مرجع مقالات رسمي عطر مرجع مقالات رسمي عطر .

مرجع مقالات رسمي عطر

چه‌طور در منزل رايحه دلخواه خويش را صحيح كنيم ؟


چه‌طور در منزل رايحه دلخواه خويش را صحيح كنيم ؟

همان گونه كه اكثر اوقات موردها فارغ از هيچ پرسشي پذيرش كرديم، احساس بويايي، حسي مهم و پوياييست كه در موضع ما در عالم و همينطور اينكه ما چطور خودمان را به ساير افراد نشان مي دهيم تاثير ميگذارد. جداي از اينها، بوي خوش، يك حس سيال مي باشد و همينطور يك گويش نامرئي ميباشد كه ميتواند روزمان را بسازد، شبمان را مالامال نمايد، و در خاطراتمان نقاط پررنگ و پر رنگ توليد نمايد، همينطور قادر است براي يافت كردن و گزينش عطر‌ي شخصيتان و اشتراك گذاشتنش با عالم، بسيار داراي منفعت باشد.

عطر زنانه خوشبو
متاسفانه، عطريات تصنعي و مصنوعي كه در دكان‌ها به فروش مي‌رسند، خير فقط گران مي‌باشند، بلكه هيچ دسته از عنصرها توليد كننده‌ي خالق‌ي عطر و متعادل كننده‌ي روح و جاري را در بر نمي‌گيرند.
و همينجاست كه خوش گذراني استارت مي‌گردد! براي اينكه اينكار احساسات متعددي ساخت مي كند تا رايحه شخصيتان را در منزل توليد نماييد! با اين عمل، شما مي توانيد با نصف هزينه، به به عبارتي سود برسيد. در‌حالتي كه ادغام كردن عطرهايتان خيره كننده و غريب بنظر مي رسد، خرسند خواهيد شد در صورتي بدانيد اينكار واقعا خيره كننده، ولي در عين درحال حاضر معمولي مي‌باشد!
اولي چيزي كه نياز داريد، تصميم گيري درباره ي عطر‌تان ميباشد
عطر‌هاي مبنا، برهه زماني روزگار بيشتري روي پوستتان باقي ميمانند و همچنين كه عطر‌هاي ديگر محو مي شوند، توانا‌خيس به مشام مي‌رسند. بعضي از اين عطر‌ها مشتمل بر روغن‌هاي دارچين، نعناع هندي و وانيل مي باشند.
بو‌هاي مياني، بعداز محو شدن بو‌هاي بالايي آشكار مي گردند: معمولا نيم ساعت بعداز به كار گيري از بو. برخي از بو‌هاي خوب مياني عبارتند از روغن‌هاي جوز، گل شمعداني و يلانگ يلانگ.
بو‌هاي بالايي، اولي بويي مي باشند كه بعد از بو زدن به مشام مي‌رسند. مركبات و بو گل از بو‌هاي بالايي خوب مي باشند.بو‌هاي اتصالي، بو‌هايي مي‌باشند كه بو‌ها را به يكديگر متصل مي‌نمايند. برخي از روغن‌هاي اتصالي عبارتند از وانيل و اسطوخودوس.
گردآوري مواد لازم
بعداز اينكه تصميم گرفتيد قصد داريد چه عطري را به بازي بگيريد، بدين مواد نياز داريد:
الكلآب معدنيكاسه شيشه‌ايبطري شيشه‌اي براي تست عطر‌هايتانبطري شيشه‌اي براي عطرتان (بهتر مي باشد تيره رنگ باشد)۴ تا ۶ روغن ضروري گوناگون كه طبق توضيحات بالا تحت عنوان بو‌هايتان تعيين كرديدقطره چكان شيشه‌اي (غير ضروري البته موءثر)غربال قهوهپنبه يا اين كه گوش منزه كندفترچه يادداشت و اتوماتيكدرحال حاضر شما حاضريد تا اوامر را دنبال نمائيد:
روغن‌هايي را كه تعيين كرديد گشوده نماييد. با گشوده بودن هم‌زمان در روغن‌ها ممكن هست يك پيش اكران از ادغام بو بويتان بدست بيايد.نوك يك گوش منزه كن را داخل يكي‌از روغن‌ها بزنيد. روغن مازاد گوش منزه كن را روي حاشيه بطري فشار دهيد.گوش تميز كن را داخل پياله شيشه‌اي قرار دهيد.اين فعاليت را با هر عطر‌اي كه مي خواهيد به تركيب بيش تر فرمائيد، تكرار فرماييد.صد رد صد هر روغني را كه به ادغام بيشتر نموده ايد، يادداشت نمائيد.از پياله بدور گرديد و يك‌سري دقيقه طاقت نمائيد.مجدد به سمت كاسه برويد و هواي بالاي آن را به آرامي عطر فرماييد. اين عطر، بوي مخلوط در پروسه نخستين توليد مي‌باشد. نظرتان را در امر اين رايحه يادداشت نمائيد. آيا يك روغن، ساير را زير تاثير قرار ميدهد؟ آيا دو عدد از روغن‌ها بيشتراز حد مشابه بنظر مي‌رسند؟در يادداشت‌هايتان هر تغييري كه ميخواهيد در ادغام توليد شود را يادداشت فرماييد.حال در شرايطي‌كه از اين عطر‌ي اساس راضي ميباشيد، يك سري قطره از روغن‌ها را به بطري طولاني تر فرماييد تا همين مخلوط ساخته شود. آن‌گاه يه خرده رايحه فرماييد و مجدد تعدادي قطره طولاني تر نمائيد تا به تعادلي كه مي خواهيد دست يابيد. دست كم ۲۵ قطره از كليه‌ي روغن‌ها استعمال نمائيد.۷۰ ميلي ليتر الكل خالص و ۲ قاشق غذاخوري آب مقطر را با روغن‌ها تركيب كرده و براي دقايقي شديدا جنبش داده تا مواد با هم ادغام شوند.درب بطري را گذارده و آنرا در مكاني سرد و بدون‌نور قرار دهيد. پس از تعدادي ساعت، در بطري را گشوده كرده، رايحه كرده و بعد مجدد مخلوط فرماييد. بو بايستي طولاني تر ادغام گرديده و مقداري‌«بالغ» و يا اين كه «رسيده» باشد. يادداشت بيشتري حول نظرتان در زمينه‌ي مخلوط بنويسيد.در چهره نياز، هرگونه اصلاحاتي كه نياز هست روي تركيبتان انجام دهيد. آنگاه، درب بطري را مجدد ببنديد و آنرا در مكاني بدون نور و سرد قرار دهيد. پس از ۴۸ ساعت، در كاسه را گشوده نمائيد و مجدد رايحه فرماييد. بو‌ي ادغام مي بايست هم اكنون بي نقص و بالغ گرديده باشد. گشوده هم يادداشت بيشتري درباره ي مخلوط بنويسيد.اصلاحات آخرين را انجام دهيد. براي مثال دو نصيب از روغن آ و يك قسمت از روغن ب را آزمون فرماييد. و يا اين كه مقداري‌از روغن ج را به ادغام روغن‌هاي آ، ب و ث بيشتر نماييد. آنقدر اين عمل را انجام دهيد تا شايسته ترين مخلوط را بيابيد.ادغام را از يك غربال قهوه رد كرده، و بعد آنرا باطن بطري عطرتان بريزيد و از اشتراك گذاري بو شخصيتان با جهان لذت ببريد!


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۵:۰۴:۰۳ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :