مرجع مقالات رسمي عطر مرجع مقالات رسمي عطر .

مرجع مقالات رسمي عطر

معرفي عطر زنانه خسوس دل پوزو

در مقاله پيش رو به بررسي و معرفي عطر زنانه خسوس دل پوزو (Jesus Del Pozo) نوع Halloween مي پردازيم، در گام نخستين خوبتر خواهد بود تا يه خرده با تاريخچه ي اين مارك اسم آشناي اسپانيايي آشنا شويد، آنگاه با نگاه به طراحي يگانه شيشه بو و بو هاي مسئله به كار گيري در آن دعوا را ادامه مي دهيم . 

عطر زنانه خوشبو
نگاهي كوتاه به مارك خسوس دل پوزو (Jesus Del Pozo) خسوس دل پوزو طراح مد و استايليت اسپانيايي كه در سال ۱۹۴۶ در مادريد متولد شد سال هاي درازي مي باشد كه مشغول پباده سازي هاي خاص ميباشد . او در طي اين ساليان بيست و يك عطر طراحي و ساخت كرده است، وي در فرآيند ي ايجاد رايحه يا اين كه به رخ انفرادي كار مي كند و يا با ياري اشخاص ديگر . اولين عطر او به طور جداگانه در سال ۱۹۹۲ وارد بازار شد . جديدترن عطر برند او هم در سال ۲۰۱۹ ساخته گرديده هست . 
در سال ۱۹۹۷ عطر مرموز و خوش بو ي Halloween به وسيله مكس گاواري (max gavarry) يك عدد از طراحان به اسم بو و ادكلن و برند خسوس دل پوزو طراحي و ساخته شد . رايحه زنانه ي Halloween با بو اي خنك در عين هم اكنون شيرين و تند مطلوب به كار گيري ي روزمره در هر چهار فصل ميباشد . ناهم خواني دو بو ي خنك و شيرين سبب مي شود با به كارگيري از اين عطر در ذهن دوستان خوب و آشنايان ماندگار باشيد . براي انتخاب رايحه ي موضوع علاقه ي خويش مي بايست نكات ريزي را در لحاظ داشته باشيد كه ما در راهنماي رايحه بر شالوده ويژگي هاي شخصيتي به آن پرداخته ايم . 
رايحه بولگاري مردانه : 6 عطر از شايسته ترين رايحه هاي بولگاريمشاهده خسوس دل پوزو جور Halloween خسوس دل پوزو مدل Halloween پباده سازي يگانه شيشه ي رايحه Halloween بو اسرار آميز مي بايست شيشه اي مرموز نيز داشته باشد، رايحه Halloween همانگونه كه از اسمش پيداست تيم اي از افسانه ها و زيبايي ها را در كنار يكديگر پديد آورده هست . شيشه ي بو زنانه Halloween شبيه به شيشه هاي معجون در كارتون هاست، گزينش رنگ بنفش براي اين عطر اوج خوش سليقگي طراح معروف مكس گاواري (max gavarry) را نشان مي دهد، رنگ بنفش در اين عطر آرم ي : عشق، آرامش، اصالت، شجاعت، تقدس و سلطنت است . 
بر بر خلاف ديگر كمپاني هاي عطرسازي كه پافشاري دارا هستند نام و برند خود را بر روي شيشه حك كنند مارك دل پوزو با پباده سازي يك شيشه ي مختص با حاشيه هاي فلزي اين امكان را به شما مي دهد تا از بازي رنگ و شيشه لذت ببريد . در حاشيه ي فلزي شيشه ي عطر مي توانيد نام رايحه را مشاهده كنيد . در صورتي‌كه مي خواهيد بدانيد چه جور شخصيتي را دارا مي‌باشيد در بخش شخصيت شناسي با عطر بو رمز و راز خود و عطر قضيه عشق و علاقه تان را كشف كنيد . 

خسوس دل پوزو جور Halloween رايحه هاي ناب عطر Halloween در نقطه ي آغازين استشمام از عطر Halloween بو هاي نارنگي، گل بنفشه و دريا را شم خواهيد كرد . در نت دوم جشنواره اي دل انگيز از گل مريم، گل برف (شيپق گلي) و فلفل را لمس خواهيد كرد، در سطح ي پايان وانيل، صمغ درخت مور و چوب دمپايي نمايان مي شود . مخلوط اين بو ها باعث مي شوند تا بويي به يادماندني و دلنشين در حافظه ساير تصويب فرمائيد . 
اين طور مي بضاعت اظهار‌ در مرحله اوليه از عطر Halloween بوي خنك، در سطح دوم بوي تند و در مرحله سوم بوي شيرين را شم مي نمائيد كه اين دوگانگي در عين حالا ديدني ميباشد . هميشه خريد يك ادكلن زنانه براي خويش و يا اين كه ديگران انتخابي طاقت فرسا است، ما در مطلب ي گزينش ادكلن زنانه با توجه به ويژگي‌هاي شخصيتي زنان كارايي داريم شما را در اين رويه امداد كنيم . 


برچسب: عطر زنانه خوشبو،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۲۰:۴۳ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :