مرجع مقالات رسمي عطر مرجع مقالات رسمي عطر .

مرجع مقالات رسمي عطر

عطر فلاور باي كنزو يك عدد از مشهورترين و پرطرفدارترين برندهاي

عطر فلاور باي كنزو يك عدد از مشهورترين و پرطرفدارترين برندهاي دنياست كه ساليانِ سال در فهرست شايسته ترين عطرهاي زنانه، مقام خود را مراقبت كرده هست . در صورتي‌كه دوست داريد كه در فصل بهار، بوي عطرتان تلفيقي جادويي از خوش‌بوترين مواد ممكن باشد مطلقا به خريد فلاور باي كنزول تاءمل كنيد . اين عطر از بهار نارنج، مشك سفيد، زنجبيل و لوبياي تونكا( نگران نباشيد، اين لوبيا تماما معطر است!) ساخته مي شود و درحال حاضر و هوايي خنده رو و جوانانه به شما بيش تر خواهد كرد . كنزو گزينه زياد قابل قبولي براي كادو دادن به شخصي مي باشد كه دوستش داريد .

عطر زنانه خوشبو

زيرا اكثر وقت ها خانم‌هاي خوش‌سليقه از بوي آن لذت مي‌برند و احتمال اين‌كه كسي اين بو را نپسندد دوچندان كم مي باشد .براي خريد اين فرآورده دكمه زير را فشار دهيد:خريدرايحه زنانه كنزو۳ .كلوئي نومِيد (Chloe Nomade): عطرزنانه - بهار كلوئي هم از آن نام‌هاي معتبري ميباشد كه عطربازان و دوست‌داران دنياي مد و فشن با آن آشنا ميباشند . كلوئي نوميد، تركيبي مي‌باشد از بلوط، ليچي يا سرخالو و نوعي زنبق . عطرهايي براي بهار مناسبند كه رايحه‌اي از ميوه‌ها و گل‌هاي فصل را با خويش به همپا داشته باشند . در اين عطر هم بوي گل به خير در ادغام با ميوه‌ها قرار گرفته مي باشد . نبايد از كلوئي نوميد توقع يك بوي كلاسيك و رسمي داشته باشيد .
رايحه‌اي كه از اين رايحه زنانه به مشامتان خواهد رسيد، رايحه‌اي پرشور و نشاط است كه خانم‌هاي فعال و پرجنب و جوش مي‌پسندند . احتمال دارد برايتان ديدني باشد كه بدانيد كلمه نوميد كه در عنوان اين رايحه استفاده گرديده در لغت به معناي كولي يا اين كه خانه‌ به دوش هست . كسي كه اين رايحه را استفاده مي كند هم بايستي شخصيتي رها و آزاد داشته باشد و مثل يك كولي، خود را در مرزبندي‌هاي كليشه‌اي و محدوديت‌ها اسير نكند .
خريدبو۴ .فلوريس بِسپوك (Floris Bespoke): بوزنانه - بو بهاره فلوريس بِسپوك يك رايحه زنانه انگليسي است . هنگامي پاي انگليسي‌ها به دنياي بو و ادكلن گشوده ميگردد مي‌توان به سادگي، رگه‌هايي از تجمل سلطنتي را در آن پيدا كرد . اين بو دوچندان مختص و ويژه مي باشد . شبيه اين رايحه را به راحتي در در ميان برندهاي ديگر پيدا نخواهيد كرد . عطرهاي مارك فلوريس، حدود ۳۰۰ سال عمر دارند و از دستور ايجاد آن‌ها به دقت حفظ ميگردد تا براي نسل‌هاي سپس هم به يادگار باقي بمانند . در حالتي كه مي‌خواهيد، عطري به شدت يگانه و ويژه داشته باشيد كه بوي آن يادآور تركيب دانه‌هاي برف با شكوفه‌هاي درخت سيب است، فلوريس بسپوك را خريداري نماييد . مطمئن باشيد در يك كلام، بسپوك از آن عطرهايي هست كه همگي نامش را از شما سؤال خواهند كرد .براي خريد از مارك فلوريس به لينك زير وارد شويد:


برچسب: عطر زنانه خوشبو،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۳۲:۱۰ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :