مرجع مقالات رسمي عطر مرجع مقالات رسمي عطر .

مرجع مقالات رسمي عطر

بو را در فضاي در ميان سينه‌ها استعمال نكنيد


هيچ زمان بو را پشت گوش‌هايتان نزنيد زيرا تخت‌گاز با ترشحات پوست در آن حيطه مخلوط مي‌گردد و بوي عجيبي خواهد اعطا كرد…
  عطر زنانه خوشبو 
۱-بو را در فضاي در ميان سينه‌ها استعمال نكنيد زيرا سبب بروز جوش و بثورات پوستي در‌اين نواحي مي‌گردد.
۲-هيچ وقت رايحه را به حوزه‌ زيربغل نزنيد چون اثر ضدعرق و خوشبوكننده ندارد و زماني با عرق ادغام مي‌گردد، بوي بدي ايجاد مي‌نمايد.
۳-در حين روز مي توانيد رايحه را روي مچ دست‌ها، مفاصل پاها و بالاي شكم خويش استعمال نمائيد. بهتر ميباشد رايحه را روي پشت گردن بزنيد. اين دو سفارش براي اجتناب از عكس العمل دربين پرتوهاي ماوراي‌بنفش و بو ميباشد زيرا مخلوط اين دو ساخت آلرژي مي‌نمايد و به پوست جراحت مي رساند.
۴-رايحه را روي جامه‌هاي پر‌نور نزنيد چون توليد لكه مي نمايد.
۵-در‌حالتي كه عطري جديد خريده‌ايد، مثال آن را آخرها بعدازظهر آزمون نمائيد چون توان بويايي درين روزگار از روز زياد ميباشد. در آستانه استعمال از بو جديد، در آغاز آن را روي حيطه كوچكي از پوست بزنيد چون در شرايطي كه آلرژي داشته باشيد، تضارب شما كمتر مي شود. در حالتي كه بعداز يك ساعت واكنشي نبود، ميتوانيد از رايحه به كارگيري نماييد.
۶-هنگام به كار گيري از بو، آن را روي نقاطي بزنيد كه نبض موجود هست مثل روي مچ داخلي دست، پشت زانوها و تحت خط فك نزديك گوش. نبض سبب پخش‌شدن عطر ميشود.
۷-بو را در مكاني سرد و بدون‌نور و بدور از نورخورشيد نگه داريد چون گرما با آن برخورد مي دهد و وخيم مي‌گردد. پس از بازكردن در رايحه، حداكثر تا ۲ سال بايستي از آن مصرف شود.
۸-رايحه را روي اثاثيه تزئيني و جواهرات نزنيد چون بعضا عطرها منجر تخريب طلا جواهرات و جواهر ميشوند.
۹-در هواي سرد از عطرهاي حاذق به كارگيري نمائيد چون سوز‌و‌سرما شدت بو را نادر مينمايد و برعكس فصل‌تابستان‌ها بو ملايم بزنيد.
۱۰-شايسته ترين دوران بو زدن، صحيح پس از گرمابه ميباشد زيرا منافذ پوست گشوده مي‌باشند و بو به طور كامل نفوذ مي‌نمايد. بهتر ميباشد در خزينه از صابون خانگي سواي بو استعمال نمائيد به‌خصوص در نواحي‌اي كه قرار ميباشد بو بزنيد. صابون خانگي ‌ها و دئودورانت‌ها روي بوي رايحه تاثير ميگذارند و ادغام آن ها خوشبو نمي شود.
۱۱-طرز‌هاي مختلفي براي رايحه زدن موجود هست و روي تاثيرگذاري رايحه، مهم ميباشد. بهتر ميباشد بو در هوا چندان دور از هم نشود و مسافت آن با منطقه موردنظرتان زياد نباشد حتي بهتر ميباشد رايحه را روي پنبه بزنيد و آن را به محل موردنظر بماليد تا بوي آن طولاني تر شم شود.
۱۲-در شرايطي كه صبح يك بو و بعدازظهر رايحه ديگري مي‌زنيد، بايستي تلاش نماييد بوي رايحه نخستين از پوستتان حذف شود چون ادغام بوي دو بو دلپذير نخواهد بود.
۱۳-سوالي كه براي بيش تر انسان‌ها مطرح ميباشد، اين ميباشد كه آيا زماني خارج از خانه هستيم مي بايست رايحه بزنيم؟ به كارگيري از بو در محوطه گشوده و خارج از خانه، فوايد و ضرر و زيان‌هايي دارااست. بهره‌اش اين ميباشد كه مي توانيد از بو‌هايي استعمال فرمائيد كه صحيح به عبارتي بوي دلپذيري را دارا هستند كه اضافه بشر‌ها دوست دارا هستند مثل عطر گل‌ها، ميوه‌ها يا اين كه حتي محل‌هاي مختص. زيانش هم اين ميباشد كه به كار گيري از ۱۴٫عطرهاي شيرين و تند كه معمولا در فضا خارج به عمل مي‌رود، مشكلي وسيع توليد مي كند؛ بخش اعظمي از حشره‌ها بدين بوها رغبت دارا‌هستند و جذب آن ميشوند. پس بدين مسئله اعتنا داشته باشيد و عملكرد فرمائيد عطرهاي شيرين استعمال نكنيد زيرا زنبور و مگس را به خويش جذب مي‌نمايند. در پيك‌نيك يا اين كه بوستان بو تند نزنيد. در دور و اطراف‌هايي كه پشه زياد ميباشد، به هيچ عنوان بو نزنيد زيرا پشه‌ها را جذب مي كند. درصورتي كه هم از آن كساني مي‌باشيد كه فارغ از رايحه، هيچ جا نمي‌رويد، در دور و اطراف خارج از عطرهاي بسيار ملايم استعمال فرمائيد.
۱۵-بو موردنظر را روي برگه آزمايش بزنيد و حدود ۳۰ سانتي‌متر بدور از خودتان بگيريد و آهسته جنبش دهيد تا رايحه به مشامتان رسد. در صورتيكه برگه آزمايش‌ نبود، بو را به فضاي بالاي سرتان بزنيد و هنگامي ذرات آن به ذيل جنبش كردند، نفس عميق بكشيد تا او‌لين حسي كه از اين بو برايتان به وجود مي آيد، ادراك نماييد. ميتوانيد بو را روي مچ دست اسپري نماييد تا با ضربان نبض و گرماي تن تماس پيدا نمايد و تغييرات لازمه در آن صورت بپذيرد. براين اساس متوجه دوام بو و پايداري آن خواهيد شد. بعداز آزمون آن روي مچ دست، مچ دست‌ها را به هم بماليد تا اثر بو معدود شود.
۱۶-بو، تركيبي از روغن‌هاي معطر طبيعي يا اين كه صناعي ميباشد كه در آب و الكل با مرتبه بالا رقيق مي گردد. تفاوت اين ادغام‌ها در غلظت روغن‌هاي به فعاليت رفته ميباشد. هر چه غلظت روغن‌هاي معطر طولاني تر باشد، ماندگاري بو اضافه مي‌گردد. ادكلن ۴ درصد روغن، ادوتوالت ۸۰ درصد تا ۱۵ درصد و حدود ۲ ساعت ماندگاري و ادوعطر (ادوپرفيوم) ۱۵ تا ۲۲ درصد روغن معطر و ۵-۳ ساعت ماندگاري داراست. بو يا اين كه رايحه كلاسيك بالاترين غلظت روغن معطر را داراست (بيش تر از ۲۲ درصد) و ۶ ساعت يا اين كه طولاني تر اثر آن ميماند.


برچسب: عطر زنانه خوشبو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۳۵:۱۴ توسط:علي پور موضوع:

رايحه را مي بايست در هوا اسپري


سومي اعتقاد و باور خطا: رايحه را مي بايست در هوا اسپري كرد و از باطن ابري از بو، گذشت.اصولا مي بايست رايحه را بدون واسطه به تن اسپري كرد. رايحه را بايستي به نقاط گرم بدنمان مانند: گردن، قفسه سينه اسپري كنيم. اين دستور منجر مي گردد كه بوي خوش، به صورت كلي تن پخش شود. البته فراموش نكنيد كه در به كارگيري از رايحه زياده روي نكنيد.

عطر زنانه خوشبو 
چهار‌مين اعتقادوباور خطا: بو منحصر به فرد بانوان و ادكلن خاص آقايان ميباشد.درحاليكه بو و ادكلن دو مفهمومي مي باشند كه براي بيان غلظت خالص عطر به كار گيري ميشود. عطر‌ي خالص ادكلن معمولا ۸ درصد ميباشد.
پنج‌مين اعتقاد اشتباه: رايحه را مي بايست بعداز اسپري كردن، به هم ماليد.اساسا اين عمل سبب شكسته شدن مولكولهاي بو مي گردد و ماندگاري بوي آن كاسته مي گردد. بو را بعداز اسپري بر روي پوست، به اكنون خويش‌‌ رها فرمائيد تا خودش جذب پوست شود.
ششمي اعتقاد و باور اشتباه: همگي رايحه‌ها ترازو ماندگاري و پخش بوي يكساني دارا‌هستند.ماندگاري رايحه و ترازو پخش آن، ارتباط مستقيمي با معيار غلظت بو‌اش دارااست. عطري كه ماندگاري بالايي دارااست، بوي حاذق‌تري هم خواهد داشت و معيار پاره اي از آن بر روي پوست كافي خواهد بود.
هفتمي اعتقادوباور خطا: هرچه عطر رايحه كار كشته باشد، بوي آن اضافه و بهتراست.واحد سنجش غلظت يك بو، واحد سنجش ماندگاري و توان آن را معين مي‌نمايد. ولي لزوما به معناي بهتر بودن آن وجود ندارد. دو بو با بوي يكسان ولي با غلظت عطر‌ي متعدد، ممكن ميباشد بوي متفاوتي از هم داشته باشند.
هشتمين اعتقاد اشتباه: بوي هر رايحه از زمانه به كار گيري تا آخر آن يكسان خواهد بود.برخي از رايحه‌ها ساختار بو‌شان غير خطي ميباشد. پس از اسپري كردن، باگذشت زمانه، عطر‌هاي متفاوتي دارا‌هستند و نت‌هاي آغازي و نهايي يكساني ندارند. در صورتيكه عطري ساختار غير خطي داشته باشد، كيفيت آن بالا‌خيس ميباشد.
نهمي يقين خطا: هرچه بو گران باشد، بهتر ميباشد!برخي رايحه‌هاي ارزان، روي پوست بوي بهتر و ماندگاري بيشتري دارا هستند. در حاليكه بعضي رايحه‌ها صرفا پباده سازي يگانه و يا اين كه مارك معروفي دارا هستند. پيشين از خريد رايحه، صد رد صد راجع به بوي رايحه‌ها و بو‌شان در وبسايت‌هاي داراي اعتبار و مبداء مطالعه نمائيد.


برچسب: عطر زنانه خوشبو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۲۷:۱۲ توسط:علي پور موضوع:

شيوه‌هاي از در ميان بردن بوي بد تن


شيوه‌هاي از در ميان بردن بوي بد تن

عطر زنانه خوشبو

براي كاهش بوي تن مي بايست كاري فرمائيد كه به آن باكتري‌هاي خالق رايحه، عرق كمتري رسد. براي اين فعاليت شيوه هاي پايين را آزمون نمائيد:
۱. از دئودورانت استعمال نمائيدشايسته ترين خط مش به كار گيري از دئودورانت ميباشد. دئودورانت ها محصولاتي ضد رايحه ميباشند. توجه نمائيد كه توليدات آنتي پرسپيرانت يا اين كه به عبارتي ضد عرق جلو عرق را گرفته و دئودورانت ها جلو عطر.
دئودورانت
اما به صورت كلي به همگي محصولاتي كه جلو رايحه و عرق را مي گيرند، ضد عرق گفته مي گردد. با اين درحال حاضر موقع خريد به نوشته روي ضد عرق اعتنا فرمائيد. درصورتي كه روي آن deodorant مندرج بود، نماد آن ميباشد كه‌اين مال بوها را از في مابين ميبرد. البته در‌حالتي كه روي آن anti-perspirant درج شده بود آرم آن ميباشد كه كالا متبوع صرفا جلو عرق را ميگيرد خير عطر.
اعتنا نماييد كه بخش اعظمي از توليدها ضد تعريق تركيبي از اين دو جور ضد عرق ميباشند. پس مي توانيد از محصولاتي كه روي آن ها هر دو آيتم درج شده به راحتي به كارگيري فرماييد. از اين پيوند مي توانيد اشكال ضد عرق ها و دئودورانت‌ها را پيدا كرده و خريداري نماييد.
نكته‌اي كه بايستي به خاطر داشته باشيد اين ميباشد كه بهتر ميباشد از ضد عرق هاي دئودورانت و آنتي پرسپيرانت با هم استعمال نمائيد. بدين رخ كه آنتي پرسپيرانت را براي كاهش عرق و آنگاه از دئودورانت براي كاهش رايحه به كار گيري فرمائيد.
۲. به صورت تروتميز دوش بگيريددوش به چنگ آوردن عرق‌هاي قبل را از روي تن تميز كرده و همينطور تن شما‌را از شر باكتري‌هاي مازاد خلاص مينمايد.
تن ما دارنده دو مدل غده عرق ميباشد. يك مدل آن در تمام سطح تن پخش گرديده‌اند و گونه ديگر آن بيش تر در جاهاي مالامال گيسو تن وجود دارا‌هستند. عرقي كه از غدد جور دوم ساخت مي گردند دربردارنده پروتئين بيشتري بوده و در سود غذاي بيشتري براي باكتري‌ها در خويش دارا‌هستند. پس قطعا هنگامي دوش ميگيريد به نواحي موي دار تن طولاني تر شستشو دهيد. براين اساس جيره غذايي كمتري به باكتري‌ها مي رسد و در فيض بوي كمتري هم ايجاد ميگردد.
براي تميزتر كردن اين نواحي از صابون خانگي ‌هاي آنتي باكتريال به كار گيري فرماييد. با اين كه وجود باكتري‌ها روي پوست طبيعي بوده و برخي از اين باكتري‌ها خوب مي باشند البته خيل عظيم آنها مايه دردسر مي‌باشند.
۳. از شر موهاي زائد خلاص گرديدموها عرق و بوي بد را به دام مي‌اندازند. پس بهتر ميباشد موهاي زائد تن در حوزه‌ تحت بغل و شرمگاه را حذف نمائيد.
۴. تر و تميز لباستان را عوض فرمائيدعرق جذب خرقه گرديده و پس از مدتي رايحه ميگيرد. پس همت فرماييد روزمره خرقه‌هايتان را عوض فرمائيد. به خصوص در‌حالتي كه زياد عرق ميكنيد يا اين كه در گير عارضه تعريق شديد مي باشيد.
۵. خرقه‌هاي نخي بپوشيدخرقه‌هايي كه با الياف طبيعي ايجاد مي گردند خنك‌خيس مي باشند. پس براي اين كه كمتر عرق فرماييد و در فيض بدنتان عطر بگيرد، كمتر خرقه‌هاي از مال نايلون بپوشيد.
۶. جوراب و كفش مطلوب بپوشيدكفش و جوراب به خودي خويش عطر نمي‌دهند. پاها هم به همين رخ مي باشند. همان طور كه توضيح داديم اين عكس العمل باكتري‌ها با پروتئين باطن عرق ميباشد كه ساخت عطر مي‌نمايد. پس براي اين كه از شر بوي بد پا، جوراب و كفش خلاص گرديد بهتر ميباشد فكري براي آنان هم بكنيد.
جوراب بايستي نازك، قابل انعطاف و از الياف طبيعي بافته گرديده باشد. همينطور كفش‌هاي چرمي و مش بهتر از كفش‌هاي از كالا مواد تصنعي و مصنوعي ميباشند. به غير از اين تلاش نماييد لااقل روزي مجدد جورابتان را عوض نمائيد. شستشوي آراسته پاها هم عرق و باكتري‌هاي مازاد را از در ميان برده و بوي كمتري ايجاد مي گردد.
۷. مراقب باشيد چه مي‌خوريدواقعيت اين ميباشد كه از كوزه به عبارتي برون تراود كه در اوست! همان گونه كه معين شد، اين پروتئين‌هاي جان دار در عرق ميباشند كه طعام باكتري‌ها گرديده و عطر ساخت مينمايند. پس بهتر ميباشد مراقب غذايي كه مي‌خوريد باشيد.
نخست همت فرماييد كه از غذاهايي كه سبب تعريق بيشتراز حد مي گردند كمتر بخوريد. غذاهاي كافئين دار، آب ميوه‌هاي الكلي، غذاهاي تند و چربي‌ها. بعداز اين تلاش نمائيد نمائيد كه غذاهايي كه دربردارنده پروتئين مي‌باشند پرهيز كنيد. مانند گوشت و ماهي. ولي تن به شدت به پروتئين نياز داراست پس هنگامي ميخواهيد وارد عده گرديد از اين غذاها كمتر بخوريد.
همينطور چاشني‌ها هم سبب ساز بد عطر شدن عرق مي گردند. بهتر ميباشد از تناول كردن غذاهايي كه دربردارنده سولفور مي‌باشند هم اجتناب فرمائيد. غذاهايي مانند كلم بروكلي و كلم عادي.
۸. از هيدروژن پروكسيد به كارگيري نمائيدپروكسيد ۳ درصد را با يك فنجان آب ادغام كرده و نواحي متبوع را با آن شستشو دهيد. با اين فعاليت پاره اي از باكتري‌ها مورد قتل واقع شده و بوي كمتري ايجاد مي‌گردد.
حال كه با منبع بوي بد تن آشنا شديد، حيث شما در اين زمينه چه ميباشد؟ آيا شما هم با اين نقص‌ دست و پنجه قابل انعطاف مي كنيد؟ كدام مارك ضد عرق براي شما بهتر كار مينمايد؟ تجربيات خويش را با ما به اشتراك بگذاريد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۲۶:۱۵ توسط:علي پور موضوع:

ارتقا دهنده خود باوري با استفاده از عطر


ارتقا دهنده خود باوري

عطر زنانه خوشبو 
يك بو خوشبو و مطلوب هم صحيح مثل يك جامه شيك و قشنگ كار كشته خواهد بود اقتدار اعتماد به‌نفس و اطمينان به خويش را در شما ارتقا دهد. گزينش عطري مطلوب با موقعيت و شخصيت شما قادر است برگ غالب برد شما باشد و به شما ياري دهد تا با اقتدار و سواي خوف و استرس در حالت گوناگون ظواهر گرديد.
۴ – جذابيت اضافه در ارتباطات
احساس بويايي يك كدام از مهم ترين حواس پنج‌گانه ميباشد. ممكن ميباشد خويش شما هم گهگاه به واسطه رايحه خوشي كه از مخاطبتان به مشام ميرسيد عاشق او و سخنانش گرديده باشيد. پس مي‌قدرت اعلام كرد از خاصيت عطرها اين ميباشد كه موجب ميگردند شما جالب‌خيس به لحاظ برسيد. بو و ادكلن به جهت اينكه سرشار از فرومون ميباشند موجب مي گردند مخاطبين بيشتري عاشق شما گردند.
۵ – تقويت قواي جنسي
اكثري از عطرها تحت عنوان تقويت‌كننده طبيعي قواي جنسي نيز كاربرد دارا‌هستند البته بعضي از عطرها لزوماً به همين خواسته ساخت گرديده و به وسيله پزشكان به بيماران سفارش مي شوند.
۶ – ارتقا‌دهنده سالمي
با اين كه هيچ شواهد و مدارك علمي براي تثبيت ادعاي تاثير عطرها بر تن درستي اشخاص نيست، با اين درحال حاضر همگي ما مي دانيم كه بوي خوش موجب بهبود اوضاع و احوال روحي اشخاص گرديده و با الطبع اكنون روحي خوب قادر است تاثير متعددي بر تندستي اشخاص و بهبود بيماريها داشته باشد.
۷ – محرك خاطر و به خاطر آورنده خاطرات خوش
رايحه مي‌تواند محرك بسيار نيكي براي خاطرات خوش به شمار آيد. ممكن ميباشد در ذهنيت شما نيز بويي با خاطراتي خوش از فردي يا اين كه موقعيتي كه در آنجا لحظات خوشي را سپري كرده‌ايد حك گرديده باشد. استشمام اين عطرها خاطر را تحريك كرده و با به خاطر آوردن خاطرات خوش در ذهن شخص، لحظات خوشي را براي او ميسازند.


هر توشه كارايي فرماييد بو جديدي را آزمون نماييد. بدين طرز با عطرهاي متفاوت از مكان‌ها يا اين كه اشخاص متعدد خاطره خواهيد داشت و ميتوانيد لذت بيشتري را تجربه نمائيد.
۸ – آروماتراپي يا اين كه بو درماني
خاصيت عطرها مشتمل بر فوايد وقار‌بخش و درماني اكثري ميباشد. عطر مركبات، گل‌ها و چاشني‌ها به آهسته‌كردن ذهن و التيام تن امداد شاياني ميكنند. اين عطرها موجب ميگردند سطح استرس تن زير در اختيار گرفتن درآيد.


برچسب: عطر زنانه خوشبو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۵:۵۴:۱۶ توسط:علي پور موضوع:

جستن يك بو مردانه خوشبو


جستن يك بو مردانه خوشبو مي تواند در فصول گوناگون سال شمارا مشغول خويش نمايد و بعداز صرف روزگار بسيار گشوده هم نتوانيد بو گزينه عشق و علاقه خويش را پيدا نمائيد ، البته مدام افرادي كه دوران متعددي را با بو و ادكلن رمز و فعاليت دارا هستند مي توانند به شما يك بو مردانه خوشبو معرفي نمايند . امروز در تحريريه ي ايرانوس تصميم گرفتيم تعدادي بو خوشبو كه در ماركت هاي عالم فروش قابل قبولي داشتند را به شما معرفي كنيم ، پس پيشنهاد مي‌كنيم ياور ما باشيد .
 عطر زنانه خوشبو 
رايحه مردانه خوشبو چه چيزي است؟تمجيد رايحه مردانه خوشبو از ديد هر فرد مختلف ميباشد ، ولي در حالتي كه بخواهيم يك تعريف و تمجيد كلي براي آن بياوريم ، به كار گيري از مواد اول اي ميباشد كه بيش تر مردم آنان‌را ميپسندند و اين با ادغام شدن در رايحه مي تواند يك فيض ي معجزه آميز داشته باشد . يك بو مردانه خوشبو اما بايستي كيفيت قابل قبولي هم داشته باشد و ملاك هاي كيفيتي نيز در آن نظر ميگردند . پرداختن بدين زمينه يكي‌از نياز هاي جامعه ميباشد .
فكر كنيد با شخص گزينه عشق و علاقه تان قراري داريد و از كمد ديواري خرقه هايتان شايسته ترين ها را تعيين مي كنيد و وقتي كه به سراغ ميز بو هايتان مي‌رويد با يك سري بو روبرو مي شويد البته چيزي كه شمارا جذب مي‌نمايد و منجر ميگردد آن را گزينش فرمائيد شايسته ترين بودن عطريست كه در نگاه اوليه شما‌را خيره خويش كرده ، انگيزه اين مقاله كشف كردن به عبارتي رايحه ، يعني يك رايحه مردانه خوشبو ميباشد .
مارك هاي خالق بو مردانه خوشبومارك ها و موسسه ها خيلي متعددي در مورد ساخت رايحه خوشبو عمل مي‌كنند ، ولي آيتم دعوا ما مارك هايي ميباشند كه در ايجاد بو خوشبو مردانه غالب كار كرده اند و برخورد آنها نيز مطلوب و خوب بوده ميباشد . ورساچه ، جيوانچي ، كلوين كلاين ، گوچي و … ساخت كنندگان بو خوشبو مردانه مي‌باشند كه با بخت نيكي مواجه گرديده اند و رايحه بوي آنها مدام دوست داشتني بوده ميباشد . به بازبيني و معرفي يكسري گزينه از آن‌ها مي پردازيم و مي توانيد براي خريد رايحه خوشبو از آن‌ها به كارگيري نمائيد .
خصوصيت رايحه هاي مردانه خوشبوهمان گونه كه گفتيم براي گزينش يك بو مردانه خوشبو مي بايست خصوصيت هاي اساسي هر بو خوشبو را نيز مد لحاظ در اختيار بگذاريم تا فيض ي خير داشته باشد و به چندين گزينه آنان مختصر اشاره مي كنيم .


برچسب: عطر زنانه خوشبو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ دى ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۱۲:۴۳ توسط:علي پور موضوع:

عطرهاي بر مبنا بو گل رز؛ رمانتيك و ظريف


عطرهاي بر مبنا بو گل رز؛ رمانتيك و ظريف 


 عطر زنانه خوشبو 
در صورتي‌كه قرار باشد ارتباط رايحه و خصوصيت‌هاي شخصيتي اشخاص را بسنجيم، عطرهايي با مبنا عطر گل رز منزلت ويژه‌اي دارا‌هستند، به دليل آن كه دربين تمام اقوام اين نگرش رايج ميباشد كه گل رز يك كدام از شايسته ترين مخلوقات معبود ميباشد. رايحه طبيعي گل رز به تنهايي براي سحر كردن زمين و روزگار كافي ميباشد. بو گل رز اين توان را داريد كه تمام ذهن و روح‌تان را با احساسات عاشقانه تسخير نمايد. شايد به همين خيال و خاطر باشد كه معمولا در مراسم عروسي گل رز صحبت ابتدا را براي جور گل عروس و تزيينات ديگر ميزند. كساني كه رايحه گزينه عشق‌شان عطرهايي با شالوده بوي گل رز ميباشد شخصيتي حساس و رمانتيك دارا‌هستند. يك كدام از مهمترين خصوصيت‌هاي اين اشخاص اين ميباشد كه براي انجام هر كاري هزار توشه مي‌پندارند و تمام جوانب فرمان را مي‌سنجند و آن‌گاه تصميم‌گيري ميكنند. اين اشخاص معمولا به‌تدريج در گير غلط ميشوند زيرا پيش از انجام هر كاري تمام جوانب فرمان را معقول‌اند.
 
صد رد صد بخوانيد  مي دانيد براي رفع استرس چه نماييد؟ به سفارش روانشناسان اين 12 خط مش را آزمون فرمائيدعطرهاي بر مبنا عطر مركبات؛ سلطه‌جو و كاركشته 


 
بو مركبات را دوست داريد؟ كيست كه شيدا بوي پرتقال، گريپ‌فروت، نارنج و ليمو ترش و شيرين نباشد؟ مركبات به شما حس طراوت و سرزندگي ميدهند و ابدا همين خواص مركبات ميباشد كه منجر به كارگيري گسترده از آن ها در صنعت عطرسازي شده‌است. درصورتي كه شما از آن‌مدل كساني ميباشيد كه معمولا عطرهايي با اساس عطر مركبات گزينش ابتدا شماست مي بايست بگوييم كه شما ذاتا يك رهبر متولد گرديده‌ايد. براساس ارتباط بو و خصوصيت‌هاي شخصيتي كساني كه عطرهاي مركباتي را مي‌پسندند شخصيتي جاه‌طلب، بلند‌پرواز، پرتلاش و سلطه‌جو، كاركشته و مسلط مي باشند. اين اشخاص مدام پرانرژي مي‌باشند و شيدا اين ميباشند كه در خانه و دفتر شخصي وضعيت‌ شناس به لحاظ برسند.
 
عطرهاي بر مبنا بو اشكال ميوه؛ بدبين و مقداري هم عصباني 


 
رايحه ميوه آكنده از حس طراوت و نشاط ميباشد ولي در صورتي‌كه مي پنداريد آن‌جور از اشخاصي كه عطرهايي با اساس عطر اشكال ميوه را مي‌پسندند انسان‌هايي شيرين و خوش مشرب و با تازگي ميباشند دشوار در اشتباهيد! در صورتيكه بخواهيم ارتباط بو و خصوصيت‌هاي شخصيتي اشخاص علاقمند به بو ميوه‌ها را محاسبه كنيم به نقطه‌اي مي‌رسيم كه صحيح برخلاف خصوصيت شاخص ميوه‌جات ميباشد. اشخاصي كه ترجيح ميدهند رايحه و ادكلني با شالوده بوي ميوه را تعيين نمايند معمولا از لحاظ شخصيتي كساني بدبين، بدخو و عصبي مي باشند كه معمولا با‌گاز از كوره در مي روند. به اين ترتيب در صورتي‌كه شما شيدا بوي خوش سيب، گونه هاي توت و بري و خربزه و طالبي يا اين كه بقيه ميوه‌هاي گرمسيري ميباشيد بي ترديد خودتان هم به‌اين فيض رسيده‌ايد كه معمولا نمي‌توانيد عصبانيت‌تان را در اختيار گرفتن فرماييد و گهگاه با سخن‌هاي‌تان دور و بري ها را مي‌رنجانيد. عاشقان عطرهاي ميوه‌اي معمولا كساني دمدمي مزاج مي‌باشند كه مثل باران بهاري نمي‌قدرت عكس العمل و رفتارشان را پيش‌بيني كرد. بدين ترتيب بهتر ميباشد رايحه خويش را عوض فرماييد، يا اين كه روي خلق و خوي و عكس العمل‌هايتان فعاليت فرماييد تا از خطر افسردگي در امان بمانيد. ذكر اين نكته ضروري ميباشد كه‌اين تجزيه و بررسي ها بر اساس آمارگيري روي يك جمعيت انگيزه به دست مي آيد و قابليت دارااست كه در امر تمام اشخاص درستي نكند.


برچسب: عطر زنانه خوشبو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۳۲:۳۷ توسط:علي پور موضوع:

كدام شخصيت ها به چه عطر هايي علاقمند مي باشند؟


چوبي:
مجموعه بويايي چوبي به چندين مدل اقيانوسي، چيپر، آروماتيك، گلي مشك و چاشني اي تقسيم مي‌شود و كساني كه‌اين عطرها را تعيين مي نمايند نمادي از اقتدار، استواري و منطق گرايي دارا هستند.

عطر زنانه خوشبو


كدام بو؟ كدام شخصيت؟كدام شخصيت ها به چه عطر هايي علاقمند مي باشند؟رايحه با بو تند
اشخاصي كه عطرهاي با عطر تند را مي پسندند دارنده خودبا‌وري بالا مي باشند و تيزهوش، مدير توانا، پايدار از خصوصيت هاي شخصيتي آنهاست. اين اشخاص با استشمام عطرهاي تند روحيه شاداب و سرزنده اي پيدا ميكنند.
رايحه با بو تلخ
كساني كه عطرهاي با بو تلخ را مي پسندند ، شخصيتي با هدف بالا دارا هستند كه مايل نيستند تا معاش شان زياد دست خوش تغييرات باشد، فعال بوده و ورزش يكي‌از علايق آنهاست.
دنياي مد نمناك اشاره نموده است كه شخصيت اشخاصي كه عطرهاي تلخ را به كار گيري ميكنند طوري ميباشد كه هميشه سماجت دارا‌هستند تمامي چيز طبق نظرشان پيش برود و در غير اينصورت عصباني مي‌شوند البته عصبانيت خويش را بروز نمي دهند.
بو با بو ملايم
اشخاصي كه از عطرهاي ملايم به كارگيري ميكنند ، اشخاصي آن‌ها رمانتيك، آهسته، اسرارآميزهستند و قلبي وسيع دارا هستند و دربين عزيزان و خانواده خويش بسيار دوستداشتني مي باشند. اين اشخاص خودخواه نيستند و خيلي سريع خطاها معاش خويش را فراموش مي‌كنند . آن ها عذر و بهانه گيرند و خيلي زود عصبي مي گردند و در كمترين زمانه اعتماد باقي اشخاص را به دست مياورند.
بو با عطر خنك
اشخاصي كه از عطرهاي خنك به كارگيري مينمايند ، رئيس و طرح ريزي ظريف دارا‌هستند و هيچگاه وقت خويش را براي مسائل بيهوده هدر نمي دهند. آن‌ها هدفشان معين ميباشد و چهت نيل به آن، طرح ريزي كرده و اصولي پيش مي‌روند.


شخصيت شناسي با عطرهاآيا ميشود از روي رايحه شخصيت اشخاص را آشنايي؟بو با بو گرم
كساني كه رايحه با بو گرم را مي پسندند مسئوليت پذيري متعددي دارا هستند و براي نگهداري و انجام مسئوليت هايي كه برعهده مي‌گيرند ميدانند كه مي بايست چه طور خلق و خوي نمايند. آنان بسيار رمانتيك مي باشند و در قبال مسائل معاش اكثر زمان ها عكس العمل هاي شديدي نشان ميدهند . اين اشخاص بسيار خون گرم و ياور و مشاور خير و خوبي براي خانواده و عزيزان مي‌باشند .
بو با بو شيرين
اشخاص علاقمند به عطرهاي شيرين ، هم كلام خير براي همگي مي باشند و مي شود به راحتي و سواي گرفتاري با آنان درد و دل كرد و مشورت كردن گرفت. اين اشخاص مدام در حالا حافظه به دست آوردن ميباشند و بسيار شوخ طبعند. اين افراد حساس و زود مشقت هستند در حدي كه خيلي زود عصبي گرديده ولي خيلي دير اشخاص را مي‌بخشند.آنان چهت نيل به هدف ها خويش بسيار مالامال تلاشند.


برچسب: عطر زنانه خوشبو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۱۵:۰۱ توسط:علي پور موضوع:

رايحه گرم، بو سرد


رايحه گرم، بو سرد

 عطر زنانه خوشبو
معمولا طولاني تر اشخاص تعريف و تمجيد بي آلايش رايحه گرم و سرد را ميشناسند؛ مي‌دانند عطرهايي كه در آن ها عطر شكلات يا اين كه چوب دمپايي يا اين كه چاشني هاي شرقي به عمل رفته باشد عطرهاي گرم به اكانت مي‌آيند و عطرهايي كه در آن ها بو ليمو و نارنج يا اين كه هندوانه به عمل رفته باشد عطرهاي خنك مي‌باشند. براي فصل هاي سرد مي بايست از عطر هاي گرم استفاده نمود و براي فصل هاي گرم از عطر هاي سرد.
اكنون كه به‌تدريج به فصل بهار نزديك مي شويم، بد وجود ندارد به تامل تغيير دادن عطرتان بيفتيد. براي اين فصل از بو هاي خنك استعمال فرمائيد. بهتر ميباشد براي اين فصل 2 رايحه تهيه و تنظيم فرمائيد؛ يكي‌از براي به كارگيري روزانه و ديگري براي ضيافت ها. عطرهاي سنگين، مثل توليد ها كمپاني ديور يا اين كه ورساچه را در ضيافت ها به كار گيري نماييد؛ اين عطرها معمولا به تلخي يا اين كه شيريني ميزنند.
از آنجايي كه با ورود به بهار روزهاي گرم هم به ندرت خودي نشان ميدهند به سراغ عطرهايي با ماندگاري طولاني برويد. تن در فصول گرم سال، اضافه عرق مينمايد و همين قضيه سبب ساز از در بين رفتن زود به زود بوي بو مي‌گردد. برخلاف فصل‌زمستان كه عطرها براي خودشان اكنون حالاها مي‌مانند و جايي نمي مراحل!
شيوه صحيح به كار بستن از رايحه
خيلي ها فكر‌مي‌كنند همين كه بو را روي تن اسپري نمايند، عمل تمام ميباشد! نادرست نكنيد. رايحه زدن آداب اختصاصي به خودش را دارااست، اما در حالتي كه دلتان مي‌خواهد ماندگاري عطرتان اضافه شود و مرتبا بدون چاره به به كار گيري دوباره نباشيد؛ رايحه را روي بخش هاي نبض دار تن اسپري فرمائيد آن هم خير از مسافت خيلي نزديك. عطري كه از مسافت نزديك اسپري شود. روي يك نقطه عده مي‌شود و احتمال اينكه بوي آن به تلخي بزند زياد ميشود مچ دست ها، گردن (در مواقعي ممكن ميباشد سبب توليد آلرژي شود) و آرنج ها محل هاي اصلي اسپري شدن بو مي‌باشند. دست تان را در مسافت 10 تا 15 سانتيمتري اين نقاط بگيريد و به آرامي رايحه را اسپري فرماييد. درباره‌ي مچ دستان يك نكته را به خيال و خاطر داشته باشيد؛ پس از به كارگيري از بو، مچ ها را به هم نساييد؛ اين فعاليت سبب حاد شدن بوي عطرتان مي‌گردد.


برچسب: عطر زنانه خوشبو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۰۸:۲۸ توسط:علي پور موضوع:

غلظت عصاره روغني توليد كننده بوهاي متفاوت


فرق اين محصول ها صرفا در معيار غلظت عصاره روغني توليد كننده بوهاي متفاوت ميباشد. واضح ميباشد هر قدر غلظت عصاره روغني در يك رايحه بيش تر باشد، ماندگاري اش بيش تر خواهد بود.
غليظ ترين عصاره، بو يا اين كه perfume اسم داراست با غلظتي در ميان ۴۰-۱۵% خالصترين و ماندگارترين بوهاست و در عين درحال حاضر گرانترين مدل رايحه ميباشد.

 عطر زنانه خوشبو
و آن‌گاه به ترتيب، Eau de Perfume با غلظتي نزديك به ۱۵-۷% متداول ترين جور بو ميباشد كه ماندگاري قابل قبولي داراست و به گراني بو هم وجود ندارد.
ادو دستشويي (Eau de Toilette) نزديك به ۶-۱% غلظت داشته بوي ملايمي دارااست كه ماندگاري متعددي هم ندارد و براي تمديد بوي آن مي بايست چند توشه در حين روز از آن مصرف شود.
و انتها از همگي ادوكلن (Eau de Cologne) ميباشد كه در واقع به عبارتي ادو سرويس بهداشتي (Eau de Toilette) ميباشد، بويي ملايم داراست و ماندگاري اش نيز به به عبارتي اندازه ميباشد.
در After Shave هاي منحصربه‌فرد آقايان كمترين مقدار عصاره روغني بكار مي رود به همين برهان دوام بويش از ساير نادر خيس ميباشد.
 
به چه شكل رايحه دلخواه خويش را گزينش كنيم ؟
گزينش بو يك كدام از فردي ترين و ذوق اي ترين گزينش ها ميباشد.پيشنهاد اينجانب به شما اين ا ست كه صرفا به شم و ذائقه خويش اعتنا نشان دهيد،چراكه بو شما نشان دهنده ي استيل و ذوق وسليقه ي شماست.اكثر اوقات رايحه شما در برگيرنده ي زواياي نهفته و پيچيده ي روح، شخصيت و مراد هاي شماست،پس در تعيين آن اعتنا متعددي صرف نماييد تا در گير تناقض نشويد.
• قبلي از خريد بو دلخواه،اشانتيون آن را از فروشنده بخواهيد و براي چندين روز آن را آزمون فرمائيد.چراكه پوست هر فرد رايحه و ترشح شيميايي منحصربه‌فرد به خويش را دارااست و بوي يك بو روي پوست اشخاص متفاوت،بو ي متفاوتي را توليد مي‌نمايد.
• براي آزمون بوي يك رايحه،هيچ زمان شيشه آن را مستقيمأ رايحه نكنيد.چراكه تنها بوي الكل و پيش بو ي آن به مشام مي‌رسد.مدام بو را روي پوست آزمون كرده و بعداز حدود ۱۰ الي ۱۵ دقيقه آغاز به باز‌نگري آن نمائيد.براي اطمينان از انتخابتان بهتر ميباشد كه مسافتي را گام بزنيد تا فضا تاثير خويش را بر بوي رايحه بگذارد و بارها آن نقطه را عطر نمائيد.
• هيچ وقت اضافه از سه رايحه را پي در پي آزمون نكنيد.چراكه غدد بويايي شما در گير نادرست ميگردند.
• در‌صورتي‌كه شما از قبيل كساني مي باشيد كه علاقمند به گردآوري رايحه و ادكلن مي‌باشند؛حتمأ عطرهاي خويش را از في مابين گونه هاي گوناگون گزينش فرماييد.براي مثال:عطرهاي خنك،گرم،مطلوب روز و مطلوب شب.چراكه ذائقه ي شما سازه بر فصل،شرايط،آب و هوا و….عوض ميشود.
• سه معاند اصلي رايحه؛نوروفروغ،دماي بالا و رطوبت هستند.پس رايحه خويش را در حالتي‌كه به مقدار نادر استعمال ميكنيد،در باكس ي اصلي و به دور از گرما و رطوبت(به خصوص گرمابه ودستشويي) نگه داريد.
 
چرا بعضا از بوها نسبت به ساير ماندگاري بيشتري دارا‌هستند؟

كساني كه پوستي چرب دارا هستند معمولا بوي عطرشان نسبت به كساني كه پوست كم آب دارا هستند، ماندگاري بيشتري داراست. چون پوست چرب به صورت طبيعي مرطوب ميباشد و رطوبت سبب حفظ و ماندگاري بوي رايحه مي گردد.


برچسب: عطر زنانه خوشبو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۳۰:۱۵ توسط:علي پور موضوع:

طريق‌هاي تهيه و تنظيم مواد معطر


طريق‌هاي تهيه و تنظيم مواد معطر[بازنويسي]قبلي از اينكه رايحه از ادغام مواد معطر بدست بيايد، مواد معطر اول آيتم به كارگيري در عطرهاي گوناگون بايستي تهيه و تنظيم گردند. مواد معطر تصنعي و مصنوعي از روش عكس العمل‌هاي مو جود در شيمي آلي ايجاد گرديده، تخليص مي گردند. مواد معطر جان دار در منابع طبيعي با استعمال از طريق‌هاي استخراج متعدد از مواد ناپخته استخراج ميگردند. فيض اين استخراج بسته به ترازو موم در مواد استخراج گرديده اسانس، ابسولوت(absolute)، كُنكريت(concrete) يا اين كه كره ناميده ميشوند.[۲۰] تمامي اين طرز‌ها، تا اندازه‌اي، بوي تركيبات معطر بدست آمده از مواد نخستين را تغيير‌و تحول مي دهند. اين ايراد بعلت به كار گيري از گرما، حلال‌هاي كار كشته يا اين كه تأثير اكسيژن در مراحل استخراج مي باشد كه تركيبات معطر را از وضعيت طبيعي بيرون كرده به‌طوري‌كه مختصات بويايي آن را تغيير و تحول داده يا اين كه تماماً بي‌رايحه مي‌سازد.

  عطر زنانه خوشبو
شيوه‌هاي استخراج مايع-مايع (استخراج با حلال)[بازنويسي]
اكران طرح كلي دستگاه‌ها در استخراج با سيال فوق بحرانيمهم‌ترين و متداول‌ترين طريق اقتصادي استخراج تركيبات معطر در عطرسازي نوين هست. در‌اين نحوه مواد ناپخته در حلالهايي كه مي توانند تركيبات معطر متبوع را در خويش حل نمايند غوطه ور ميگردند. فعاليت خيساندن درين شيوه از يك سري ساعت تا تعدادي ماه ميتواند ارتفاع بكشد. اكثر زمان ها تركيبات معطر مواد چوبي، فيبري و حيواني از اين شيوه استخراج مي شوند. مواد معطري كه بعلت فراريت زياد از روش تقطير نمي‌توانند استخراج گردند و همينطور آن‌هايي كه دما، تركيبات و ماهيت آنها‌را عوض مي‌نمايد، از اين طرز استخراج ميشوند. حلال‌هايي كه معمولاً در طرز خيساندن/استخراج با حلال به كار گيري مي گردند مشتمل بر هگزان و دي متيل اتر مي گردند. مال اين شيوه بنام كنكريت (concrete) داراي شهرت ميباشد.
استخراج با سيال فوق بحراني: يك طريق نسبتاً تازه براي استخراج تركيبات معطر از مواد نپخته كه در آن از دي‌اكسيد كربن فوق بحراني به كارگيري مي شود. با دقت به دماي ذيل فرآيند و همينطور غيرفعال بودن دي‌اكسيد كربن، تركيبات معطر استخراج گرديده بويي بسيار در حدود مواد نپخته اول دارا هستند.استخراج با اتانول: نوعي از استخراج با محلول كه تركيبات معطر را مستقيماً از مواد ناپخته كم آب بدست مياورد، افزون بر آن پاره اي تركيبات روغني ناخالص در سود اين فرآيند باقي ميماند. اين شيوه براي استخراج مواد معطر از گياهان نو استعمال نميشود، به اين دليل كه مقدار متعددي آب باقي ميماند كه تركيبات معطر آن مجدد مي بايست بوسيله حلال استخراج گردد.تقطير[بازنويسي]
دستگاه تقطير كهن كمپاني Fragonardيك شيوه معمول در تهيه و تنظيم تركيبات معطر از گياهاني نظير فصل بهار نارنج و گل رز هست. درين شيوه، مواد ناپخته حرارت داده گرديده و مواد معطر از روش ميعان بخار به وجود آمده بدست مي آيند.
تقطير با بخار آب: بخار آبي‌رنگ كه از جوشاندن آب توليد مي‌گردد از مواد نپخته عبور داده گرديده و مواد معطر فرار و گريز را جداگانه ميكند. ميعانات بدست آمده از تقطير در بالن فلورنس عده‌آوري مي‌شود. اينكار سبب مي گردد تا آب به سادگي از روغن‌هاي معطر مستقل شود. آب بدست آمده از ميعان كه پاره اي مواد معطر در خويش دارااست به هيدروسُل پر اسم و رسم بوده و گهگاه فروخته ميگردد. اين شيوه استخراج براي منابع گياهي جديد مانند گل، برگ و ساقه‌ها بسيار مرسوم مي باشد.تقطير كم آب/تقطير تخريبي: در‌اين طرز مواد ناپخته به‌طور بي واسطه و سواي حلال حافظ‌اي مانند آب در كاسه تقطير حرارت داده مي گردند. تركيبات معطري كه با حرارت زياد بدست آمده‌اند اكثر اوقات زير تأثير مراحل گرماكافت سواي آب قرار گرفته و تركيبات معطر ديگري را به وجود مي آورند. اين نحوه براي استخراج تركيبات معطر از كهربا و عطر‌هاي چوبي كه در آن ها شرايط سوختگي مد لحاظ باشد بكار گرفته ميشود.تقطير جزء به جزء: با به كارگيري از ساختمان بلند تقطير اجزاء متفاوت تقطير گرديده از يك ماده به‌طور انتخابي مي توانند غيروابسته گشته تا بوي كالا آخري را بهبود ببخشند. در صورتي‌كه چه اين نحوه بسيار گران تمام ميگردد، ولي گهگاه براي حذف بوهاي نامطبوع از مواد، بكارگرفته ميگردد تا بو ساز را در در اختيار گرفتن پروسه مخلوط عطرها امداد كند.


برچسب: عطر زنانه خوشبو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۵:۴۲:۳۰ توسط:علي پور موضوع: