مرجع مقالات رسمي عطر مرجع مقالات رسمي عطر .

مرجع مقالات رسمي عطر

عطر ادكلن ساواج ادو پرفيوم ديور مردانه و زنانه

عطر زنانه خوشبو

عطر ادكلن ساواج ادو پرفيوم ديور مردانه - Sauvage Eau de Parfum Dior for meعطر ادكلن ديور ساواج ادو پرفيوم مردانه (Sauvage Eau de Parfum Dior for men) كه جديدا وارد بازار شده و چون با استقبال بسيار زيادي نسخه پيشين آن يعني ديور ساواج ادو تويلت ياور بود برند كريستين ديور به تامل عرضه اين نسخه افتاد كه در سال 2018 از آن رونمايي شد . اين بو مردانه با غلظتي بيش تر ، عطر اي حاذق تر و سبكي رسمي تر كه طولاني تر براي آقايان بزرگسال مناسب مي باشد ، وارد بازار شد . در سال 1998 اولين محرمانه از ادكلن ساواج به بازار ارائه داده شد و تا كنون اين مال به اشكال مختلف عرضه شده است و اينبار عطر ديور ساواج پرفيوم تازه ترين نوع از سري ساواج مي باشد . 
رايحه ديور ساواج پرفيوم بو اي گرم و شيرين دارد كه در شروع كار خود رايحه ترنج را به مشام ميرساند . بعد از مدتي مخلوط ترنج با فلفل سيچوان ، دانه جوز هندي و اسطوخدوس حسي گرم و تند را القا مي‌نمايد و در نهايت تركيبي از عنبر و وانيل جاي نت هاي گذشته را گرفته و خود نمايي مي كند . رايحه موفق اين عطر گرم و شيرين است و در دسته شرقي سرخس مانند جاي دارد . 
آقايان بزرگسال به راحتي ميتوانند اين عطر مردانه خوشبو را از فروشگاه اسپلندور تهيه كنند و در فصل سرد سال و يا در مراسم رسمي از آن منفعت ببرند .


برچسب: عطر زنانه خوشبو،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۳۹:۰۲ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :