مرجع مقالات رسمي عطر مرجع مقالات رسمي عطر .

مرجع مقالات رسمي عطر

عطرهايي براي روزهاي سرد پاييزي

يك عدد از بهترين عطرهاي پيشنهادي ما ادكلني هست با بويي خنك و شيرين؛ شيريني اش همانقدر به ياد ماندني كه عطر زنانه خوشبو  دخترخانم هاي دانش جو نياز دارند! بو «Nature» كه از خانواده ادكلن هاي فرانك اوليور ميباشد تركيبي ميباشد از مركبات، ميوه و مشك . عطر هلو و ليمو ادغام شده با ترنج، عطر ياس، دارچين، گل برف و سيب كمي هم مشك و سدر و چوب صندل تمامي در كنار هم مي شود بو به ياد ماندني «Nature»؛ ادكلني دوست داشتني با قيمتي دوچندان مطلوب .
رايحهخوشبوپيش از اين هم گفتيم كه سر گزينش يك ادكلن مطلوب براي دخترخانم هاي دانش جو رايحه ملايم و به ياد ماندني آن مي باشد . به استناد همين فرمول پيشنهاد بعدي ما براي دخترخانم هاي برنا دانش جو ادكلنArmani Code Luna است؛ ادكلني با بو اي بسيار ملايم و در عين درحال حاضر شيرين . Luna از توليد ها جديد جورجيو آرماني است به ياد ماندگاري بالا و پخش شدن بوي خوبش شهره ميباشد .عطر لونا تركيبي از مركبات و وانيل، تركيبي از بو ترنج، پرتقال تلخ و گلابي به بيش تر شكوفه نارنج، بوي چرم، چوب سرو، دانه تونكا و وانيل استادوكلون خوشبو .
Game Intense ادكلن پيشنهادي ما به همگي پسران جواني مي باشد كه قرار هست درس و دانش گاه را از همين پاييز پيش رو شروع نمايند . اين ادكلن از طراحي هاي به ياد ماندني ديويدوف بوده و ادكلني هست با بو اي گرم و تلخ . گرماي آن مطلوب روزهاي پاييزي هست و تلخي ماندگارآن هم به عبارتي جذابيت و جسارت مردانه اي را كه پسران دانشجو واجب دارند، به تصوير مي كشد . رايحه اين ادكلن تركيبي مي‌باشد از جو سياه،زنبق، اسانس نعناع هندي ،گل لادن، چرم و بالاخره چوب آبنوس .

ادكلونخوشبو The Golden Secret از ادكلن هاي خانواده آنتونيو باندارس پيشنهاد بعدي ما به پسران برنا دانشجوست .اين ادكلن از آن انتخاب هاي قديمي(2011) البته پرطرفدار هست .شما خيال تان از بابت انتخابش آسوده باشد چرا كه The Golden Secretبه ياد عطر گرم و ملايمش دقيقا به عبارتي چيزي است كه در اولي روزهاي پاييزي نياز داريد . طرفداران اين رايحه بو به ياد ماندني و در عين هم اكنون مرموز آن را مي پسندند . رايحه اين ادكلن تركيبي مي‌باشد از كهربا، جوز، زيره، سيب، چرم و فلفل سياه .ارزش زياد مناسبش هم كه فعاليت را تمام مي كند!


برچسب: عطر زنانه خوشبو،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۵۹:۰۰ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :