مرجع مقالات رسمي عطر مرجع مقالات رسمي عطر .

مرجع مقالات رسمي عطر

نحوه توليد عطر

عطر زنانه خوشبو


نحوه توليد:
1- روغن جوجوبا يا اين كه روغن بادام شيرين را درون بطري بريزيد.
2- افزودن اسانس ها براين اساس: نخستين نت مبنا را طولاني تر ميكنيم، آن گاه نت مياني و در غايت نت بالا يا اين كه همون پيش عطر را بيشتر مي‌كنيم. در فيس رغبت دو قطره از نت پل را هم در انتها طولاني تر مي‌كنيم.
3- درين مرحله الكل بي عطر را بيشتر مي‌كنيم.
4- اكنون نوبت فعاليت ميكس يا اين كه به عبارتي اختلاطه، محتويات بطري را به برهه زماني تعدادي دقيقه ميكس كرده و براي 48 ساعت تا 6 هفته در يك جاي خنك و نادر فروغ و روشنايي مراقبت ميكنيم تا برخورد هاي لازم در بين اجزاء خالق صورت داده و رايحه شما به وجود بيايد. در صورتي‌كه بازه زمانه انتظار 6 هفته باشد، رايحه بهتر و مرغوبتري به دست خواهد آمد.
5- وقتي كه بو متبوع شما فراهم شد، دو قاشق غذاخوري آب مقطر يا اين كه آب چشمه به اون بيش تر فرمائيد. پس از يه خرده حركت دادن بطري جهت اختلاط اضافه، ادغام به دست آمده را از غربال قهوه عبور بديد و داخل بطري پاياني بريزيد. در شايسته ترين شرايط اين بطري بايستي يه بطري سياه و با كمترين فضاي هوا دار باشد. چون قرار به چنگ آوردن در معرض فروغ و روشنايي و يا اين كه هوا سبب ساز تغييرات متعددي در اسانس ها و مطلقا اون در بو درست شده به وسيله شما خواهد شد.
6- مي تونيد مقداري از عطري را كه ساخته ايد در بطري هاي تزييني بريزيد، ولي براي محافظت بو بهتره از عطرتان را از نوروفروغ، گرما و هوا حفظ فرماييد.
7- بو ايجاد گرديده را ليبل زني نموده و نحوه ايجاد آن را موي به گيسو يادداشت فرمائيد تا در آينده در‌صورتي‌كه خواستيد مجددا از آن رايحه ساخت كنيد، اين قابليت برايتان وجود داشته باشد.
ساختن يك بو مناسب و دلخواه مدتها تجربه و تست لازم داراست. ولي در صورتي‌كه شما نت، رايحه و تاثير هريك از اسانس ها را به خيال بسپاريد اين بازه زماني زمانه بسيار كوتاهتر خواهد شد. براي اينكه بهتر بتوانيد نت عطرها رو به خيال و خاطر بسپاريد يكسري تا عطر و نت هاي داراي ربط را در انتهاي نوشته‌علمي ليست ميكنم.
خاكي: نعناع هندي، خس خس
گل: گل شمعداني، گل ياس، نرولي، گل رز، بنفش، يلانگ يلانگميوه اي: ترنج، گريپ فروت، ليمو، سنبل هندي، آهك، نارنگي، پرتقال
گياهي: گلپر، ريحان، بابونه، مريم گلي كلاري، اسطوخودوس، نعناع، رزماري
دريا: نمك درياتند: فلفل سياه، هل، دارچين، ميخك، گشنيز، زنجبيل، سرو كوهي، جوزبيشه: فلوس، سدر، سرو، كاج، چوب كفش تابستانيدر حالتي كه رايحه شما بسيار غليظ و يا اين كه كار كشته ميباشد با تركيب كردن پاره اي آب مقطر آن را تا حد ممكن رقيق فرماييد. تحت عنوان ثبت كننده ي عطر بو ميتوانيد به ادغام عطرتون يك قاشق غذاخوري گليسيرين طولاني تر فرماييد.


برچسب: عطر زنانه خوشبو،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۵۱:۵۹ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :