مرجع مقالات رسمي عطر مرجع مقالات رسمي عطر .

مرجع مقالات رسمي عطر

چه‌گونه رايحه مطلوب تعيين كنيم؟


چه‌گونه رايحه مطلوب تعيين كنيم؟ چه گونه عطري براي شما مطلوب ميباشد؟ ملاك هاي گزينش بو خوب چه است؟ چه نكاتي را براي تعيين رايحه و ادكلن مطلوب بايستي مد حيث داشته باشيد. درين نوشته ي علمي از هاو كن يو به‌اين سوالهاي جواب و يك راهنماي بدون نقص براي تعيين ادكلن و رايحه مطلوب شما ارائه خوا هيم اعطا كرد. با ما يار و همدم باشيد.

عطر زنانه خوشبو

براي خيلي از اشخاص تعيين كردن بو مطلوب با ذوق شان ميتواند كاري سرگردان كننده و طاقت فرسا  باشد. مي بايست بدانيد كه با دقت به خصوصيت هاي شخصيتي خويش كدام يك و چه دسته عطري براي شما مطلوب خيس ميباشد. شما مي بايست با اين مسئله آشنا گرديد كه تعيين يك ادكلن و يا اين كه بو مطلوب به چه شكل رخداد مي افتد. اما  با دقت به تنوع تعيين و گونه هاي بو هاي گوناگون، مطلقا راهي موجود هست تا سواي اين كه روزگار خيلي متعددي صرف اين مورد نماييد ، بالاخره يك رايحه را تعيين فرمائيد..
 چه‌طور رايحه و ادكلن اصل را تشخيص دهيم؟ چه گونه درست بو و ادكلن بزنيم؟ (نكات و طرز هاي رايحه زدن)با اين درحال حاضر، قرائت اين نوشته ي علمي به شما ياري خواهد كرد تاوقتي‌كه براي خريد بو مبادرت مي كنيد پاره اي آيتم هايتان را محدود كرده و ديگر گم راه نشويد. بدانيد كه بايستي به سمت كدام يك برويد. از در ميان بو هايي با عطر هاي تلخ، تند، شيرين، يا اين كه عطر هاي گرم و سرد و .. كدام يك براي شما مطلوب خيس ميباشد. هنگامي كه به خريد مي‌رويد، براي اين كه بتوانيد  يك گزينش آگاهانه داشته باشيد و بعدا از خريدتان پشيمان نشويد عطرها را با يك ديگر مقايسه نماييد.

چهارچوب خريد را مشخص و معلوم فرمائيد 1تصميم بگيريد كه تاچه مقدار پول مي خواهيد بپردازيد
بو ذاتا يك شيو كالاي گران‌قيمت ميباشد و  تنوع بها آن در ماركهاي متعدد مي تواند بسيار تفاوت داشته باشد. برخي عطرها تحت ۲۰ هزار تومان مي‌باشند و اين در حاليست كه بعضي ديگر صدها هزار تومان ( و حتي ميليو تومان) قيمت دارا هستند. قبلي از خريد، با خويش تصميم بگيريد كه قصد داريد تا چه مقدار پول براي عطرتان هزينه نمائيد.
در شرايطي كه بو يا اين كه ادكلني كه مي خريد يك كادو ميباشد، هر دو گزينه موقعيت مالي و ارتباط خويش را با فرد اخذ كننده كادو در حيث بگيريد. ممكن ميباشد هنگامي كه قصد داريد آن بو را به همسرتان كادو دهيد، نسبت به وقتي كه قصد داريد آن بو را به فردي كه زياد هم با وي شناخت نداريد و نزديك نيستيد كادو دهيد، بخواهيد تا مبلغ بيشتري خرج فرماييد. به هر هم اكنون تصميم خويش و محدوديت هاي مالي را اعمال فرمائيد البته مد لحاظ داشته باشيد كه با هزينه كردن براي رايحه يك امضا براي خويش خريداري مي‌كنيد و شايد مقداري هزينه اضافه ارزشش را داشته باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۵۷:۲۸ توسط:علي پور موضوع:

گرانترين عطرهاي عالم


گرانترين عطرهاي عالمتمامي ي ما ميدانيم كه تمام آدم ها رغبت دارا‌هستند در مقابل سايرافراد خوشگل و جالب به حيث برسند.

عطر زنانه خوشبو

آدم ها شيدا آنند كه با استعمال از رايحه، بين عامه مردم از باقي بهتر باشند و يك وجهه ي خوشايند از خويش بسازند. عطرها شايسته ترين ابزار و وسيله براي اكران يك رخ ي خوشايند از خويشتن به سايرافراد ميباشند، چون بوي نامطبوع موجب ميگردد كه تصوير خير چندان مطلوبي از شخص در ذهن صورت بگيرد.برندهاي زيادي وجود دارا‌هستند كه به ايجاد بو سرگرم اند و توليدها خويش را كه در بعضي موردها بسيار گران مي باشند، در نقاط متفاوت دنيا به فروش ميرسانند. عطرها در گونه هاي و اقسام متعدد و از سوي موسسات مختلف در مشت مردم قرار گرفته اند؛ بعضي از آنها لاكچري و بعضي ديگر به قدري ارزان ارزش اند كه تمامي ي اشخاص از بضاعت مالي كافي براي تهيه و تنظيم ي آن‌ها برخوردارند. بسته بندي عطرهاي لاكچري بسيار قشنگ و جالب ميباشد و مصرف كننده را به خريد فرآورده ترغيب مي نمايد.اكثري از برندهاي پرآوازه به توليد عطرهاي گران قيمتي سرگرم اند كه صرفا اشخاص ثروتمند از عهده ي خريد آن‌ها بر مي‌آيند. در زمان باستان نيز سهم خاصي از بازار به عطرها اختصاص داشت ؛ ولي در دنياي امروز مدت ي تنوع عطرها و عطر ها به شدت گسترده خيس شده‌است. عطرها با ادغام فوق العاده اي از مواد و بو هاي ابتدايي ساخته مي گردند تا در غايت يك بو ي فرح بخش و اختصاصي ساخت شود. امروزه همه مردان و زنان به كارگيري از بو و ادكلن را در معاش روزانه ي خويش گنجانده اند تا به‌اين وسيله در سوي نگهداري شأن و وجهه ي شخصي خويش بكوشند. علاوه بر اين ها، بو از شايع ترين هدايايي ميباشد كه به يكديگر و به دوستانمان كادو مي‌كنيم.عطرهايي كه در زمينه ي آنان سخن خوا هيم كرد با به كار گيري از برخي مواد اول ي كم و كيميا ساخته ميگردند كه نقش به سزايي در ارتقاء ارزش و آوازه عطرها ايفا مي‌كنند. بها اين عطرها به قدري بالاست كه همگان توان خريد آنان‌را نخواهند داشت. در بازارهاي تجاري، عطرهاي لوكس در واحد اونس (هم اندازه 25 ميل) به فروش مي رسند؛ به همين علت ارزش آن‌ها نيز بر حسب اونس گزينش ميشود.اين نوشته‌ي علمي شمارا با 10 رايحه برتر و لوكس دنيا آشنا مي سازد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۰۲:۱۸ توسط:علي پور موضوع:

اجتناب از افراط كاريهنگامي حرف از رايحه


11. اجتناب از افراط كاريهنگامي حرف از رايحه ميگردد مي بايست دقت نماييد كه به كار گيري كمتر مدام از افراط و به كار گيري بيش تر از حد بهتر ميباشد!
در صورتيكه به مراسم مهم مي‌رويد و نگران ميباشيد كه تعريق زياد منجر كاهش عطر رايحه شود پيشنهاد ميكنيم شيشه ادكلن را با خويش ياور داشته باشيد تا در رخ لزوم آن را تجديد فرمائيد.
مرحله چهارم: نقاط صحيح براي اعمال رايحه12. كتف كردن بو باطن مويرايحه به الياف و حرفه ها بهتر مي چسبد و به كار گيري از آن روي موها راهي عالي براي ماندگاري اضافه آن به حساب آورده مي شود.

عطر زنانه خوشبو
كافيست پاره اي رايحه به كتف يا اين كه برس اسپري كرده يا اين كه آن را با دست يا اين كه حوله به برس بماليد، بعد به آرامي موهاي خويش را با آن كتف بزنيد. اعتنا داشته باشيد كه كتف را به همگي بخش هاي موها – خير تنها يك‌سري منطقه يگانه – بكشيد.
از اعمال رايحه بيشتراز حد به موها اجتناب فرماييد چون الكل جان دار در آن سبب ساز كم آب شدن موها ميشود. همينطور در شرايطي كه از بو تنها روي موها استعمال ميكنيد بهتر ميباشد هنگام خريد رايحه منحصربه‌فرد موي تعيين فرمائيد.
13. اعمال رايحه به پشت گوشپشت گوش از ساير نقاط پالس ميباشد كه درين حيطه عروق خوني بسيار نزديك خيس به سطح پوست مي باشند، با نوك انگشت اندكي بو به پشت گوش بماليد. اعمال بو بدين منطقه اثر فوري داشته و براي عطرهاي شبانه بسيار مطلوب ميباشد.
14. اعمال بو نزديك استخوان ترقوه نواحي حريم گردن يا اين كه استخوان ترقوه به جهت استخواني بودن آن عمق متعددي داشته و منجر مي‌شود رايحه فضاي متعددي براي ماندگاري و تعامل با پوست داشته باشد. بو را با نوك انگشت به حوزه‌ ماليده يا اين كه از مسافت 13 تا 17 سانتي متري به آن اسپري فرماييد.
15. اعمال بو به حوزه‌ پشتپشت تن معمولا براي بو زدن تعيين نميشود البته از‌آنجا‌كه اين حوزه‌ با خرقه تماما پوشيده ميشود ماندگاري رايحه را ارتقاء داده و از سوي ديگر عطر آن بيش تر از حد تند و زننده نخواهد بود.
به آساني دست هاي خويش را به پشت تن برده و ادكلن را به رديف فقرات اسپري فرمائيد، در رخ نياز مي‌توانيد از همسر يا اين كه دوست خويش براي اين عمل امداد بگيريد.
16. اعمال رايحه به پشت زانوتكان هميشگي زانوها در زمان روز گرماي متعددي ساخت كرده و سبب نشر تدريجي و بهتر بو رايحه مي گردد. كافيست با نوك انگشت اندكي رايحه به پشت زانوها ماليده يا اين كه از مسافت 13 تا 17 سانتي متري اسپري نماييد.
17. اعمال رايحه به باطن آرنجآرنج نيز مانند زانوها از نقاط پالسي ميباشد كه به صورت دايم آن را جنبش ميدهيم و منجر ارتقا حرارت و تكثير بهتر بو بو ميگردد. با نوك انگشت اندكي رايحه به نصيب داخلي آرنج ماليده يا اين كه از مسافت 13 تا 17 سانتي متري اسپري فرماييد.
18. اعمال بو به نافشايد تا به درحال حاضر نشنيده باشيد ولي ناف يكي‌از شايسته ترين نواحي روي پوست براي به كارگيري از بو ميباشد و از آن جايي كه با تيشرت پوشيده ميشود بو ماندگاري بيشتري داشته و بو آن تند و زننده نخواهد بود. كافيست مقداري رايحه با نوك انگشت به داخل و حريم ناف بماليد.
مرحله پنجم: بعداز اعمال بو و ادكلن19. دقت به سازش پوست و رايحهپوست ممكن ميباشد به طرق متعدد به عطرهاي مختلف عكس العمل نشان دهد. بعداز اعمال رايحه به ماندگاري آن توجه كرده و ملاحظه كنيد بو بو تا يك سري ساعت باقي ميماند، همينطور پوست خويش را ارزيابي نماييد كه آيا عكس العمل منفي به رايحه نشان ميدهد يا اين كه نه.
20. تجديد رايحههر 4 ساعت بو را تجديد نماييد چون حتي شايسته ترين عطرها نيز مقطع روزگار خيلي طولاني ماندگاري نخواهند داشت.
اگرچه اكثر اوقات وقت ها با وجود كار كشته بودن بو، به جهت عادت كردن به بوي بو آن را شم نخواهيد كرد، به اين ترتيب گذشته از تجديد بو، سفارش ميشود از اعضاي خانواده يا اين كه دوست خويش دراين باره سوال فرمائيد.
21. در صورتيكه بيشتراز حد رايحه زده ايد …در‌صورتي‌كه فكر مي‌كنيد در به كارگيري از رايحه افراط نموده ايد بهتر ميباشد با دستمال مرطوب الكلي (دستمال مرطوب منحصربه‌فرد تزكيه طفل) و ضد عفوني كننده دست حوزه‌ را منزه كرده، كم آب فرماييد و مجدد رايحه بزنيد.
بقيه نكات22. ملايم كردن بوي رايحهدر حالتي‌كه ترجيح مي دهيد پس از به كار گيري از رايحه و ادكلن فقط عطر ملايمي از آن روي شما باقي بماند كافيست بو را در هوا اسپري كرده و در آن شيوه برويد. اين عمل سبب ميشود رايحه به سراسر تن شما رسيده و عطر تند و تيزي نيز نخواهد داشت.
23. به كارگيري با صرفه از رايحهپس از تمام شدن رايحه، نهايي قطره آن را به لوسيون فارغ از عطر خويش بيش تر نمائيد تا هيچ ذره اي از رايحه هدر نرود.
24. محافظت بو و ادكلنگرما و نور و روشنايي سبب تغيير و تحول مواد شيميايي باطن بو گرديده و بوي آن را تغيير و تحول ميدهد. پيشنهاد مي شود بو و ادكلن را دور از گرما، نوروفروغ، رطوبت و در جاي خنك محافظت فرمائيد، شايسته ترين مكان براي محافظت رايحه درون فريزر ميباشد.
25. به مورخ انقضا اعتنا داشته باشيدبو نيز مانند اكثري از توليدها ديگر مورخ انقضا دارااست و بعداز تمام شدن اين مورخ ممكن ميباشد كهنه گرديده و بوي آن تند شود.


برچسب: عطر زنانه خوشبو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۰۴:۵۹ توسط:علي پور موضوع:

عطر در خانه


4- وقت آزاد و قابل قبولي را به اصلاح كردن روغن اختصاص دهيد. هنگامي كه مشغله‌اي نداشته و اعضاء خانواده عمل خاصي با شما ندارند تا با اين عمل وقار يافته، از كار خويش لذت ببريد. ميتوانيد از مصاحبت و امداد شخصي ديگر سود ببريد.

عطر زنانه خوشبو
5- شيشه‌هاي كوچك، درپوش و همه وسايل را شسته و كم آب فرماييد. در صورتيكه كه مي خواهيد مقدار متعددي از يك مدل روغن تهيه و تنظيم فرمائيد، از يك شيشه وسيع براي مخلوط استعمال نماييد.
6- مقدار ادغام‌ها بستگي به لحاظ شما داراست. ولي 40 تا 50 قطره روغن ضروري در 100 ميلي‌ليتر روغن حمل كننده مطلوب هست. در حالتي كه از گياهان كم آب يا اين كه جديد استعمال ‌مي كنيد، روغن بايستي روي آن ها را تماما بپوشاند. هرچه به مقدار گياهان طولاني تر مي كنيد، بايستي از مقدار روغن بيش‌تري به كارگيري نمائيد.
7- بعداز افزودن روغن به معطركننده يا اين كه گياه و ويتامينE ، كاسه را خوب حركت دهيد تا مخلوط خوب جا بيفتد.در شرايطي‌كه از روغن ضروري به كارگيري كرده‌ايد، فقط پس از يكسري روز معطر خواهد شد. در شرايطي كه از گياه يا اين كه صيفي جات استعمال كرده‌ايد، آنها را دست كم 14 روز در جايي گرم تاريك بي واسطه خورشيد قرار دهيد.
8- براي بيرون كردن گياهان، روغن را صاف فرماييد. زيرا با وجود خوشگل بودن آنها درون روغن و حتي استعمال از ويتامينE تحت عنوان محافظ به خودي خويش ترش خواهند شد.
9- از يك صافي خوب و قابل انعطاف به كار گيري فرمائيد. پارچه پنير براي اين عمل مطلوب ميباشد. اگرچه پاره اي روغن به آن خواهد چسبيد و پاره اي از زحمت‌تان درين مرحله به هدر خواهد رفت. صافي را درون يك قيف بگذاريد تا خارج نريزد.
10- در هر مناسبتي ميتوانيد روغن‌هاي معطر را كادو دهيد. كافيست شيشه آن را تزيين فرمائيد و يار با شمعي قشنگ يا اين كه يك بسته شكلات به طور كادويي يگانه درآوريد. يا اين كه گونه هاي متفاوت آن را براي داشتن بو‌اي همواره خوش، براي خويش نگه داريد.


برچسب: عطر زنانه خوشبو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۵۱:۰۴ توسط:علي پور موضوع:

تصحيح كردن رايحه ميوه طبيعي


تصحيح كردن رايحه ميوه طبيعي در خانهكليه دوست دارا‌هستند خوشبو باشند و چهت نيل به‌اين انگيزه از عطرهاي گوناگون استعمال مي كنند. هر كسي در خصوص بو ذوق‌اي داراست ولي رايحه ميوه جزو عطرهايي مي‌باشد كه گزينه عشق اكثريت مردم هست و همگي دوست دارا هستند از عطر‌هايي مثلل عطر پرتقال، ليمو، توت خارجي و … در عطرهاي روزانه خويش به كار گيري نمايند.همگي دوست دارا‌هستند خوشبو باشند و چهت نيل بدين انگيزه از عطرهاي متفاوت به كار گيري مي نمايند. هر كسي درباره ي رايحه ذوق و سليقه‌اي دارااست البته رايحه ميوه جزو عطرهايي مي باشد كه آيتم عشق و علاقه اكثريت مردم مي باشد و كليه دوست دارا‌هستند از بو‌هايي مثلل بو پرتقال، ليمو، توت خارجي و … در عطرهاي روزانه خويش به كار گيري نمايند. ولي طولاني تر عطرهايي كه امروزه در بازار وجود دارا‌هستند دربردارنده بو طبيعي ميوه نيستند و از مواد تصنعي و مصنوعي براي مشابه سازي بو ميوه در آن ها مستعمل مي‌باشد البته شما ميتوانيد رايحه ميوه دلخواه خويش را با به كار گيري از ميوه‌هاي طبيعي در خانه بسازيد و گزينه به كارگيري قرار دهيد. ما در‌اين نوشته ي علمي ايجاد بو ميوه در خانه را به سه طريق به شما يادگرفتن خوا‌هيم اعطا كرد و شما مي توانيد با پيگيري كردن اين امرها رايحه ميوه خانگي خويش را به آساني تهيه و تنظيم و به كارگيري نمائيد.
 عطر زنانه خوشبو

طريق تنظيم بو ميوه چاشني‌اي با عطر پرتقالاو‌لين طرز براي تهيه و تنظيم رايحه ميوه در خانه استعمال از پوست رنده گرديده پرتقال به يار چند چاشني ميباشد كه در آشپزخانه منازل يافت ميشود. عطري كه با اين تركيبات تهيه و تنظيم ميشود خواص ادب بخش دارااست و ميتواند تحت عنوان يك رايحه روزانه آيتم به كارگيري قرار بگيرد. شما براي تنظيم اين رايحه بايستي چهار قدم پايين را دنبال نماييد:
مواد لازم را جمع آوري فرمائيد: براي تنظيم بو به‌اين طريق در آغاز مي بايست مواد ما يحتاج را تهيه و تنظيم فرماييد، اين مواد عبارتند از يك رول دارچين طبيعي، بيست و پنج دانه هل طبيعي، پانزده عدد ميخك كم آب طبيعي، يك دانه وانيل طبيعي، پوست نو يكي پرتقال و دويس ميلي ليتر الكل غيرصنعتي. نخست با ياري يك چاقوي تيز وانيل را به قطعات ريز خرد نماييد. بعد پوست پرتقال را روي يك رنده بكشيد تا لايه رويي آن مستقل شود، اين فعاليت را تا جايي ادامه دهيد كه سفيدي پوست پرتقال معلوم شود.


برچسب: عطر زنانه خوشبو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۴۹:۳۹ توسط:علي پور موضوع:

مخارج سنگين عطرها


گه گاه ممكن مي‌باشد به جهت مخارج سنگين عطرها، داشتن مواد شيميايي، يا اين كه آلرژي داشتن بدنتان نسبت به عطرهاي مو جود در بازار تصميم به خريد بو نداشته باشيد و از طرفي نياز به استعمال از بو داشته باشيم كه به سراغ بو خانگي مي‌رويم.
چه گونه خودمان در خانه بو خانگي تنظيم كنيم؟در‌اين نوشته‌ي‌علمي از وبسايت آرايشيك روش تنظيم ي عطرهاي خانگي را به شما ارائه مي‌دهيم :

 عطر زنانه خوشبو
رايحه گل روغني : براي تهيه و تنظيم ي اين بو نخست چند گل خوش رايحه و گزينه عشق و علاقه ي خويش را گردآوري نماييد و از نصيب ساقه گل ها را برش بزنيد و باطن يك پياله شيشه اي بريزد و روي آن يه خرده روغن گياهي فارغ از عطر بريزيد هر روغني كه باشد اما بي ترديد سواي رايحه باشد و در كاسه شيشه اي خويش را ببنديد و پس از دو هفته در كاسه را گشوده فرماييد و بو را از يك صافي عبور داده و باطن يك شيشه ي بو بريزد ، در حال حاضر بو شما فراهم مصرف است.
پست هاي داراي ارتباطشيوه به كارگيري درست از رايحه
مهر ۲۰, ۱۳۹۸گزينش رايحه هاي اختصاصي در شب عروسي
مهر ۳, ۱۳۹۸راهكارهاي طلايي براي ماندگاري رايحه روي خرقه شما
ارديبهشت ماه ۲۸, ۱۳۹۸بو گياهي :  كمي گياه خوش عطر را از گزاره اسطوخودوس ، رزماري و غيره را به دلخواه خودتان تنظيم نماييد و برگ هاي اين گياهان را غيروابسته نماييد و مقداري درهاون بكوبيد و با مقدار يه خرده آب داخل قابلمه بريزيد و به دوران يك ربع بجوشانيد و يك قطره الكل هم به ادغام تان بيش تر فرماييد بعد جوشانده را از صافي عبور دهيد و در يك اسپري يا اين كه افشانه بريزيد و از بو خانگي به كار گيري فرماييد.
بو صابوني : كمي صابون خانگي مايع خوش رايحه را يار و همدم با مقدار هم اندازه آب باطن يك پياله بو اسپري كننده بريزيد و پياله را چند بارتكان دهيد تا كف و حباب صابون خانگي زدوده شود و بگذاريد يك الي دو روز پياله سواي جنبش بماند در حال حاضر بو خانگي شما فراهم  مصرف و اسپري كردن مي‌باشد.
رايحه گل رز : گل هاي رز را بچينيد و ساقه هاي آنها را كوتاه نمائيد و درن ظرفي بريزيد و آب سرد روي آن بريزيد و مقدار خيلي مقداري دارچين و نمك و آب گرم بدين ادغام بيشتر نماييد ، و بعداز دو ساعت ۲۰ دقيقه مواد را بجوشانيد و از صافي عبور دهيد و درن پياله بو بريزيد و به كارگيري فرمائيد.
بو وانيل و نعنا : يك هشتم قاشق سوپ خوري وانيل را بايك قاشق غذاخوري آب ادغام نمائيد و گشوده هم مقدار بسيار پاره اي آب و برگ نعنا بيشتر نماييد و به زمان ۵ دقيقه اين ادغام رابجوشانيد و بعداز سرد شدن از صافي عبور دهيد و باطن شيشه ي رايحه بريزيد و از بو خانگي استعمال نمائيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۰۷:۰۲ توسط:علي پور موضوع:

مخارج سنگين عطرها


گه گاه ممكن مي‌باشد به جهت مخارج سنگين عطرها، داشتن مواد شيميايي، يا اين كه آلرژي داشتن بدنتان نسبت به عطرهاي مو جود در بازار تصميم به خريد بو نداشته باشيد و از طرفي نياز به استعمال از بو داشته باشيم كه به سراغ بو خانگي مي‌رويم.
چه گونه خودمان در خانه بو خانگي تنظيم كنيم؟در‌اين نوشته‌ي‌علمي از وبسايت آرايشيك روش تنظيم ي عطرهاي خانگي را به شما ارائه مي‌دهيم :

 عطر زنانه خوشبو
رايحه گل روغني : براي تهيه و تنظيم ي اين بو نخست چند گل خوش رايحه و گزينه عشق و علاقه ي خويش را گردآوري نماييد و از نصيب ساقه گل ها را برش بزنيد و باطن يك پياله شيشه اي بريزد و روي آن يه خرده روغن گياهي فارغ از عطر بريزيد هر روغني كه باشد اما بي ترديد سواي رايحه باشد و در كاسه شيشه اي خويش را ببنديد و پس از دو هفته در كاسه را گشوده فرماييد و بو را از يك صافي عبور داده و باطن يك شيشه ي بو بريزد ، در حال حاضر بو شما فراهم مصرف است.
پست هاي داراي ارتباطشيوه به كارگيري درست از رايحه
مهر ۲۰, ۱۳۹۸گزينش رايحه هاي اختصاصي در شب عروسي
مهر ۳, ۱۳۹۸راهكارهاي طلايي براي ماندگاري رايحه روي خرقه شما
ارديبهشت ماه ۲۸, ۱۳۹۸بو گياهي :  كمي گياه خوش عطر را از گزاره اسطوخودوس ، رزماري و غيره را به دلخواه خودتان تنظيم نماييد و برگ هاي اين گياهان را غيروابسته نماييد و مقداري درهاون بكوبيد و با مقدار يه خرده آب داخل قابلمه بريزيد و به دوران يك ربع بجوشانيد و يك قطره الكل هم به ادغام تان بيش تر فرماييد بعد جوشانده را از صافي عبور دهيد و در يك اسپري يا اين كه افشانه بريزيد و از بو خانگي به كار گيري فرماييد.
بو صابوني : كمي صابون خانگي مايع خوش رايحه را يار و همدم با مقدار هم اندازه آب باطن يك پياله بو اسپري كننده بريزيد و پياله را چند بارتكان دهيد تا كف و حباب صابون خانگي زدوده شود و بگذاريد يك الي دو روز پياله سواي جنبش بماند در حال حاضر بو خانگي شما فراهم  مصرف و اسپري كردن مي‌باشد.
رايحه گل رز : گل هاي رز را بچينيد و ساقه هاي آنها را كوتاه نمائيد و درن ظرفي بريزيد و آب سرد روي آن بريزيد و مقدار خيلي مقداري دارچين و نمك و آب گرم بدين ادغام بيشتر نماييد ، و بعداز دو ساعت ۲۰ دقيقه مواد را بجوشانيد و از صافي عبور دهيد و درن پياله بو بريزيد و به كارگيري فرمائيد.
بو وانيل و نعنا : يك هشتم قاشق سوپ خوري وانيل را بايك قاشق غذاخوري آب ادغام نمائيد و گشوده هم مقدار بسيار پاره اي آب و برگ نعنا بيشتر نماييد و به زمان ۵ دقيقه اين ادغام رابجوشانيد و بعداز سرد شدن از صافي عبور دهيد و باطن شيشه ي رايحه بريزيد و از بو خانگي استعمال نمائيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۰۶:۴۶ توسط:علي پور موضوع:

عطرهاي مطلوب با ماه تولدتان


با ما يار و همدم گرديد تا عطرهاي مطلوب با ماه تولدتان را به شما معرفي كنيم
با بو مطلوب ماه تولدتان آشنا گرديدبو ماه به دنيا آمدن شما چه چيزي است؟ مگر مي‌شود هرماه تولدي يك رايحه داشته باشد؟ بلي مي گردد، اين طي يك تحقيق اثبات شده‌است، پژوهشگران با استعمال از مختصات مشترك اشخاص هرمورد از ماه ها، عطري را سفارش داده اند، كه با بوئيدن انها مدام به حافظه آن شخص يگانه ميفتيد.

عطر زنانه خوشبو
فروددين ماه
براي متولدين فروددين ماه عطر فلفل سياه، نرولي «روغن گل درخت پرتقال تلخ»، ميخك و كندر تعيين شده‌است. اين تركيبات بيش تر روي انرژي متولد فروددين ماه متمركز مي‌شود و تصميم به سمت خشونت و خودخواهي را كمتر مي نمايد. نرولي بشاش كننده ميباشد و با كندر كه طاقت و ادب رابه ذهن مي‌آورد متعادل مي شود و گرايش به خشونتي كه متولدين فروددين ماه دارا هستند را از ميان ميبرد.

ارديبهشت ماه
عطرهاي مطلوب متولدين ارديبهشت ماه مشتمل بر عطر سيب، گل پيچ امين الدوله، مگنوليا، رز و گل سنگ ميباشد. متولدين ارديبهشت ماه اشخاصي اثبات گام و متعادلي ميباشند البته دوست دارا‌هستند در روزمرگي هاي خويش بمانند و هيچ تغييري نكنند. اين ادغام عطرهاي احساسي ذيل تاثير زيبايي، صميميت و نازكي مي باشند كه نوش دارو انعطاف ناپذيري به اكانت مي آيند. به علاوه بوي شيرين مگنوليا و گل پيچ امين الدوله نيز به تقابل با خصوصيت انعطاف ناپذيري متولد ارديبهشت ماه ياري مي‌نمايند تا انعطاف بيشتري داشته باشند.

خرداد ماه
متولدين خرداد ماه تغييرپذير و شوخ طبع مي‌باشند و عطرهاي ترنج، نعنا، اسطوخودوس، علف ليمو، نخود شيرين متناسب با خصوصيت هاي شخصيتي آن هاست. بو ترنج شادكننده ميباشد و روان تحريك گرديده را آهسته مي‌كند. بو نعنا نيز خواص تطابق پذيري دارااست و براي متولد خرداد ماه كه ويزگي تغييرپذيري داراست مطلوب ميباشد.

تير
عطرهاي شيرين تركيبي بابونه، جاسمين، ليمو، زنبق، رز و بومادران انعكاسي از روحيه دلسوز و كريم ومهربان متولد تير ميباشد و خصوصيت منفعل تعرضآميز را ملايم خيس مي‌كند. جاسمين، زنبق و رز خصوصيت احساسي و عاشقانه دارا هستند و از طرف ديگر بابونه و بومادران بو گرم و آرامبخشي دارا هستند كه بسيار متناسب متشخص عاطفي و خونگرم متولد تير مي‌باشد.

مرداد
متولد مرداد دوست داراست كه راس دقت باشد و عطري كه از مخلوط ريحان، زنجبيل، ليمو، رزماري و سرو كوهي ساخته شده مركزيت دقت رابه انها مي دهد. عطرهاي گرمي كه بسيار مطلوب شخصيت گرم و سرزنده متولد مرداد ميباشد. متولدين مرداد بسيار خونگرم ميباشند و عطرهاي گرمي زيرا زنجبيل، رزماري و سرو كوهي با اين خصوصيت شخصيتي انها داراي ارتباط مي‌باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۲۶:۴۲ توسط:علي پور موضوع:

رايحه دست ساخته چه مزايايي دارااست؟


بو دست ساخته دلخواه شما، خودتان به‌اين شيوه در خانه بو بسازيدآيا مي‌اقتدار در خانه بو تنظيم كرد؟ رايحه دست ساخته چه مزايايي دارااست؟ كشف كردن بو دلخواه و دوست داستني براي هيچ كس عمل معمولي‌اي وجود ندارد. شايد شما بدانيد كدام بوها و عطر‌ها را دوست داريد البته هنگامي عطرهاي دربردارنده اين بو را استشمام مي كنيد چندان لذت نمي‌بريد. اكنون در حالتي كه خودتان بتوانيد رايحه متبوع خودتان را با ادغام دلخواه خويش بسازيد اين بو ميتواند به رايحه شاخص شما تبديل شود كه شبيه هيچ كدام از عطرهاي داراي شهرت هم وجود ندارد و تنها منحصر به فرد خويش شماست. درين نوشته‌ي علمي ما به شما يادگرفتن خوا‌هيم بخشيد كه چطور بو‌هاي دلخواه خويش را با هم مخلوط نمائيد و رايحه دست ساخته متبوع خويش را تهيه و تنظيم و استعمال فرمائيد.

عطر زنانه خوشبو
شناخت با دانش عطرشناسي و عطرسازينوت‌هاي متفاوت بو را بشناسيد: عطرها تركيبي از عطر‌هايي در سطح ها متعدد مي‌باشند كه به آنان نوت Note ميگوييم. هنگامي عطري را روي پوست خودتان اسپري ميكنيد بوي آن مبني بر نوت‌هاي جان دار در آن با ترتيب ذيل تغيير تحول مي كند:
نوت آغازين اولي چيزي ميباشد كه شم ميگردد و اوليه از كليه نيز از دربين مي‌رود. اين نوت ۱۰ تا ۱۵ دقيقه دوام داراست.بعداز ۱۰ تا ۱۵ دقيقه نوت مياني ابتدا مي‌گردد كه هسته اصلي رايحه مي‌باشد و مشخص و معلوم مي‌نمايد كه بو به كدام گونه وابستگي داراست به عنوان مثال شرقي، چوبي يا اين كه گل.نوت نهايي يا اين كه تم رايحه چيزي ميباشد كه بعد از چندين ساعت اسپري كردن بو احساس مي‌گردد و در واقع شالوده رايحه ميباشد كه حدود ۴ تا ۵ ساعت دوام دارااست.نوت‌هاي آغازين دوست داستني را بشناسيد: دوستداشتني‌ترين عطر‌ها براي نوت آغازين عبارتند از اسطوخودوس، ليمو، نعناع، رزماري، پرتقال شيرين، گرپ فروت، ترنج و ريحان.

نوت‌هاي مياني دوست داستني را بشناسيد: بو‌هاي محبوبي كه تحت عنوان نوت مياني به فعاليت مي روند عبارتند از فلفل سياه، بابونه، دارچين، هل، ميخك، ياسمن، سروكوهي، بهارنارنج، گل سرخ، چوب سرخ، يلانگ يلانگ، برگ كاج، علف ليمو و جوز هندي.



مطالب پيشنهادي
هتل حفظ كننده مشهد
نوت‌هاي آخري دوست داستني را بشناسيد: نوت‌هاي نهايي پراستفاده در عطرها عبارتند از چوب سدر، زنجبيل، پاتچولي، كاج، چوب كفش تابستاني، وانيل، سرو و خس خس.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۲۴:۱۴ توسط:علي پور موضوع:

چه‌طور در منزل رايحه دلخواه خويش را صحيح كنيم ؟


چه‌طور در منزل رايحه دلخواه خويش را صحيح كنيم ؟

همان گونه كه اكثر اوقات موردها فارغ از هيچ پرسشي پذيرش كرديم، احساس بويايي، حسي مهم و پوياييست كه در موضع ما در عالم و همينطور اينكه ما چطور خودمان را به ساير افراد نشان مي دهيم تاثير ميگذارد. جداي از اينها، بوي خوش، يك حس سيال مي باشد و همينطور يك گويش نامرئي ميباشد كه ميتواند روزمان را بسازد، شبمان را مالامال نمايد، و در خاطراتمان نقاط پررنگ و پر رنگ توليد نمايد، همينطور قادر است براي يافت كردن و گزينش عطر‌ي شخصيتان و اشتراك گذاشتنش با عالم، بسيار داراي منفعت باشد.

عطر زنانه خوشبو
متاسفانه، عطريات تصنعي و مصنوعي كه در دكان‌ها به فروش مي‌رسند، خير فقط گران مي‌باشند، بلكه هيچ دسته از عنصرها توليد كننده‌ي خالق‌ي عطر و متعادل كننده‌ي روح و جاري را در بر نمي‌گيرند.
و همينجاست كه خوش گذراني استارت مي‌گردد! براي اينكه اينكار احساسات متعددي ساخت مي كند تا رايحه شخصيتان را در منزل توليد نماييد! با اين عمل، شما مي توانيد با نصف هزينه، به به عبارتي سود برسيد. در‌حالتي كه ادغام كردن عطرهايتان خيره كننده و غريب بنظر مي رسد، خرسند خواهيد شد در صورتي بدانيد اينكار واقعا خيره كننده، ولي در عين درحال حاضر معمولي مي‌باشد!
اولي چيزي كه نياز داريد، تصميم گيري درباره ي عطر‌تان ميباشد
عطر‌هاي مبنا، برهه زماني روزگار بيشتري روي پوستتان باقي ميمانند و همچنين كه عطر‌هاي ديگر محو مي شوند، توانا‌خيس به مشام مي‌رسند. بعضي از اين عطر‌ها مشتمل بر روغن‌هاي دارچين، نعناع هندي و وانيل مي باشند.
بو‌هاي مياني، بعداز محو شدن بو‌هاي بالايي آشكار مي گردند: معمولا نيم ساعت بعداز به كار گيري از بو. برخي از بو‌هاي خوب مياني عبارتند از روغن‌هاي جوز، گل شمعداني و يلانگ يلانگ.
بو‌هاي بالايي، اولي بويي مي باشند كه بعد از بو زدن به مشام مي‌رسند. مركبات و بو گل از بو‌هاي بالايي خوب مي باشند.بو‌هاي اتصالي، بو‌هايي مي‌باشند كه بو‌ها را به يكديگر متصل مي‌نمايند. برخي از روغن‌هاي اتصالي عبارتند از وانيل و اسطوخودوس.
گردآوري مواد لازم
بعداز اينكه تصميم گرفتيد قصد داريد چه عطري را به بازي بگيريد، بدين مواد نياز داريد:
الكلآب معدنيكاسه شيشه‌ايبطري شيشه‌اي براي تست عطر‌هايتانبطري شيشه‌اي براي عطرتان (بهتر مي باشد تيره رنگ باشد)۴ تا ۶ روغن ضروري گوناگون كه طبق توضيحات بالا تحت عنوان بو‌هايتان تعيين كرديدقطره چكان شيشه‌اي (غير ضروري البته موءثر)غربال قهوهپنبه يا اين كه گوش منزه كندفترچه يادداشت و اتوماتيكدرحال حاضر شما حاضريد تا اوامر را دنبال نمائيد:
روغن‌هايي را كه تعيين كرديد گشوده نماييد. با گشوده بودن هم‌زمان در روغن‌ها ممكن هست يك پيش اكران از ادغام بو بويتان بدست بيايد.نوك يك گوش منزه كن را داخل يكي‌از روغن‌ها بزنيد. روغن مازاد گوش منزه كن را روي حاشيه بطري فشار دهيد.گوش تميز كن را داخل پياله شيشه‌اي قرار دهيد.اين فعاليت را با هر عطر‌اي كه مي خواهيد به تركيب بيش تر فرمائيد، تكرار فرماييد.صد رد صد هر روغني را كه به ادغام بيشتر نموده ايد، يادداشت نمائيد.از پياله بدور گرديد و يك‌سري دقيقه طاقت نمائيد.مجدد به سمت كاسه برويد و هواي بالاي آن را به آرامي عطر فرماييد. اين عطر، بوي مخلوط در پروسه نخستين توليد مي‌باشد. نظرتان را در امر اين رايحه يادداشت نمائيد. آيا يك روغن، ساير را زير تاثير قرار ميدهد؟ آيا دو عدد از روغن‌ها بيشتراز حد مشابه بنظر مي‌رسند؟در يادداشت‌هايتان هر تغييري كه ميخواهيد در ادغام توليد شود را يادداشت فرماييد.حال در شرايطي‌كه از اين عطر‌ي اساس راضي ميباشيد، يك سري قطره از روغن‌ها را به بطري طولاني تر فرماييد تا همين مخلوط ساخته شود. آن‌گاه يه خرده رايحه فرماييد و مجدد تعدادي قطره طولاني تر نمائيد تا به تعادلي كه مي خواهيد دست يابيد. دست كم ۲۵ قطره از كليه‌ي روغن‌ها استعمال نمائيد.۷۰ ميلي ليتر الكل خالص و ۲ قاشق غذاخوري آب مقطر را با روغن‌ها تركيب كرده و براي دقايقي شديدا جنبش داده تا مواد با هم ادغام شوند.درب بطري را گذارده و آنرا در مكاني سرد و بدون‌نور قرار دهيد. پس از تعدادي ساعت، در بطري را گشوده كرده، رايحه كرده و بعد مجدد مخلوط فرماييد. بو بايستي طولاني تر ادغام گرديده و مقداري‌«بالغ» و يا اين كه «رسيده» باشد. يادداشت بيشتري حول نظرتان در زمينه‌ي مخلوط بنويسيد.در چهره نياز، هرگونه اصلاحاتي كه نياز هست روي تركيبتان انجام دهيد. آنگاه، درب بطري را مجدد ببنديد و آنرا در مكاني بدون نور و سرد قرار دهيد. پس از ۴۸ ساعت، در كاسه را گشوده نمائيد و مجدد رايحه فرماييد. بو‌ي ادغام مي بايست هم اكنون بي نقص و بالغ گرديده باشد. گشوده هم يادداشت بيشتري درباره ي مخلوط بنويسيد.اصلاحات آخرين را انجام دهيد. براي مثال دو نصيب از روغن آ و يك قسمت از روغن ب را آزمون فرماييد. و يا اين كه مقداري‌از روغن ج را به ادغام روغن‌هاي آ، ب و ث بيشتر نماييد. آنقدر اين عمل را انجام دهيد تا شايسته ترين مخلوط را بيابيد.ادغام را از يك غربال قهوه رد كرده، و بعد آنرا باطن بطري عطرتان بريزيد و از اشتراك گذاري بو شخصيتان با جهان لذت ببريد!


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۵:۰۴:۰۳ توسط:علي پور موضوع: