مرجع مقالات رسمي عطر مرجع مقالات رسمي عطر .

مرجع مقالات رسمي عطر

بو را در فضاي در ميان سينه‌ها استعمال نكنيد


هيچ زمان بو را پشت گوش‌هايتان نزنيد زيرا تخت‌گاز با ترشحات پوست در آن حيطه مخلوط مي‌گردد و بوي عجيبي خواهد اعطا كرد…
  عطر زنانه خوشبو 
۱-بو را در فضاي در ميان سينه‌ها استعمال نكنيد زيرا سبب بروز جوش و بثورات پوستي در‌اين نواحي مي‌گردد.
۲-هيچ وقت رايحه را به حوزه‌ زيربغل نزنيد چون اثر ضدعرق و خوشبوكننده ندارد و زماني با عرق ادغام مي‌گردد، بوي بدي ايجاد مي‌نمايد.
۳-در حين روز مي توانيد رايحه را روي مچ دست‌ها، مفاصل پاها و بالاي شكم خويش استعمال نمائيد. بهتر ميباشد رايحه را روي پشت گردن بزنيد. اين دو سفارش براي اجتناب از عكس العمل دربين پرتوهاي ماوراي‌بنفش و بو ميباشد زيرا مخلوط اين دو ساخت آلرژي مي‌نمايد و به پوست جراحت مي رساند.
۴-رايحه را روي جامه‌هاي پر‌نور نزنيد چون توليد لكه مي نمايد.
۵-در‌حالتي كه عطري جديد خريده‌ايد، مثال آن را آخرها بعدازظهر آزمون نمائيد چون توان بويايي درين روزگار از روز زياد ميباشد. در آستانه استعمال از بو جديد، در آغاز آن را روي حيطه كوچكي از پوست بزنيد چون در شرايطي كه آلرژي داشته باشيد، تضارب شما كمتر مي شود. در حالتي كه بعداز يك ساعت واكنشي نبود، ميتوانيد از رايحه به كارگيري نماييد.
۶-هنگام به كار گيري از بو، آن را روي نقاطي بزنيد كه نبض موجود هست مثل روي مچ داخلي دست، پشت زانوها و تحت خط فك نزديك گوش. نبض سبب پخش‌شدن عطر ميشود.
۷-بو را در مكاني سرد و بدون‌نور و بدور از نورخورشيد نگه داريد چون گرما با آن برخورد مي دهد و وخيم مي‌گردد. پس از بازكردن در رايحه، حداكثر تا ۲ سال بايستي از آن مصرف شود.
۸-رايحه را روي اثاثيه تزئيني و جواهرات نزنيد چون بعضا عطرها منجر تخريب طلا جواهرات و جواهر ميشوند.
۹-در هواي سرد از عطرهاي حاذق به كارگيري نمائيد چون سوز‌و‌سرما شدت بو را نادر مينمايد و برعكس فصل‌تابستان‌ها بو ملايم بزنيد.
۱۰-شايسته ترين دوران بو زدن، صحيح پس از گرمابه ميباشد زيرا منافذ پوست گشوده مي‌باشند و بو به طور كامل نفوذ مي‌نمايد. بهتر ميباشد در خزينه از صابون خانگي سواي بو استعمال نمائيد به‌خصوص در نواحي‌اي كه قرار ميباشد بو بزنيد. صابون خانگي ‌ها و دئودورانت‌ها روي بوي رايحه تاثير ميگذارند و ادغام آن ها خوشبو نمي شود.
۱۱-طرز‌هاي مختلفي براي رايحه زدن موجود هست و روي تاثيرگذاري رايحه، مهم ميباشد. بهتر ميباشد بو در هوا چندان دور از هم نشود و مسافت آن با منطقه موردنظرتان زياد نباشد حتي بهتر ميباشد رايحه را روي پنبه بزنيد و آن را به محل موردنظر بماليد تا بوي آن طولاني تر شم شود.
۱۲-در شرايطي كه صبح يك بو و بعدازظهر رايحه ديگري مي‌زنيد، بايستي تلاش نماييد بوي رايحه نخستين از پوستتان حذف شود چون ادغام بوي دو بو دلپذير نخواهد بود.
۱۳-سوالي كه براي بيش تر انسان‌ها مطرح ميباشد، اين ميباشد كه آيا زماني خارج از خانه هستيم مي بايست رايحه بزنيم؟ به كارگيري از بو در محوطه گشوده و خارج از خانه، فوايد و ضرر و زيان‌هايي دارااست. بهره‌اش اين ميباشد كه مي توانيد از بو‌هايي استعمال فرمائيد كه صحيح به عبارتي بوي دلپذيري را دارا هستند كه اضافه بشر‌ها دوست دارا هستند مثل عطر گل‌ها، ميوه‌ها يا اين كه حتي محل‌هاي مختص. زيانش هم اين ميباشد كه به كار گيري از ۱۴٫عطرهاي شيرين و تند كه معمولا در فضا خارج به عمل مي‌رود، مشكلي وسيع توليد مي كند؛ بخش اعظمي از حشره‌ها بدين بوها رغبت دارا‌هستند و جذب آن ميشوند. پس بدين مسئله اعتنا داشته باشيد و عملكرد فرمائيد عطرهاي شيرين استعمال نكنيد زيرا زنبور و مگس را به خويش جذب مي‌نمايند. در پيك‌نيك يا اين كه بوستان بو تند نزنيد. در دور و اطراف‌هايي كه پشه زياد ميباشد، به هيچ عنوان بو نزنيد زيرا پشه‌ها را جذب مي كند. درصورتي كه هم از آن كساني مي‌باشيد كه فارغ از رايحه، هيچ جا نمي‌رويد، در دور و اطراف خارج از عطرهاي بسيار ملايم استعمال فرمائيد.
۱۵-بو موردنظر را روي برگه آزمايش بزنيد و حدود ۳۰ سانتي‌متر بدور از خودتان بگيريد و آهسته جنبش دهيد تا رايحه به مشامتان رسد. در صورتيكه برگه آزمايش‌ نبود، بو را به فضاي بالاي سرتان بزنيد و هنگامي ذرات آن به ذيل جنبش كردند، نفس عميق بكشيد تا او‌لين حسي كه از اين بو برايتان به وجود مي آيد، ادراك نماييد. ميتوانيد بو را روي مچ دست اسپري نماييد تا با ضربان نبض و گرماي تن تماس پيدا نمايد و تغييرات لازمه در آن صورت بپذيرد. براين اساس متوجه دوام بو و پايداري آن خواهيد شد. بعداز آزمون آن روي مچ دست، مچ دست‌ها را به هم بماليد تا اثر بو معدود شود.
۱۶-بو، تركيبي از روغن‌هاي معطر طبيعي يا اين كه صناعي ميباشد كه در آب و الكل با مرتبه بالا رقيق مي گردد. تفاوت اين ادغام‌ها در غلظت روغن‌هاي به فعاليت رفته ميباشد. هر چه غلظت روغن‌هاي معطر طولاني تر باشد، ماندگاري بو اضافه مي‌گردد. ادكلن ۴ درصد روغن، ادوتوالت ۸۰ درصد تا ۱۵ درصد و حدود ۲ ساعت ماندگاري و ادوعطر (ادوپرفيوم) ۱۵ تا ۲۲ درصد روغن معطر و ۵-۳ ساعت ماندگاري داراست. بو يا اين كه رايحه كلاسيك بالاترين غلظت روغن معطر را داراست (بيش تر از ۲۲ درصد) و ۶ ساعت يا اين كه طولاني تر اثر آن ميماند.


برچسب: عطر زنانه خوشبو،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۳۵:۱۴ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :