مرجع مقالات رسمي عطر مرجع مقالات رسمي عطر .

مرجع مقالات رسمي عطر

چه‌طور رايحه تقلبي را تشخيص دهيد؟


چه‌طور رايحه تقلبي را تشخيص دهيد؟رايحه اصلچه طور رايحه تقلبي را تشخيص دهيد؟ 

عطر زنانه خوشبو 

نسبت به خريد رايحه اصل، حساس باشيد. عطرها مستقيما با سيستم تنفسي شما سروكار دارا هستند. در حالتي كه رايحه شما نامرغوب باشد احتمال اين‌كه به تن‌تان و حتي به اطراف‌زيست صدمه بزند زياد ميباشد.اين روز ها زياد چشم مي شود كه دستفروش‌ها عطرهايي را با شكلي مشابه عطرهاي اصل مي فروشند و متاسفانه توده‌اي هم اين عطرها را مي خرند. خصوصي به وب سايت‌هاي فروش بو گزينه نظرتان بزنيد.با يك جست‌وجوي معمولي متوجه خواهيد شد كه ارزش آن رايحه حدود چقدر ميباشد. چطور ممكن ميباشد به عبارتي بو را با يك دهم بها بفروشند و بگويند اصل هم ميباشد؟ حتي در صورتيكه گفتند به خيال نداشتن باكس به بها ذيل فروخته ميشوند اعتقاد و باور نكنيد؛ اين عطرها تقلبي مي‌باشند.چه گونه رايحه تقلبي را تشخيص دهيد؟عطرهاي تقلبي معمولا شيشه‌هاي نامرغوب و كدري دارا هستند. چاپ روي شيشه و باكس معمولا كمرنگ و با مثال اصل آن گوناگون ميباشد و محتويات شيشه به طريق عجيبي غيرعادي به‌لحاظ ميايد(براي مثال خيلي پررنگ ميباشند).در صورتيكه در وب عكس مثال‌هاي اصل را مشاهده كنيد به راحتي ميتوانيد با مثال‌هايي كه فروشنده‌ها به شما نشان مي دهند مقايسه كنيد و تعيين صحت داشته باشيد. در شرايطي‌كه رايحه شما تقلبي باشد قادر است علاوه بر پوست به ريه‌ها نيز زخم بزند علائمي مثل خارش گلو و بيني، عطسه، آبريزش بيني و سرفه ميتواند نشان‌دهنده مشكل‌دار بودن عطرتان باشد.از طرف ديگر كساني كه حساسيت دارا‌هستند يا اين كه به بيماري‌ها و مشكلات تنفسي مثل آسم مبتلا ميباشند بايستي بسيار مراقب خودشان باشند.
چه‌طور رايحه قابل قبولي بخريم؟رايحه چه چيزي است؟چه‌طور رايحه قابل قبولي بخريم؟  عطرها از الكل طبيعي و اسانس هاي روغني درست شده اند.اكثرا آنها‌را مبني بر اينكه چه مقدار اسانس روغني در آن ها به فعاليت رفته ميباشد به مجموعه هاي متعدد تقسيم مينمايند. طبيعي ميباشد كه با فراتر رفتن ترازو اسانس روغني در يك بو،ماندگاري آن فراتر مي رود و از كيفيت و درنهايت ارزش بيشتري برخوردار ميگردد.
چه گونه بو قابل قبولي بخريم؟گونه هاي رايحه1-پرفيوم: اين دسته عطرها بسيار بادوام ميباشند و تا 22% اسانس روغني دارا هستند.2-ادوپرفيوم:اين مجموعه از عطرها در بين 15 تا 22 درصد از اسانسهاي روغني برخوردارند. در سكو بندي در جايگاه دوم قرار ميگيرند.3-ادوتوالت: اين مجموعه از عطرها 8 تا 15 درصد از روغن معطر فايده مند مي باشند.4-ادكلن: ادكلنها 4 درصد اسانس دارا هستند.5-ادوفرش: صرفا 3 درصد اسانس معطر دارا هستند و بو آن‌ها ملايم و ضعيف ميباشد.گونه هاي بوي رايحه1-رايحه سرد و ترشاين عطرها بوي سرد و خنكي دارا هستند، شم متانت خاصي به شخص ميبخشند.2-عطرهاي ترشاكثر عطرهاي ترش، مزه و بوي مركبات را به شخص القا مي‌نمايند. اين عطرها احساس طراوت و شادابي را به يار مياورند.3-عطرهاي تلخبرخي از عطرها بوي شيرين و تندي دارا هستند اكثرا بوي شكلات و ميوه هاي تابستاني را به خاطر ما مياورند، آنهاعطرهاي تلخ ناميده مي گردند كه براي ضيافت هاي قانوني بسيار مطلوب ميباشند.


برچسب: عطر زنانه خوشبو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۵۴:۵۶ توسط:علي پور موضوع:

تفاوت بو و ادكلن چه چيزي است؟


تفاوت بو و ادكلن چه چيزي است؟تفاوت رايحه و ادكلن در معيار اسانس و الكل باطن آن هست. معمولاً معيار اسانس به عمل رفته در بو حدود 15-25% (ماندگاري فراتر) و در ادكلن حدود 2-5% (ماندگاري كمتر) ميباشد.تفاوت بو و ادكلن بين بخش اعظمي ار اشخاص غير قابل درك ميباشد و سواي دور انديشي از آن‌ها، از اين دو واژه براي خريد استعمال ميكنند. بعضا از اشخاص،  تفاوت بو و ادكلن را درين دانسته كه رايحه را وابسته به خانم ها و ادكلن را منحصر به فرد آقايان ميدانند. در واقع مردم به اسانس هاي مو جود داخل شيشه ها رايحه گفته و به عطرهاي مارك با شيشه هاي قشنگ و باكس هاي نفيس ادكلن مي‌گويند. اسانس ها بايستي از بو و ادكلن به طور كامل غيروابسته شوند. در شرايط كلي به عطرهايي كه حالتي روغني داشته و باطن شيشه ها لبريز مي گردند، اسانس گفته مي‌شود.
 عطر زنانه خوشبو 
بو Perfumeبه همه عطرها به جز اسانس ها در كشور‌ايران رايحه گفته ميشود. پس اگر كه ميخواهيد عطري خريد فرمائيد خواسته شما اسانس نخواهد بود، پس در واقع شما در‌پي رايحه ميباشيد و مي بايست از واژه و كلمه بو براي خريدتان به كار گيري فرماييد.

تفاوت رايحه و ادكلناكثر زمان ها مردم ميدانند كه عطرها از تركيبات اسانس مواد ناپخته (گياهان، مشك و …) و آب و الكل تشكيل‌شده اند. تفاوت بو و ادكلن در معيار اسانس، به عمل رفته در آب و الكل باطن يك بو است.
تفاوت ديگر بو و ادكلن در ماندگاري آن ميباشد. در صورتي‌كه كه واحد سنجش اسانس به فعاليت رفته در رايحه طولاني تر باشد اين رايحه دوام و ماندگاري بالاتري دارااست. واژه و كلمه ي رايحه يا اين كه به عبارتي Perfume حدود 15 تا 25 درصد اسانس در آن به فعاليت رفته ميباشد كه ماندگاري نسبتا خير و خوبي داراست، و ادكلن يا اين كه به عبارتي Eau de cologne حدود 2 تا 5 درصد اسانس در آن به فعاليت رفته ميباشد و ماندگاري بسيار پاييني داراست.ر


برچسب: عطر زنانه خوشبو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ دى ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۳۷:۱۳ توسط:علي پور موضوع:

بو niche كه در اصطلاح به آن بو نيش نيز گفته


بو niche كه در اصطلاح به آن بو نيش نيز گفته مي‌گردد، به معناي ساخت رايحه به طرز سابق و باستاني ميباشد. رايحه نيش به عطرهايي گفته ميشود كه به طور دست ساخته و با مبنا طبيعي براي كساني كه دوست دارا هستند بوي منحصر به فرد به خويش را داشته باشند ايجاد مي گردد. اين عطرهاي گرانقيمت اكثر زمان ها براي خانواده هاي سلطنتي، ميلياردرها، بازيگران و سلبريتي ها ايجاد مي گردد. ميتوان اعلام كرد كه تني چند از برندهاي بو دست‌ساز فرانسوي ، سازنده شايسته ترين عطرهاي نيش مي‌باشند. هم اكنون ممكن ميباشد هزاران سوال راجع‌به طرز خريد بو نيش ، بها رايحه نيش ، محل هاي توزيع و فروش رايحه نيش در ذهنتان ساخت گرديده باشد. در‌اين نوشته ي علمي عملكرد مي‌كنيم به‌اين سوال ها و همينطور اينكه شايسته ترين رايحه نيش چه خصوصيت هايي دارااست جواب دهيم.

 عطر زنانه خوشبو 
نيش به چه معناست؟اصطلاح نيش به معناي عرضه محدود يك متاع ميباشد. عطرهاي نيش معمولا روند ايجاد بسيار پيچيده اي دارا‌هستند و براي ايجاد آنان از تركيبات طبيعي و بسيار گرانقيمتي به كار گيري ميگردد. طبيعي ميباشد كه صرفا تعداد محدودي، آن هم براي مشتريان يگانه و ثروتمند ايجاد ميشود.

رايحه نيش
پباده سازي يك رايحه با الهام از دنياي مالامال راز و سر موسيقي و هنرنسبتاً مي قدرت بيان كرد كه پشت هر رايحه نيش يك ماجراي پيچيده و جالب هنري مخفي ميباشد. عطرساز از خصوصيت هاي طبيعت براي پباده سازي يك رايحه يگانه و منحصربه‌فرد الهام ميگيرد. زيرا براي اخلاق عطري از فرآورده طبيعت، مي بايست از عنصرها طبيعي در ساختار آن مصرف شود. از بوي طراوت علف و تيور گرفته تا رنگ پر و بال پروانه و احساس روح نواز نت هاي موسيقي. عطرهاي نيش دارنده نت هاي متفاوتي ميباشند البته عمدتا تمركز اين گونه عطرها بر روي يك نت طولاني تر ميباشد. در غايت علم بو سازي در سايه الهاماتي از دل طبيعت به ياور هنري كه با موادسازنده طبيعي تلفيق گرديده، پديده اي به اسم بو نيش را خلق و خوي ميكند.

بو نيش
خانواده هاي سلطنتي و عطرهاي نيشبين خانواده هاي سلطنتي ميتوان به ملكه ويكتوريا و ملكه اليزابت اشاره نمود كه هر دو از عطرهاي دستساز و مخصوص كه براي آن‌ها ساخت ميشد، به كار گيري مي كردند. رايحه نيش بين خانواده هاي سلطنتي بسيار پربازديد ميباشد به صورتي كه‌اين دسته رايحه را تحت عنوان بو سلطنتي ميشناسند. پرنسس دايانا نيز يكي هوا داران اينگونه عطرها ميباشد. وي از يك رايحه گلدار به اسم Quelques fleurs در پاي كوبي عروسي خويش به كار گرفت.  مادمازل دوست داستني شهر كمبريج، كيت ميدلتون نيز در پاي كوبي عروسي خويش با پرنس ويليام از يك رايحه نيش به اسم White Gardenia Petals بهره مند شد.

رايحه نيش

رايحه نيش

رايحه نيش
رايحه نيش را چه‌طور تهيه و تنظيم كنيم؟عطرهاي نيش همان طور كه تا قبل از اين هم به آن اشاره كرديم عرضه محدودي دارا‌هستند. خانواده هاي سلطنتي ، معمولا اين مدل عطرها را تحت عنوان كادو و يا اين كه پيشكش اخذ مي نمايند. براي فروش نيز اينگونه عطرها طولاني تر در معرض اكران اشخاص ثروتمند قرار مي گيرد. هم اكنون در حالتي كه خير جزو خانواده هاي سلطنتي مي‌باشيد و خير جز اشخاص بسيار ثروتمند محسوب ميشويد، يافتن عطرهاي نيش فعاليت رنج خواهد بود. اين عطرها مشتريان اثبات و منحصربه‌فرد به خويش را دارا‌هستند. عطرهاي نيش راحتي در فروشگاههاي وسيع رايحه هم نيمتوانيد پيدا فرمائيد و فقط در نمايندگي به عبارتي مارك آن هم به تعداد بسيار محدود عرضه مي گردند. در جمهوري اسلامي ايران نيز يك سري دكان، توليدات تني چند از دوست داستني ترين برندهاي سازنده بو نيش را به طور سفارشي به فروش مي‌رسانند.


برچسب: عطر زنانه خوشبو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۳۹:۲۸ توسط:علي پور موضوع:

رايحه همينطور عصاره و يا اين كه Extrait


رايحه همينطور عصاره و يا اين كه Extrait ناميده ميشود و گران ترين ورژن از هر رايحه ميباشد. تفاوت ها فقط از مقدار يا اين كه غلظت روغن در بو ميباشد. بيشترين تمركز در رايحه پرفيوم خالص ميباشد. سپس، ادو پارفوم، آن‌گاه ادو تويلت، و در غايت ادوكلن خواهد بود. بعضا از ساخت كنندگان بو جامد را ايجاد ميكنند، بو جامد همانند يك بو خالص توانا ميباشد.

 عطر زنانه خوشبو
عطرها به طور تركيبي از نت بالا، مياني و اساس منتشر گرديده در طي يك عصر وقتي تمجيد گرديده اند. نت هاي بالا او‌لين بو و رايحه ميباشد، بعد از آن نت هاي بالا از دربين رفته و نت هاي شالوده بو به مشام ميرسد، در رايحه و ادكلن بعداز نت هاي بالا، نت هاي مياني يا اين كه قلب رايحه شايان توجه ميباشد.
پرفيوم تحت عنوان زيباترين صورت بو رايحه شناخته مي گردد، چون عصاره هاي بالا، مياني و شالوده را در زمان يك عصر آزاد مي‌نمايد، در حالي كه يكي نت ها سريع خيس از ساير نت ها (به علت غلظت زياد اسانس ها) به مشام مي‌رسد.
با به كارگيري از ادوپرفوم، نت هاي بالا از دربين ميروند بعداز آن نت هاي قلب (مياني) شايان توجه مي باشند. در مقابل ادو تويلت، نت هاي بالا، او‌لين بو منتشر گرديده برنده ميباشد، اين سبب ساز ميشود كه نخست بسيار پرطراوت، البته دوام چنداني نداشته باشد.
سود گيريعطرها (perfume) بسيار گران مي‌باشند چون ميتوانند تا ۴۰٪ غلظت اسانس ها را داشته باشند، اين بدان مضمون‌ ميباشد كه بو در زمان دوران دوران طولاني آزاد مي‌گردد و بدين ترتيب بسيار كمتر ما يحتاج ميباشد و در حجم هاي بسيار كوچك فروخته ميشود.
ادو پرفوم (Eau De Parfum) دربردارنده ۱۵٪ بو كنسانتره و ادو تويلت دربردارنده ۱۰٪ بو كنسانتره ميباشد. مي قدرت از ادو پرفوم تحت عنوان يك ماده سنگين خيس و بيش تر از ادو تويلت اسم پيروزي. ادوپرفيوم نيز اكثر زمان ها در گيسو و جامه به كارگيري ميگردد، با اين هم اكنون بايستي براي استعمال بر روي  پارچه هاي دقيق مراقب باشيد، چون به علت روغني بودن، مي‌توانند لك هايي به جاي بگذارند.
ادو تويلت (Eau De Toilette) از سوي ديگر، تا حدود ۱۰ درصد رايحه و ادوكلن، يك رايحه سبك خيس و با تازگي خيس ميباشد و مخصوصا براي آب و هواي گرم خيس مطلوب ميباشد. با اين اكنون، ادو تويلت سريعتر از ادو پرفوم از ميان مي رود. به صورت معمول، ادوپرفيوم به علت غلظت بالاي مواد جان دار در آن، از ادو تويلت گرانتر ميباشد. هر دو ادوپرفيوم و ادو تويلت در حجم ميانگين به فروش مي رسند.
ادوكلن (Eau De Cologne) در پايان ميباشد، ادوكلن تا حدود ۷٪ رايحه غلظت دارااست، مي‌تواند براي آب و هواي گرم خيس استعمال شود و به علت تبخير سريع، مايحتاج دوباره قرار گيرد. اين جور رايحه دربردارنده حدود ۷٪ كنسانتره ميباشد كه در الكل ۶۰ سكو يا اين كه ۷۰ سكو حل شده‌است. در آب و هواي گرم به طريق شادابانه اي تازگي بخش ميباشد و براي طولاني بودن بوي آن، مي اقتدار آن را به صورت بي واسطه به پوست زد. ادو كلن در مقادير بزرگتر فروخته مي‌شود و ارزانتر از بو ميباشد. اكثر اوقات تحت عنوان اسپري  يا اين كه افتر شيو به فعاليت مي رود.v


برچسب: عطر زنانه خوشبو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۴۳:۲۳ توسط:علي پور موضوع:

ادو تويلت زنانه خسوس دل پوزو گونه Halloween


۶-ادو تويلت زنانه خسوس دل پوزو گونه Halloween
معرفي ادكلن زنانه ي هالووينششمي ادكلن زنانه ي مالامال فروش ليست ما هالووين ميباشد
اين بو براي زناني كه اعتماد به‌نفس بالايي دارا هستند و رفتارهاي مرموز و تعجب آور و غريبي از آنها رمز ميزند، بسيار مطلوب به لحاظ مي رسد. با نگاهي به شيشه‌ي مختص و مخصوص اين ادو تويلت، او‌لين چيزي كه حيث شمارا به خويش جلب مي‌نمايد، رنگ بنفش و متمايل به ياسي آن ميباشد
زماني هالووين را روي محل نبض يا اين كه جامه خويش اسپري ميكنيد، بوي نت‌هاي دريايي، برگ درخت موز، گل بنفشه و برگ درخت نارنج به خير و خوبي دور و اطراف حريم را زير تأثير خويش قرار مي دهد.

عطر زنانه خوشبو
اين ادغام طبيعي، احساس خنكي اقيانوس را تداعي مينمايد. بعداز اين، نت‌هاي مياني يا اين كه به عبارتي اصلي با وجود فلفل سياه، زعفران، گل مريم، بنفشه، زنبق و ماگنوليا به نرمي جاي نت‌هاي پيشين را مي گيرند.
شيريني ناشي از اين موادسازنده به شما انرژي و شور ويژه‌اي ميبخشد. پس از سپري شد مدتي خير چندان كوتاه، متوجه تغيير تحول مسير بو‌ي هالووين به سمت و سوي وانيل و چوب دمپايي براي ثبت شيريني و خنكي خواهيد شد.
 
رايحه زنانه ي هالووين با دقت به بوي خنك و شيرين مطلوب بهار و فصل‌تابستان ميباشد
ارزش اين بو ميان ۱۰۰هزار تومان الي ۱۳۹۰ هزار تومان ميباشد
بعضي ايده ها راجع به اين ادكلن:رشيدي گفته:
پخش عطر عااالي ماندگاريش دبيرستان البته. به عنوان مثال در روز مي بايست دوبار ازش بزني. باوجوداين با درنظر دريافت كردن بوي خاصش ميشه ذكر كرد يك كدام از بهتريناس. مخصوصا كه هرچي ميگذره خوشبوتر ميشه.
عبد و بنده الوهاب گفته:
براي مصرف روزمره عاليست. به ياد ماندني و خنك…
سميرا گفته:
ابدا پخش عطر ماندگاري نداره… نخريد حيف پول
 
 
۷-ادو پرفيوم زنانه بولگاري نوع Jasmin Noir
ادو پرفيوم زنانه بولگاري گونه Jasmin Noirبولگاري جزمين نوير در سال ۲۰۰۸ معرفي شد.ايجاد سرزمين ايتاليا ميباشد و در حجم ۱۰۰ ميلي ليتر روانه ي بازار شده‌است.
ارزش اين فرآورده بولگاري دربين ۲۴۰هزار تومان الي ۲۹۰هزار تومان ميباشد.
اين رايحه كه از بو‌اي شيرين و گرم سود مي برد، يكي‌از شايسته ترين گزينش‌ها براي بانواني ميباشد كه بدين دسته عطر عشق دارا‌هستند. ساختار اصلي اين رايحه را گياهان معطر تشكيل مي دهند و همين مورد منجر مي شود تا بوي اين رايحه براي شخص استعمال‌كننده و اطرافيانش، يادآور متانت و زيبايي طبيعت باشد.
 
با بستن ديده‌ها و استشمام اين رايحه، ادب عميقي شما‌را دربرمي‌گيرد و لذتي به‌يادماندني اشراف‌تان ميكند. به محض اسپري‎شدن اين رايحه، نت‌هاي آغازين آن به مشام مي‌رسند كه دربرگيرنده بو‌ي گل ياسمين و نت‌هاي سبز مي‌باشند. نت‌هايي كه وقار را يار با لذتي دروني به خاطر مياورند.
با سپري شد اندك وقتي از اسپري ابتدايي، رايحه نت‌هاي مياني به مشام مي رسد: گل ياسمين و بادام؛ نت‌هايي كه يادآور طراوت و تازگي بهار مي‌باشند و بوي گل‌هاي خوشگل و معطر بهاري را به مشام شما مي رسانند. با گذشتن از نت‌هاي مياني به نت‌هاي نهايي اين بو دوست‌داشتني مي‌رسيم
نظرا بعضا به كارگيري كنندگان:آنت گفته:
براي مامان خريدمش خيلي بوي شيكي داره و ماندگاري طولاني
فلاحنژاد:
اينجانب عاششششقم بوي فوق العاده با كلاسي داره هركس دنبال مختص بودنه ميتونه تهيش كنه
خوشيده گفته:
ماندگاري خير و خوبي داره و حدودا ۲ روز بوش باقي ميمونهولي ماندگاري بو بستگي به پوست اشخاص دارهپخش بوش زياد وجود ندارد ولي اينجانب در همين حد ميپسندماين رايحه به لحاظ اينجانب بها خريد داره
باروطي گفته:
ماندگاريش پايينه، قيمتش بالاست و مجموعاَ نميارزه
 
تلاوت اين مقالهمعرفي ادكلن زنانه ي ايفوريا - Euphoria for Women 
۸-ادو پرفيوم زنانه لاليك جور Amethyst
ادو پرفيوم زنانه لاليك گونه Amethystمارك لاليك را با ادكلن مردانه  سياه و مكعب مربعي اش ميشناسند.ولي يكي‌از پرفروش ترين و پرطرفدار ترين ادكلن زنانه هم جنس مارك لاليك ميباشد.
لاليك آميتيست در سال ۲۰۰۷ به بازار معرفي شد.مال ميهن فرانسه ميباشد و گونه غلظت آن ادوپرفيوم ميباشد.
آمتيست براي قرارهاي مهم در عصرهاي بهاري، بسيار مطلوب به لحاظ ميرسد. همينطور با اعتنا به بها منطقي و خير‌چندان بالايش، شايسته ترين آيتم براي كادو‌دادن به صلح ميباشد كه براي شما قيمت متعددي دارااست.
با نگاه ظريف بدين بو، روي شيشه‌ي بنفش آن، نقوش و خطوطي را به صورت شاخه‌ها و ميوه‌هاي تمشك مشاهده خواهيد كرد. بطري مكعب‌مستطيلي كشيده و در مكعبي قشنگ با هم هماهنگي خاصي دارا‌هستند.
 
اين بطري حجم مقداري از ميز شما‌را اشغال مي كند؛ همينطور به جهت وزن سبكي كه داراست، گهگاه به هيچ عنوان احساس نميكنيد كه در كيف‌دستي شماست. او‌لين باري كه آمتيست را اسپري ميكنيد، بوي انگور سياه، زغال‌اخته، توت سياه، فرمان روا‌توت و توت‌خارجي با گاز در دور و بر پخش ميشود.
 
شيريني نتايج از اين مخلوط سبب ساز ساخت شم شعف و هيجان در شما و اطرافيانتان مي گردد. پس از مدتي، عطر‌ي تركيبي گل ياسمن، فلفل، يلانگ‌ يلانگ و گل رز جاي نت‌هاي ابتدايي را مي گيرد. تندي ملايم اين تركيب جذاب، هيجان شمارا دوچندان خواهد كرد.
 
پس از مدتي طولاني، بوي مشك، وانيل و نت‌هاي چوبي جانشين نت‌هاي مياني گرديده و روي خرقه و محل نبض شما شم ميگردد. خريد بو لاليك آمتيست با دقت به پخش بوي بالا، مارك گرانبها و شناخته‌گرديده، شيشه‌ي قشنگ و زنانه و ارزش مناسبش براي شما و هر كس اين رايحه را از شما كادو ميگيرد، بسيار لذت‌بخش خواهد بود


برچسب: عطر زنانه خوشبو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۱۲:۴۸ توسط:علي پور موضوع:

بو و ادكلن خوب و معروفي هم مخالفاني داراست، موافقيد؟


به‌اين مجموعه در كنار هم نگاه فرمائيد: اسطوخدوس، مريم‌گلي، ترنج، نعناي هندي، چرم، علف وِتيوِر، عنبر، كاكائو، گل زنبق. مطلقا مي پنداريد كه با اين‌ها طلسم و يا اين كه معجون‌هاي جادويي صحيح مي‌نمايند. درصورتي كه چنين فكري كرده‌ايد تا حدي حق با شماست. چون مخلوط اين گروه رويايي باعث به ايجاد عطري ميگردد كه عطر آن را نسبتاً همگي دوست دارا هستند.
ديوراُم از آن مدل عطرهايي ميباشد كه هم براي گوشه و كنار قانوني و راز عمل مطلوب ميباشد و هم در مواقع ديگر. اين بو در تمام فصول و وضعيت‌ها با عطر خوبش برايتان خاطرات به ياد ماندني به وجود خواهد آورد.

عطر زنانه خوشبو
ولي هر بو و ادكلن خوب و معروفي هم مخالفاني داراست، موافقيد؟ معارضان ديور ميگويند  اين رايحه مقداري تِم و بو زنانه دارااست و شايد آن‌قدرها كه با سوپراستارهايي مانند رابرت پتينسون و جود لاو برايش تبليغ گرديده، قيمت فراهم نمودن ندارد. شما چطور مي‌پنداريد؟
۴. اِتِرنيتي (Eternity By Calvin Klien)؛ درخشش ابدي يك رايحه منزه

در‌حالتي كه اهل دنياي مُد باشيد يا اين كه حداقل، مقداري اهل دنياي مُد باشيد مطلقا با مارك پر اسم و رسم كلوين‌كلاين شناخت داريد. توليدات اين مارك به راحتي در نوع شاگردان ممتاز كلاس بو و ادكلن‌ها و مُد قرار ميگيرند. اترنيتي هم از آن جور عطرهاي جايگاه‌ يكي از ميباشد كه براي فضا عمل به كار گيري مي شود.
تعريف خصوصيت‌هاي يك رايحه در قالب كلمه ها پاره اي مشقت بار ميباشد ولي درصورتي كه بخواهيم شرح و وصف مختصري در رابطه اترنيتي داشته باشيم بايستي بگوييم عطر آن يادآور مردان خانواده‌صلح ميباشد كه خوش‌خلق و قابل‌اعتماد ميباشند.
در مخلوط بوي اين رايحه مردانه از مريم‌گلي، چوب اقاقيا و پرتقال ماندارين به كار گيري ميگردد. در شرايطي كه قرار كاري و مهمي داريد و ميخواهيد مثل يك جنتلمن رمز قرار ظواهر گرديد، اترنيتي را فراموش نكنيد كه از قديم ( شايد هم خير از خيلي قديم!) گفته‌اند، انسان فارغ از رايحه مانند بشر فارغ از خرقه ميباشد.
اما منتقدان، پشت راز كلوين‌كلاين هم سخن‌هايي مي زنند به عنوان مثال؛ گفته ميگردد كه اترنيتي، ويژه و مختص وجود ندارد و بيش تر بوي تميزي و رخت‌هاي جديد‌ شسته‌گرديده را ميدهد. اينكه از لحاظ شما عطر و عطر اترنيتي چطور تعبيروتفسير شود، معين وجود ندارد اما بديهي ميباشد كه با خريد رايحه مردانه اترنيتي، كسي از نشستن در كنارتان آزرده نميشود اما در آخر گرد‌همايي يا اين كه ملاقات هم اسم عطرتان را نمي‌پرسد تا براي خودش يكي‌از بخرد و مثل شما مختص باشد. زيرا بوي اترنيتي مناسب البته معمولي ميباشد.
۵. لاكوست (Laغير مجاز مي باشدte Pour Homme ): بوي خوش تَن

برخي از اشخاص، زياد عرق مي‌نمايند. فرقي نمي‌نمايد كه برهان عرق كردنِ زياد از حدتان چه مي باشد. در هر هم اكنون با وجود لاكوست مي توانيد، بخشي از نگراني‌هاي خويش را درين‌باره رفع نماييد. چرا؟ به خيال اينكه ماندگاري لاكوست بسيار زياد ميباشد و علاوه بر اينكه بوي خوش آن روي تن و خرقه‌تان به يادماندني ميگردد، در گوشه و كنار‌هاي غيربسته هم دوام داراست و اصطلاحا سريع نمي‌پَرد.
در ايجاد لاكوست از ترنج ايتاليايي، هِل، چوب دمپايي و سرو كوهي به كار گيري ميگردد. ولي گريپ‌فروت هم كه نقش معركه‌اي در ساخت عطر‌هاي به يادماندني در صنعت عطرسازي داراست هم در تركيبات لاكوست موجود هست. گشوده هم به شما ياد‌آوري مي كنيم كه عطرهاي دربردارنده مركبات معمولات بوي چيره خويش را از بو اين ميوه‌ها اخذ مي نمايند. پس در حالتي كه با مركباتي مانند گريپ‌فروت ارتباط خير نداريد، يادتان باشد كه به مرور دوران و با گذشتن از اسپري كردن رايحه روي تن و جامه‌تان، بوي مركبات به بو‌هاي ديگر مي‌چربد.
۶.  كارون پاريس پورانوم (Caron Paris): اشك‌ها و لبخندها

اسانس‌ها و تركيبات طبيعي مو جود در‌اين بو كه يادآور بوي خوش گل و ميوه ميباشد، كارون پاريس را سالهايِ سال در ابتدا جدول شايسته ترين و دوستداشتني‌ترين عطرهاي جهان قرار داده ميباشد. اين بو كه بيش تر با اسم پورانوم هم دربين نسل سابق‌خيس (حوالي ده سال ۳۰ و ۴۰) طرفدار داراست، بو‌اي نو و شيك در دور و بر پخش مي‌نمايد. در صورتيكه از اشخاصي كه بالاي ۶۰ سال دارا‌هستند، بخواهيد يكي‌از شايسته ترين عطرهايي كه ميشناسند، اسم ببرند احتمالا در فهرستشان اسم پورانوم يا اين كه كارون پاريس هم به ديده خواهد خورد.
اين رايحه براي نسل قبلي يادآور خاطرات متعددي ميباشد. خاطراتي از اشك‌ها و لبخندهاي متفاوت در مسير پرپيچ و خم معاش. ولي نكته حائض اهميت، عشق و علاقه زياد نسل‌هاي جديدتر هم به آن ميباشد. عطر كارون پاريس، اصيل و ماندني ميباشد. در مخلوط كارون پاريس يا اين كه به عبارتي پورانوم خودمان، از علف وتيوِر، ترنج و ليموي ايتاليايي به كارگيري مي گردد.
تنها يادتان باشد كه‌اين عطر كلاسيك براي اينكه تحت عنوان يك برنا شاداب معرفي گرديد، كاربرد ندارد. زيرا براي بيش تر اشخاص به ويژه عطربازان قهار، يادآور بابا و پدربزرگ‌شان ميباشد. پس در صورتي‌كه مي خواهيد خويش را در جمعي كاري براي مثال تحت عنوان نماينده يك استارتاپ چابك و برنا معرفي فرمائيد، بهتر ميباشد در پي آيتم‌هاي جوانانه‌خيس باشيد.
۷. مونت بلانك (Mont Blanc): كوهستان سرد

تلفظ درست عطرهاي گوناگون هم روايت‌هايي دارااست. اعتنا كرده‌ايد گهگاه‌وقت ها، در ميان فروشندگان واقعه نظري در فراخواني كردن عطرهاي متعدد نيست؟ به عنوان مثال همين رايحه پر اسم و رسم مونت بلانك؛ برخي‌ها مي گويند: «مون بلان» و برخي آن را «مونت‌بلانك» ميگويند. خب، فرقي هم نمي‌نمايد زيرا تلفظ آمريكايي و فرانسوي اين عطرها عموما با هم پاره اي تفاوت داراست.
چنانچه از مخلوط بوي بلوط، گل سلطان‌پسند و هِل خوش‌تان مي آيد مسلما مونت بلانك را در فهرست گونه هاي بو مردانه شيك و مطلوب دفتر قرار بدهيد. خريد رايحه مردانه مونت بلانك به شما جذبه، توان و اثرگذاري خاصي اهدا مي نمايد كه در بستن قراردادهاي تجاري مهم يا اين كه مذاكرات كاري اثرگذار خواهد بود. بو مردانه مونت بلانك دقيقا مانند بلندترين كوهِ هم‌نامش در فن كوه آلپ، شمارا براي قرار به دست آوردن در بالاترين مرتبه‌هاي شغلي سزاوار و مهيا مينمايد.
نكته‌اي كه بايستي به خيال بسپاريد، اين ميباشد كه در مخلوط مونت‌بلانك بوي غالبي نيست و تمامي مواد به عمل رفته در كنار هم به توليد بو‌اي يك‌دست ياري مي كنند. اين زمينه هم مي تواند خوب باشد و هم بد. خوب از آن نظر كه مانند برخي از عطرها با سپري شد روزگار، بوي ماده‌اي موفق سبب تغيير تحول عطر رايحه نخواهد شد و از سوي ديگر بد ميباشد چون با پوست و خرقه‌تان در هم مي‌آميزد و شرايط يكنواختي پيدا مي‌نمايد كه از ماندگاري نخستين‌ خويش مي‌كاهد.


برچسب: عطر زنانه خوشبو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۴۹:۱۰ توسط:علي پور موضوع:

دسته رايحه: اودِ پرفيوم


مدام بو را روي پوستتان آزمايش نماييد تا ملاحظه كنيد در طي دوران چقدر عوض ميشود و اينكه آيا با شما هم خواني دارااست يا اين كه خير. اينجانب سفارش نميكنم بيش تر از سه يا اين كه چهار بو متعدد را هم زمان به كارگيري فرمائيد.”

عطر زنانه خوشبو
در حاليكه خريد بو براي اكثر اشخاص كاري سخت ميباشد، توصيه ميكنيم 10 رايحه برتري كه در ليست ما قرار دارا هستند را بي ترديد آزمون نماييد و مطمئن باشيد دست كم يكي‌از اين عطرها حيث شما‌را جلب خواهد كرد.
شايسته ترين بو زنانه براي كساني كه بوي ملايم مي پسندند
JO LOVES POMELO
از خانواده: مركبات
دسته رايحه: اودِ پرفيوم
ارزش اين بو: 50 ميل = 70 يورو – 100 ميل = 115 يورو
چرا بخريم؟ عطر اي گلي و ملايم ولي به يادماندني
بو اين رايحه سبب ميگردد كه بخواهيد بارها و بارها از آن به كار گيري فرمائيد. تركيبي از بوي ملايم مركبات داراست و شما‌را اذيت نمي نمايد. بوي نسبتا گرمي داراست. جو ملون بعداز بازه ها با توليد اين رايحه نشان بخشيد كه چقدر ميتواند پرطرفدار باشد. اين بو بسيار مختص را هم براي خودتان بخريد هم به عزيزترين هاي خويش كادو بديد. مطلقا عاشقش ميشيد.
شايسته ترين بو زنانه براي شناخته و به ياد ماندني شدن
CARTIER LA PANTHERE
از خانواده: گل ها
دسته رايحه: اودِ پرفيوم
چرا بخريم؟ بوي به ياد ماندني و تند
چرا نخريم؟ عطر برنده و عميق آن براي كليه مطلوب وجود ندارد
ارزش اين رايحه: 50 ميل = 88 يورو – 75 ميل = 114 يورو
Cartier’s La Panthere بويي عميق و تند داراست. بو عالي براي ضيافت هاي بعد از ظهر ميباشد. اين رايحه جسورانه، دارنده نت هاي مشك و ميوه ميباشد. صرفا كافيست مقدار مقداري از ان را به كارگيري نمائيد تا براي كل شب به تمديد آن نيازي نداشته باشد.
شايسته ترين بو زنانه براي طراوت و تازگي
GIVENCHY EAU DE GIVENCHY
عطر: گلي
جور بو: اودِ توييلت
چرا بخريم؟ بوي ملايم تابستاني
چرا نخريم؟ در زمان روز نياز به تمديد داراست
نوشته داراي ارتباط: شايسته ترين بو و ادكلن هاي مردانه سال 2020بها اين بو: 100 ميل = 88 دلار
بو اي يگانه و خنك كه يادآور روزهاي طولاني فصل‌تابستان ميباشد. Eau De Givenchy هارموني جامعي از بو مركبات و گل ها ميباشد كه ميتواند حالتان را دگرگون و خنده رو نمايد. در‌صورتي‌كه در‌پي يك عطر زنانه مي‌باشيد كه ميان گل و ميوه باشد، اين بو يك مورد عالي براي شماست.
شايسته ترين رايحه زنانه براي روزهاي گرم فصل‌تابستان
ACQUA DI PARMA CIPRESSO DI TOSCANA
از خانواده: مركبات
مدل رايحه: اودِ توييلت
چرا بخريم؟ بويي جديد با ماندگاري خوب
چرا نخريم؟ مطلوب براي روزهاي گرم ميباشد و براي تمام سال قابل استعمال وجود ندارد.
ارزش اين بو: 75 ميل = 119 دلار
اين بو با عطر خويش احساس تپه نوردي در تاسكاني را به ما القا مي‌نمايد. بويي تابستاني با عطر اي نيرومند و جالب، كه سبب ساز ميگردد تا 9 ساعت بو اي به يادماندني از طراوت را شم نماييد.
شايسته ترين رايحه زنانه براي گران قيمت بودن
STORIE VENEZIANE BY VALMONT – ALESSANRITE
از خانواده: مركبات
مدل بو: اودِ پرفيوم
چرا اين بو؟ گران‌قيمت ميباشد و ماندگاري بالايي دارااست
بها اين بو: 100 ميل = 550 دلار
مي اقتدار روي اين رايحه نام طلاي مايع متفرق گذاشت. عطري ميباشد براي شخصيت هاي متعدد. بو خاصي از مركبات داراست كه همگي عاشقش مي‌شوند. بويي به يادماندني داراست و پيشنهاد ميكنيم از آن به مقدار معدود استعمال فرمائيد. شيشه قشنگ، پوست چرم ايتاليايي و پباده سازي اين بو موجب ديدني خيس شدن آن ميگردد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۰۲:۵۱ توسط:علي پور موضوع:

عطر ادكلن‌هاي اصلي


عطر ادكلن‌هاي اصلي
ادكلن‌هاي اصلي سه لايه بو دارا هستند كه به آن نت نيز مي گويند يعني بعد از اسپري نمودن آن روي سطح پوست و يا اين كه جامه خويش شدت بوي متعددي دارا هستند كه بعد از سپري شد مدتي اين بو ملايم‌خيس و خوشايندتر خواهد شد كه‌اين علامت كيفيت و بها خريد عطرهاي اصل ميباشد و سبب ساز انتقال وقار و احساس خوب به شما و اطرافيانتان مي گردد اما عطرهاي تقلبي يك بوي يكنواخت دارا‌هستند كه اكثراً بوي الكل از آن متصاعد ميگردد و يا اين كه غلظت چربي بالايي دارا هستند كه بعد از اسپري نمودن روي جامه و پوست شما رد ميگذارند كه براي تن درستي مصرف‌كننده بسيار مضر ميباشد.

عطر زنانه خوشبو
ماندگاري بو اورجينال
هيچ زمان ماندگاري رايحه عامل اصل بودن آن وجود ندارد به‌طور نمونه رايحه كريد اونتوس جزء يكي‌از گران‌ترين عطرهاي مردانه ميباشد البته ماندگاري و شدت بوي اول آن حدود ۶ تا ۱۰ ساعت ميباشد اما از پخش رايحه و كيفيت بسيار بالايي برخوردار‌است.
رايحه مردانه ساواج


بو مردانه ساواج اين رايحه مردانه بسيار حاذق و محسور كننده در سال ۲۰۱۵ بوسيله كمپاني فرانسوي كريستين ديور معرفي و عرضه‌ شده‌است و از به عبارتي در آغاز با استقبال بسيار خير و خوبي مواجه شد. 
اين بو مردانه بويي مركباتي و آروماتيك دارااست عطر‌اي ملايم و تند داراست و از پخش بويي بسيار خوب برخوردار‌است اين ورژن از بو ساواج غلظتي ادو تويلت دارااست.در خريد مثال اصل اين بو مي بايست به محصول درب بطري و محصول شيشه و بچ كد آن اعتنا فرماييد كه از كيفيت و مرغوبيت خير و خوبي برخوردار باشند.
ادكلن لانكوم لاويه ميباشد


ادكلن لانكوم لاويه ميباشد آري محصولي بي‌نظير و شگفت‌انگيز از مارك فرانسوي و بسيار پيروز لانكوم كه در سال ۲۰۱۲ معرفي و عرضه شد.
 اين بو زنانه بويي گلي ميوه‌اي داراست و بو‌اي گرم و شيرين را از خويش متصاعد مي نمايد.
مثال اورجينال اين رايحه شيشه‌اي واضح و يك دست داراست البته در مثال فيك شيشه‌هاي موج‌دار و كدر ميباشد و درب شيشه تحمل وزن آن را ندارد و از روش بويايي مي‌اقتدار مثال اصل را از تقلبي تشخيص اعطا كرد.


برچسب: عطر زنانه خوشبو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۴۲:۰۸ توسط:علي پور موضوع:

بو را در فضاي در ميان سينه‌ها استعمال نكنيد


هيچ زمان بو را پشت گوش‌هايتان نزنيد زيرا تخت‌گاز با ترشحات پوست در آن حيطه مخلوط مي‌گردد و بوي عجيبي خواهد اعطا كرد…
  عطر زنانه خوشبو 
۱-بو را در فضاي در ميان سينه‌ها استعمال نكنيد زيرا سبب بروز جوش و بثورات پوستي در‌اين نواحي مي‌گردد.
۲-هيچ وقت رايحه را به حوزه‌ زيربغل نزنيد چون اثر ضدعرق و خوشبوكننده ندارد و زماني با عرق ادغام مي‌گردد، بوي بدي ايجاد مي‌نمايد.
۳-در حين روز مي توانيد رايحه را روي مچ دست‌ها، مفاصل پاها و بالاي شكم خويش استعمال نمائيد. بهتر ميباشد رايحه را روي پشت گردن بزنيد. اين دو سفارش براي اجتناب از عكس العمل دربين پرتوهاي ماوراي‌بنفش و بو ميباشد زيرا مخلوط اين دو ساخت آلرژي مي‌نمايد و به پوست جراحت مي رساند.
۴-رايحه را روي جامه‌هاي پر‌نور نزنيد چون توليد لكه مي نمايد.
۵-در‌حالتي كه عطري جديد خريده‌ايد، مثال آن را آخرها بعدازظهر آزمون نمائيد چون توان بويايي درين روزگار از روز زياد ميباشد. در آستانه استعمال از بو جديد، در آغاز آن را روي حيطه كوچكي از پوست بزنيد چون در شرايطي كه آلرژي داشته باشيد، تضارب شما كمتر مي شود. در حالتي كه بعداز يك ساعت واكنشي نبود، ميتوانيد از رايحه به كارگيري نماييد.
۶-هنگام به كار گيري از بو، آن را روي نقاطي بزنيد كه نبض موجود هست مثل روي مچ داخلي دست، پشت زانوها و تحت خط فك نزديك گوش. نبض سبب پخش‌شدن عطر ميشود.
۷-بو را در مكاني سرد و بدون‌نور و بدور از نورخورشيد نگه داريد چون گرما با آن برخورد مي دهد و وخيم مي‌گردد. پس از بازكردن در رايحه، حداكثر تا ۲ سال بايستي از آن مصرف شود.
۸-رايحه را روي اثاثيه تزئيني و جواهرات نزنيد چون بعضا عطرها منجر تخريب طلا جواهرات و جواهر ميشوند.
۹-در هواي سرد از عطرهاي حاذق به كارگيري نمائيد چون سوز‌و‌سرما شدت بو را نادر مينمايد و برعكس فصل‌تابستان‌ها بو ملايم بزنيد.
۱۰-شايسته ترين دوران بو زدن، صحيح پس از گرمابه ميباشد زيرا منافذ پوست گشوده مي‌باشند و بو به طور كامل نفوذ مي‌نمايد. بهتر ميباشد در خزينه از صابون خانگي سواي بو استعمال نمائيد به‌خصوص در نواحي‌اي كه قرار ميباشد بو بزنيد. صابون خانگي ‌ها و دئودورانت‌ها روي بوي رايحه تاثير ميگذارند و ادغام آن ها خوشبو نمي شود.
۱۱-طرز‌هاي مختلفي براي رايحه زدن موجود هست و روي تاثيرگذاري رايحه، مهم ميباشد. بهتر ميباشد بو در هوا چندان دور از هم نشود و مسافت آن با منطقه موردنظرتان زياد نباشد حتي بهتر ميباشد رايحه را روي پنبه بزنيد و آن را به محل موردنظر بماليد تا بوي آن طولاني تر شم شود.
۱۲-در شرايطي كه صبح يك بو و بعدازظهر رايحه ديگري مي‌زنيد، بايستي تلاش نماييد بوي رايحه نخستين از پوستتان حذف شود چون ادغام بوي دو بو دلپذير نخواهد بود.
۱۳-سوالي كه براي بيش تر انسان‌ها مطرح ميباشد، اين ميباشد كه آيا زماني خارج از خانه هستيم مي بايست رايحه بزنيم؟ به كارگيري از بو در محوطه گشوده و خارج از خانه، فوايد و ضرر و زيان‌هايي دارااست. بهره‌اش اين ميباشد كه مي توانيد از بو‌هايي استعمال فرمائيد كه صحيح به عبارتي بوي دلپذيري را دارا هستند كه اضافه بشر‌ها دوست دارا هستند مثل عطر گل‌ها، ميوه‌ها يا اين كه حتي محل‌هاي مختص. زيانش هم اين ميباشد كه به كار گيري از ۱۴٫عطرهاي شيرين و تند كه معمولا در فضا خارج به عمل مي‌رود، مشكلي وسيع توليد مي كند؛ بخش اعظمي از حشره‌ها بدين بوها رغبت دارا‌هستند و جذب آن ميشوند. پس بدين مسئله اعتنا داشته باشيد و عملكرد فرمائيد عطرهاي شيرين استعمال نكنيد زيرا زنبور و مگس را به خويش جذب مي‌نمايند. در پيك‌نيك يا اين كه بوستان بو تند نزنيد. در دور و اطراف‌هايي كه پشه زياد ميباشد، به هيچ عنوان بو نزنيد زيرا پشه‌ها را جذب مي كند. درصورتي كه هم از آن كساني مي‌باشيد كه فارغ از رايحه، هيچ جا نمي‌رويد، در دور و اطراف خارج از عطرهاي بسيار ملايم استعمال فرمائيد.
۱۵-بو موردنظر را روي برگه آزمايش بزنيد و حدود ۳۰ سانتي‌متر بدور از خودتان بگيريد و آهسته جنبش دهيد تا رايحه به مشامتان رسد. در صورتيكه برگه آزمايش‌ نبود، بو را به فضاي بالاي سرتان بزنيد و هنگامي ذرات آن به ذيل جنبش كردند، نفس عميق بكشيد تا او‌لين حسي كه از اين بو برايتان به وجود مي آيد، ادراك نماييد. ميتوانيد بو را روي مچ دست اسپري نماييد تا با ضربان نبض و گرماي تن تماس پيدا نمايد و تغييرات لازمه در آن صورت بپذيرد. براين اساس متوجه دوام بو و پايداري آن خواهيد شد. بعداز آزمون آن روي مچ دست، مچ دست‌ها را به هم بماليد تا اثر بو معدود شود.
۱۶-بو، تركيبي از روغن‌هاي معطر طبيعي يا اين كه صناعي ميباشد كه در آب و الكل با مرتبه بالا رقيق مي گردد. تفاوت اين ادغام‌ها در غلظت روغن‌هاي به فعاليت رفته ميباشد. هر چه غلظت روغن‌هاي معطر طولاني تر باشد، ماندگاري بو اضافه مي‌گردد. ادكلن ۴ درصد روغن، ادوتوالت ۸۰ درصد تا ۱۵ درصد و حدود ۲ ساعت ماندگاري و ادوعطر (ادوپرفيوم) ۱۵ تا ۲۲ درصد روغن معطر و ۵-۳ ساعت ماندگاري داراست. بو يا اين كه رايحه كلاسيك بالاترين غلظت روغن معطر را داراست (بيش تر از ۲۲ درصد) و ۶ ساعت يا اين كه طولاني تر اثر آن ميماند.


برچسب: عطر زنانه خوشبو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۳۵:۱۴ توسط:علي پور موضوع:

رايحه را مي بايست در هوا اسپري


سومي اعتقاد و باور خطا: رايحه را مي بايست در هوا اسپري كرد و از باطن ابري از بو، گذشت.اصولا مي بايست رايحه را بدون واسطه به تن اسپري كرد. رايحه را بايستي به نقاط گرم بدنمان مانند: گردن، قفسه سينه اسپري كنيم. اين دستور منجر مي گردد كه بوي خوش، به صورت كلي تن پخش شود. البته فراموش نكنيد كه در به كارگيري از رايحه زياده روي نكنيد.

عطر زنانه خوشبو 
چهار‌مين اعتقادوباور خطا: بو منحصر به فرد بانوان و ادكلن خاص آقايان ميباشد.درحاليكه بو و ادكلن دو مفهمومي مي باشند كه براي بيان غلظت خالص عطر به كار گيري ميشود. عطر‌ي خالص ادكلن معمولا ۸ درصد ميباشد.
پنج‌مين اعتقاد اشتباه: رايحه را مي بايست بعداز اسپري كردن، به هم ماليد.اساسا اين عمل سبب شكسته شدن مولكولهاي بو مي گردد و ماندگاري بوي آن كاسته مي گردد. بو را بعداز اسپري بر روي پوست، به اكنون خويش‌‌ رها فرمائيد تا خودش جذب پوست شود.
ششمي اعتقاد و باور اشتباه: همگي رايحه‌ها ترازو ماندگاري و پخش بوي يكساني دارا‌هستند.ماندگاري رايحه و ترازو پخش آن، ارتباط مستقيمي با معيار غلظت بو‌اش دارااست. عطري كه ماندگاري بالايي دارااست، بوي حاذق‌تري هم خواهد داشت و معيار پاره اي از آن بر روي پوست كافي خواهد بود.
هفتمي اعتقادوباور خطا: هرچه عطر رايحه كار كشته باشد، بوي آن اضافه و بهتراست.واحد سنجش غلظت يك بو، واحد سنجش ماندگاري و توان آن را معين مي‌نمايد. ولي لزوما به معناي بهتر بودن آن وجود ندارد. دو بو با بوي يكسان ولي با غلظت عطر‌ي متعدد، ممكن ميباشد بوي متفاوتي از هم داشته باشند.
هشتمين اعتقاد اشتباه: بوي هر رايحه از زمانه به كار گيري تا آخر آن يكسان خواهد بود.برخي از رايحه‌ها ساختار بو‌شان غير خطي ميباشد. پس از اسپري كردن، باگذشت زمانه، عطر‌هاي متفاوتي دارا‌هستند و نت‌هاي آغازي و نهايي يكساني ندارند. در صورتيكه عطري ساختار غير خطي داشته باشد، كيفيت آن بالا‌خيس ميباشد.
نهمي يقين خطا: هرچه بو گران باشد، بهتر ميباشد!برخي رايحه‌هاي ارزان، روي پوست بوي بهتر و ماندگاري بيشتري دارا هستند. در حاليكه بعضي رايحه‌ها صرفا پباده سازي يگانه و يا اين كه مارك معروفي دارا هستند. پيشين از خريد رايحه، صد رد صد راجع به بوي رايحه‌ها و بو‌شان در وبسايت‌هاي داراي اعتبار و مبداء مطالعه نمائيد.


برچسب: عطر زنانه خوشبو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۲۷:۱۲ توسط:علي پور موضوع: