مرجع مقالات رسمي عطر مرجع مقالات رسمي عطر .

مرجع مقالات رسمي عطر

يكي‌از رايحه هايي كه تمام معادلات شما‌را بهم ميريزد


1)one Million by Paco Rabanne
يكي‌از رايحه هايي كه تمام معادلات شما‌را بهم ميريزد ادكلن مردانه وان ميليون پاكو رابان ميباشد . شايد بخاطر عجين شدن سه نت چرم ، دارچين و كهربا . يا اين كه شايد بخاطر شيشه بسيار روشن و زيبايش . وارد بازي مي نمايد مرداني را كه شيفته چيزهاي فلزي ميباشند .

عطر زنانه خوشبو

علاوه بر اين نت هاي تند چاشني اي در‌اين رايحه با بو گرم و شيرين آن در تعادل بدون نقص به راز مي برد . 2) Boss Bottled by Hugo Bossپيشگام در كليه چيز مردانه و توانمند . هوگو بوس حقيقتا نميتواند در ايجاد يك بو غلط نمايد ! بو هوگو بوس بوس باتلد يكي‌از رايحه هايي ميباشد كه توصيه ميشود در فصل‌زمستان به آن تصور كنيد . عطر اين بو قادر و در نظم بدون نقص به راز مي‌برد كه مطلوب روز و شب و دفتر كار ميباشد . نت ابتدايي اين بو با سيب ، ليمو ، هلو آغاز مي شود كه به آرامي جاي خويش را به وتيور و چوب كفش تابستاني مي‌دهند . 3) The One Gentlemen by Dolce And Gabbanaادكلن دلچي گابانا د وان جنتلمن پاسخگوي نياز يك آقاي امروزي و سازگار با نيازهاي او ميباشد . بو ابتدايي اين بو با فلفل و گريپ فروت منتشر ميگردد  و با بو دلنشين وانيل به تكامل مي‌رسد . عطر نفساني ادكلن د وان جنتلمن را براي فصل‌زمستان خويش در لحاظ بگيريد .4) Gucci Pour Homme by Gucciيك كدام از ديگر از تعيين هاي پررنگ براي ماههاي سرد ، گوچي پور هوم مشتمل بر يادداشت هاي گرم چاشني جات ترشي جات ، بيشه البته مهمتر از كليه كهربا كه منجر مي‌گردد اين حس زمستاني در شما گرم جلوه نمايد .اين بو مشتمل بر يادداشت هايي از ترنج، سرو و بنفشه در نت ابتدايي ،و در قلب بو دربردارنده توتون و ياس و در نت شالوده نعنا هندي و كهربا حضور دارا‌هستند. ماندگاري و پخش رايحه چيزي ميباشد كه در‌اين بو بسيار قدرتمند و موج مي‌زند كه اما جيمز فرانكو خيلي به آن عشق و علاقه داراست . آيا شما هم عشق و علاقه مند شديد؟5) Spicebomb by Viktor And Rolf
 ادكلن مردانه اسپايس بمب در بسته بندي و به صورت يك نارنجك پباده سازي گرديده . و در حالتي كه در نگاه نخستين اعتقادوباور نكرديد كه حقيقتا يك انفجار در راه و روش ميباشد بهتر ميباشد بوي آنرا استشمام نماييد .اين ادكلن دربرگيرنده يادداشت هايي آتشين از فلفل ، زعفران ، چرم ، تنباكو، وتيور ، ترنج ، گريپ فروت و فلفل صورتي برزيلي ميباشد .رايحه زنانه مونت بلنك ليدي امبلم (Mont blanc Lady Emblem) در اوايل فصل بهار 2014 پباده سازي و در سال 2015 براي بانوان با عطر اي از گلها ، ميوه هاي معطر و چوب هاي جنگلي به بازار عرضه شد . بو  رايحه زنانه مونت بلنك ليدي امبلم با عناصري از توت قرمز رنگ ، كل رز صورتي و هلو ابتدا گرديده و در نت مياني عمل خويش را با مثال هاي چوبي ،  چوب دمپايي ، نعنا هندي ، چوب بلسان بنفش پيشروي مي‌كند و در نت آخرين عمل را با تركيبي ميوه اي دودي از تمشك و مشك به انتها مي رساند . پباده سازي بطري اين بو به صورت يك الماس صورتي رنگ بوده كه به وسيله سانجا پكيك پباده سازي گرديده و در سه سايز 30 ، 50 ، 75 ميلي عرضه شده‌است .


تعيين بو زمستاني مطلوب براي آقايان و خانم ها

به حيث شما براي تعيين يك بو زمستاني چه نكاتي را مي بايست در لحاظ گرفت؟ رايحه مطلوب فصل‌زمستان بايستي دارنده چه خصوصياتي باشد تا ماندگاري و پخش بوي راضي كننده اي داشته باشد؟ تعيين يك رايحه مطلوب براي هر فصل مستلزم اطلاع از يك سري نكته معمولي و اما مهم ميباشد كه در حالتي كه آنان را در حيث بگيريد مطلقا مثل مدام شايسته ترين گزينش را خواهيد داشت. در‌اين مقاله قصد داريم در سه راز فصل اساسي و به صورت خلاصه به بيان نكات ريز و درشت و ولي كاربردي، براي گزينش بو زمستاني ايده آل شما بپردازيم.


برچسب: عطر زنانه خوشبو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۵۹:۵۷ توسط:علي پور موضوع:

چه پوستي، چه عطري؟

خصوصيت بو خوب اين ميباشد كه بو اش يكنواخت باشد و بعد از قرار تصاحب كردن روي پوست، تغيير و تحول ماهيت ندهد. هنگام خريد، اذن دهيد آزمايش رايحه تعدادي دقيقه روي پوست شمات باقي بماند تا عطر مبنا آن تا حدي مشخص و معلوم شود اما بيش تر از سه بو را هم‌زمان آزمون نكنيد زيرا بيني شما ديگر اقتدار تشخيص نخواهد داشت و شايد بو اي ناخواشيند از ادغام عطرهاي مختلف به مشامتان رسد. در برخي از عطرفروشي ها، يك كاسه قهوه يا اين كه كاكائو موجود هست تا مشتري بعد از هر توشه آزمون رايحه، از آن كاسه استشمام نمايد و به آزمون عطرها ادامه دهد.

عطر زنانه خوشبو

 

هيچ وقت بو را روي پوست خويش مالش ندهيد زيرا اين عمل سبب ساز از ميان رفتن مولكول هاي اساس رايحه و عدم ماندگاري آن مي‌شود. اما اين نكته را فراموش نكنيد كه پوست هاي متفاوت بر بو عطرها اثر ها گوناگوني ميگذارند و هر عطري را نبايد روي هر پوستي بهره برد. به عبارت ديگر براي هر پوستي عطرهاي خاصي پباده سازي شده‌است.

چه پوستي، چه عطري؟

رنگ پوست، چربي يا اين كه بي آبي پوست، رخ و شخصيت شما گزينش مي‌كند چه عطري مطلوب شما ميباشد. براي كساني كه پوست پر‌نور دارا هستند، به كارگيري از عطرهايي كه بو گل ها در آنان به عمل رفته توصيه ميشود و براي پوست هاي گندمي، به عمل بردن عطر هاي oriental يا اين كه مشرق زميني مطلوب خيس ميباشد.

 در عين حالا اشخاصي كه پوست روشني دارا هستند، بهتر ميباشد از بوهاي خنك و ترش يا اين كه خنك و تلخ به كارگيري نمايند زيرا با پوستشان سازش بيشتري دارااست و دوامش هم اضافه ميباشد. به اشخاص سبزه و گندمي هم بو هاي گرم و شيرين سفارش ميشود. ديدني ميباشد بدانيد مهم‌ترين لحظه فهم بو، هنگام عبور شخص ميباشد و شما مي‌توانيد با گزينش بو متناسب با فيس و شخصيت تان، روي ساير افراد تاثيري ماندگار بگذاريد. بهتر ميباشد در فصل گرما از عطرهاي خنك و در فصل سوز و سرما از عطرهاي گرم استعمال شود.

برخي از خانم ها ممكن ميباشد از يك رايحه مردانه خوششان بيايد البته پيشنهاد مي شود هيچ وقت از عطرهاي اختصاصي كالا مخالف به كار گيري نكنيد، چون مختصات هر متاع، در بو منحصر به فرد آن در لحاظ گرفته گرديده و مواد شيميايي به فعاليت رفته در آن نيز با فيزيولوژي و هورمون هاي تن تناسب دارااست.


برچسب: عطر زنانه خوشبو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۵۵:۱۳ توسط:علي پور موضوع:

نحوه توليد عطر

عطر زنانه خوشبو


نحوه توليد:
1- روغن جوجوبا يا اين كه روغن بادام شيرين را درون بطري بريزيد.
2- افزودن اسانس ها براين اساس: نخستين نت مبنا را طولاني تر ميكنيم، آن گاه نت مياني و در غايت نت بالا يا اين كه همون پيش عطر را بيشتر مي‌كنيم. در فيس رغبت دو قطره از نت پل را هم در انتها طولاني تر مي‌كنيم.
3- درين مرحله الكل بي عطر را بيشتر مي‌كنيم.
4- اكنون نوبت فعاليت ميكس يا اين كه به عبارتي اختلاطه، محتويات بطري را به برهه زماني تعدادي دقيقه ميكس كرده و براي 48 ساعت تا 6 هفته در يك جاي خنك و نادر فروغ و روشنايي مراقبت ميكنيم تا برخورد هاي لازم در بين اجزاء خالق صورت داده و رايحه شما به وجود بيايد. در صورتي‌كه بازه زمانه انتظار 6 هفته باشد، رايحه بهتر و مرغوبتري به دست خواهد آمد.
5- وقتي كه بو متبوع شما فراهم شد، دو قاشق غذاخوري آب مقطر يا اين كه آب چشمه به اون بيش تر فرمائيد. پس از يه خرده حركت دادن بطري جهت اختلاط اضافه، ادغام به دست آمده را از غربال قهوه عبور بديد و داخل بطري پاياني بريزيد. در شايسته ترين شرايط اين بطري بايستي يه بطري سياه و با كمترين فضاي هوا دار باشد. چون قرار به چنگ آوردن در معرض فروغ و روشنايي و يا اين كه هوا سبب ساز تغييرات متعددي در اسانس ها و مطلقا اون در بو درست شده به وسيله شما خواهد شد.
6- مي تونيد مقداري از عطري را كه ساخته ايد در بطري هاي تزييني بريزيد، ولي براي محافظت بو بهتره از عطرتان را از نوروفروغ، گرما و هوا حفظ فرماييد.
7- بو ايجاد گرديده را ليبل زني نموده و نحوه ايجاد آن را موي به گيسو يادداشت فرمائيد تا در آينده در‌صورتي‌كه خواستيد مجددا از آن رايحه ساخت كنيد، اين قابليت برايتان وجود داشته باشد.
ساختن يك بو مناسب و دلخواه مدتها تجربه و تست لازم داراست. ولي در صورتي‌كه شما نت، رايحه و تاثير هريك از اسانس ها را به خيال بسپاريد اين بازه زماني زمانه بسيار كوتاهتر خواهد شد. براي اينكه بهتر بتوانيد نت عطرها رو به خيال و خاطر بسپاريد يكسري تا عطر و نت هاي داراي ربط را در انتهاي نوشته‌علمي ليست ميكنم.
خاكي: نعناع هندي، خس خس
گل: گل شمعداني، گل ياس، نرولي، گل رز، بنفش، يلانگ يلانگميوه اي: ترنج، گريپ فروت، ليمو، سنبل هندي، آهك، نارنگي، پرتقال
گياهي: گلپر، ريحان، بابونه، مريم گلي كلاري، اسطوخودوس، نعناع، رزماري
دريا: نمك درياتند: فلفل سياه، هل، دارچين، ميخك، گشنيز، زنجبيل، سرو كوهي، جوزبيشه: فلوس، سدر، سرو، كاج، چوب كفش تابستانيدر حالتي كه رايحه شما بسيار غليظ و يا اين كه كار كشته ميباشد با تركيب كردن پاره اي آب مقطر آن را تا حد ممكن رقيق فرماييد. تحت عنوان ثبت كننده ي عطر بو ميتوانيد به ادغام عطرتون يك قاشق غذاخوري گليسيرين طولاني تر فرماييد.


برچسب: عطر زنانه خوشبو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۵۱:۵۹ توسط:علي پور موضوع:

ادكلن زنانه ايو سن لورن بلك اپيوم


ادكلن زنانه ايو سن لورن بلك اپيوم
بسيار اعتياد آور، زنانه و اغواگر اين ها صفات اصلي ادكلن بلك اپيوم مي‌باشند، عطري شگفت انگيز و بسيار دوست داشتني از مارك ايو سن لورن كه اعتياد را مجدد معني مي‌نمايد.

عطر زنانه خوشبو

ادكلن بلك اوپيوم در عين اقواگري بسيار نشاط بخش ميباشد. شركت ايو سن لورن در سال 2014 از بو تازه خويش به اسم بلك اپيوم رونمايي كرد. پباده سازي بطري ادكلن بلك اوپيوم بسيار كلاسيك ميباشد، در نگاه اوليه به لحاظ ميرسد اين بطري با سنگ‌هاي Glam تزيين شده‌است. در واقع شما زماني بطري بو بلك اوپيوم را از به دور مشاهده مي‌كنيد توان و استحكام ظاهري آن اين شم را به شما ميدهد كه‌اين بطري از سنگ گرانيت ايجاد شده است. ادكلن بلك اپيوم تشكيل‌شده از دانه هاي قهوه يار با نت هاي وانيل ميباشد و همين فرمان سبب ساز گرديده تا احساس نرمي و آلرژي زنانه را به استشمام برساند. نت هاي مياني اين رايحه مشتمل بر شكوفه پرتغال و نت هاي شالوده از چوب سرو و نعناع هندي تشكيل‌شده ميباشد.ادكلن بلك اوپيوم هيجان يك زن برنا، امروزي و فعال را با خويش به ياور دارااست به كارگيري از اين رايحه اين شم را به شما مي‌دهد كه انگار آدرنالين تزريق نموده ايد. ناهمخواني ميان نور و ظلمت به شكلي بسيار عالي در رايحه بلك اپيوم رعايت گرديده و با اولي به كار گيري از آن شما‌را معتاد خويش مي‌نمايد.

خريد ادكلن ايو سن لورن بلك اپيوم
5. ادكلن زنانه لانكوم لوي ابل
ادكلن لوي ابل به معناي معاش زيباست و شما در اولي برداشت از بو آن شم معاش و زنانگي را اخذ خواهيد كرد. رايحه لوي ابل براي زنان مدرني پباده سازي گرديده كه ميخواهند بدرخشند و معاش خويش را آكنده از زيبايي نمايند. لابه لا ويه ميباشد آري دربرگيرنده مخلوطي از گل هاي شرقي مثل شكوفه هاي پرتقال، ياس، فريزيا و گل هاي رز ميباشد و اما در در غايت شما با بوي چوب دمپايي و وانيل شيرين در بو شالوده آن مواجه ميشويد كه كليه اين ها ادكلن لوي ابل را به عطري بسيار خوشبو و دلپذير تبديل نموده است. ادكلن لوي ابل در فصل‌پاييز سال 2012 به وسيله مارك لانكوم به بازار عرضه شد. مراحل ايجاد اين بو فيض‌ي سه سال عمل عطرسازهاي مشهوري همچون دومينيك روپيون، آن فليپو و اوليوير پولگ ميباشد. پباده سازي شيشه‌ي اين رايحه هم الهامي بي واسطه از طرح بطري بو لانكوم كلاسيك ميباشد كه در سال 1949 وارد بازار شد. لابه لا ويه ابل عطري ايده آل بري به كار گيري روزمره شماست كه تبديل به بو گزينه عشق شما خواهد شد. اين بو شما‌را دعوت ميكند تا زيبايي هاي معاش را تجليل و آن‌ها‌را در آغوش بگيريد.

خريد ادكلن لانكوم لوي ابل

داراي ربط بخوانيد : بو هاي چيره پاداش سال 2018

6. ادكلن زنانه بولگاري گلديا
شركت بولگاري در اكتبر سال 2015 ادكلن گلديا را به بازار ارائه كرد، بولگاري 10 سال بعداز عرضه گروه چيره امنيا (Omnia) با ارائه ادكلن گلديا از خصوصي نو بو هاي زنانه خويش رونمايي كرد. ادكلن گلديا تجليلي ميباشد از خداي زيبايي و خورشيد، يا اين كه بهتر بگوييم گلديا ترجمه اي از شكوه و جلال خورشيد بر روي زمين ميباشد. پروژه پباده سازي و ايجاد رايحه بولگاري گلديا بوسيله آلبرتو موريلاس كه يكي‌از عطرسازان بسيار داراي اسم و رسم و چيره در صنعت بو سازي ميباشد به انجام رسيده. ايزابل فونتانا گونه پر اسم و رسم برزيلي نيز كمپين تبليغاتي ادكلن گلديا را برعهده داشته و همين دستور منجر شد تا حضور رايحه گلديا در بازار با هرج و مرج و حاشيه ها رسانه اي بسيار متعددي هم پا باشد. بطري ادكلن گلديا بسيار قشنگ و در عين هم اكنون معمولي و شيك پباده سازي گرديده به نحوي كه شيشه آن تماما واضح ميباشد و مايع طلايي ‌رنگ داخل بطري بو گلديا به ‌وضوح براي شما قابل مشاهده ميباشد. گردن بطري بو گلديا نيز به يك طرح زيباي فلزي مزين گرديده و درب بطري مانند طلا و جواهرات ميدرخشد. بو گلديا در نت هاي ابتدايي دربرگيرنده ترنج، شكوفه پرتقال و مشك گرم ميباشد كه همين دستور منجر گرديده پخش بوي بسيار خوب و قابل قبولي داشته باشد. ادغام بو درخت كانانگا، ياس شيرين و مشك در نت هاي مياني نيز به گلديا بو اي شرقي بخشيده و در غايت در نت هاي اساس اين رايحه پاپيروس مصري، عنبر طلايي و نعناع هندي، ادكلن گلديا را تبديل به عطري با شكوه و بسيار ديدني كرده كه در همه روز مانند يك الماس قشنگ ميدرخشد.

خريد ادكلن بولگاري گلديا
7. ادكلن زنانه لانكوم ترزور ميدنايت رز
ادكلن ترزور ميدنايت رز در سال 2011 بوسيله مارك داراي اعتبار لانكوم به بازار عرضه شد. در واقع اين بو تحت عنوان جانشيني براي رايحه ترزور اين لاو به وسيله كمپاني لانكوم پباده سازي شد، كمپين تبليغاتي بو لانكوم ترزور ميدنايت رز با حضور هنرپيشه دوستداشتني و پر اسم و رسم خصوصي فيلم هاي هري پاتر، البته واتسون غوغا و حاشيه ها رسانه اي بسيار متعددي برپا كرد. بطري بنفش رنگ رايحه ترزور ميدنايت رز بسيار قشنگ و جادويي پباده سازي شده‌است. بدور گردن شيشه بو ترزور ميدنايت رز گل بنفش ‌رنگي چشم ميگردد كه سبب زيبايي و جذابيت دو چندان شيشه محتوي بو ترزور ميدنايت رز شده‌است. درب بطري ميدنايت رز نيز پباده سازي بسيار قشنگ و منحصر به فرد به شخصي داراست و همچون الماسي خوشگل و تراش خورده بر روي بدنه بطري درخشيده و عرض اندام مينمايد. عطر بو ترزور ميدنايت رز چوبي و ميوه اي ميباشد. هنگامي براي او‌لين توشه بو ادكلن ترزور ميدنايت رز را شم فرماييد حسي بسيار احساساتي و عاشقانه به شما منتقل ميشود. نت هاي بو ي ادكلن ترزور ميدنايت رز با تمشك تند و بوي بسيار سبك رز آغاز ميشود و در قلب بو خويش دارنده نت هايي از گل ها و ميوه هاي نو ميباشد به يار و همدم تركيباتي مشتمل بر سرده صورتي، ياسمن، كاسيس و برگ ها و جوانه هاي انگور سياه. در نت هاي مياني، فلفل صورتي با ادغام شدن با رز اين رايحه را به صورت مختص و امروزي خويش در مي‌آورد. همينطور در نت هاي مبنا از مشك، وانيل و چوب سدار مستعمل ميباشد.


برچسب: عطر زنانه خوشبو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۵۵:۲۸ توسط:علي پور موضوع: