مرجع مقالات رسمي عطر مرجع مقالات رسمي عطر .

مرجع مقالات رسمي عطر

تفاوت در بين بو و ادكلن


شايد شما تصور كنيد كه تفاوت در بين بو و ادكلن در بطري آنان ميباشد و بطري بو دقيق خيس و باريك خيس از بطري ادكلن است. و تصور كنيد كه تمام بو ها به طور يكسان مي‌باشند در حالي كه واحد سنجش غلظت خوشبو كننده ها  و واحد سنجش الكل هرمورد با يكديگر گوناگون ميباشد كلاً تفاوت بو و ادكلن در معيار اسانس و الكل آنان است و رايحه دارنده اسانس بيشتري نسبت به ادكلن ميباشد. معيار ماندگاري نيز مورد ديگري ميباشد كه تفاوت ميان رايحه و ادكلن را رقم مي‌زند. ادكلن واحد سنجش ماندگاري كمتري نسبت به رايحه داراست و اين يك كدام از تفاوت هاي اصلي در ميان ادكلن و بو مي‌باشد.

 عطر زنانه خوشبو
برخي از اشخاص بر اين باورند كه ادكلن به عبارتي بو مي‌باشد كه در قالب بسته بندي شيك و در باكس هاي منحصربه‌فرد عرضه ميگردد و تفاوت دربين بو و ادكلن را به صدق فهم نكرده اند . درين نوشته‌ي علمي عملكرد داريم تا تفاوت ميان رايحه و ادكلن را باهم باز‌نگري كنيم و معيار ماندگاري هريك را بيان نماييم به همين مراد پيشنهاد مي شود ادامه نوشته‌ي علمي را دنبال فرمائيد.

واحد سنجش ماندگاري خوشبو كننده هادر‌اين نصيب تلاش داريم تا اشكال اسانس ها را با اعتنا به ماندگاري ضعيف تا ماندگاري طولاني گزينه بازنگري در اختيار بگذاريم .
1.      ادوفرش:  اين عطر دارنده 1 تا 3 درصد اسانس مي باشد و مقدار ماندگاري آن معمولا كمتر از يك ساعت ميباشد.
2.      كلن (ادوكلن): كهن ترين خوشبو كننده مردانه در آمريكاي شمالي مي‌باشد و نسبتا ملايم مي باشد. اين خوشبو كننده دارنده 2 تا 4 درصد اسانس در الكل يا اين كه آب ميباشد و بازه زماني ماندگاري آن نزديك به 2 ساعت ميباشد.
3.      ادو تويلت: خوشبو كننده اي ميباشد كه مقدار اسانس جانور در آن در بين 5 تا 15 درصد ميباشد و مقدار ماندگاري ان نزديك به سه ساعت ميباشد.
4.      ادو پرفيوم: اين خوشبو كننده بيش تر به نام رايحه شناخته ميشود و به طور زنانه و مردانه استعمال مي‌شود. مقدار اسانس به فعاليت رفته درين خوشبو كننده في مابين 15 تا 20 درصد در الكل و آب مي باشد و مقدار ماندگاري آن دربين 5 تا 8 ساعت ميباشد.
5.      پرفيوم:  بر گرفته گرديده از واژه و كلمه فيوموم ميباشد اين خوشبو كننده تحت عنوان رايحه شناخته مي توان به تيتر گرانقيمت ترين و گرانبها ترين رايحه شناخته مي گردد كه دارنده 20 تا 30 درصد اسانس خالص ميباشد و مقدار ماندگاري آن قادر است تا 24 ساعت باشد. 4
در‌اين نوشته‌علمي كارايي شد تا شناخت كلي با گونه هاي خوشبو كننده ها به دست آوريد و تفاوت دربين رايحه و ادكلن را به طور كلي بيان نماييم .واضح ميباشد خريد و گزينش خوشبو كننده متبوع با وجود اشكال گوناگون تقلبي ها در دكان ها و بازار مي‌تواند كاري بس طاقت فرسا باشد از همين رو سفارش ميشود با خريد ادكلن و بو از دكان هاي داراي اعتبار و مطالعه راهنماي خوشبو كننده از اصالت آن اطلاع پيدا كرده و آنگاه مبادرت به خريد فرماييد.


برچسب: عطر زنانه خوشبو،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۱۲:۴۷ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :