مرجع مقالات رسمي عطر مرجع مقالات رسمي عطر .

مرجع مقالات رسمي عطر

فرق ميان بو ادوپرفيوم و بو ادوتويلت


فرق ميان بو ادوپرفيوم و بو ادوتويلت 
تفاوت اصلي در ميان اين توليدها در ترازو غلظت عصاره ي روغني معطر مو جود در آن ها ميباشد. هرچقدر بو شما غليظ باشد ماندگاري آن اضافه ميباشد. اين عصاره ي روغني معطر مي بايست با الكل و بقيه حلال ها ادغام شود تا قابل مصرف شود.

عطر زنانه خوشبو

الكل همان گونه كه نقش اساسي در رقيق كردن بو دارااست، مخلوط واحد سنجش صدق از آن در بو به ماندگاري مطلوب آن ياري مي‌كند.
گونه هاي عنا وين عطرهاي جانور در بازار عبارتند از:پرفيومادوپرفيومادوتويلتادكلن 
پرفيوم يك كدام از گونه هاي عطرها ميباشد كه غلظت عصاره روغني معطر جان دار

در آن دربين 20 تا 30 درصد ميباشد. از اين رو ماندگاري آن زياد بوده و ارزش بالايي دارااست. اين رايحه بر روي پوست ماندگاري 6 ساعته دارااست و روي پارچه بيش تر از يك روز استوار ميباشد.
 
ادوپرفيوم دسته ديگري از اشكال عطرها ميباشد كه با دقت به غلظت عصاره در بين 15 تا 20 درصد ماندگاري كمتري نسبت به عطرهاي پرفيوم دارااست اما از گونه هاي عطرهاي سبك مي‌باشند و ماندگاري آن ها بر روي پوست 4 ساعت ميباشد و براي به كار گيري روزمره مطلوب مي باشند. EDP نشان اختصاري اين گونه رايحه ميباشد.
 
ادوتويلت يكي اشكال رقيق گرديده عطرها ميباشد كه غلظت عصاره روغني معطر در آن في مابين 5 تا 15 درصد ميباشد و ماندگاري آن بر روي پوست 2 تا 3 ساعت ميباشد. اين جور بو مطلوب براي به كار گيري روزمره ميباشد البته نياز به تجديد داراست. يكي‌از نكات ديدني درخصوص اين رايحه اين ميباشد كه در واكنش با آب دوباره بو آن استشمام مي شود. اين برخورد را شايد در هنگام شستن دست ها يا اين كه جامه هايتان تجربه كرده باشيد. EDT نشان اختصاري اين مدل بو ميباشد.
 
ادكلن نسبت به بقيه اشكال بو از غلظت عصاره كمتري برخوردار‌است – غلظتي دربين 2 تا 4 درصد – و ماندگاري آن حدود 2 ساعت ميباشد. (EDC)
 
تستر رايحه چه مي‌باشدموسسه ها ساخت بو به ازاري ايجاد حدود 10 رايحه يك رايحه تستر در بسته بندي قرار مي دهند كه پولي براي آن به حساب آوردن نمي‌كنند. از اين رو بر روي اين تسترها مندرج NO FOR SALE كه فروشندگان از فروش آن جلوگيري نمايند. اين تسترها براي اين در لحاظ گرفته گرديده كه فروشندگان فارغ از مفتوح كردن باكس عطرها قابليت و امكان استشمام عطر بو را به مشتري هاي خويش بدهند.
فروش تستر در بيرون از كشور‌ايران غير رسمي ميباشد اما به عوارض متفاوت در كشور‌ايران به فروش مي رسد. از گزاره اين عوارض عبارتند از: عدم عرضه بدون‌پول آن بوسيله عمده فروش ها، درخواست زياد آن به وسيله مشتري، قيمت ارزان و…


برچسب: عطر زنانه خوشبو،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۳۳:۵۷ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :