مرجع مقالات رسمي عطر مرجع مقالات رسمي عطر .

مرجع مقالات رسمي عطر

خريد عطر عالي

در هنگام خريد بو اين نكات را رعايت كنيد اگر قصد خريد يك رايحه عالي و با كيفيت را داريد خوبتر مي‌باشد گذشته از خريد نكات مهمي را در اين باره بدانيد و سپس براي خريد اقدام كنيد . تعيين و خريد رايحه عالي بستگي به عواملي داراست كه ما درباره آن با شما سخن خوا‌هيم كرد .خريد عطر به چه شكل يك عطر خوب و با كيفيت گزينش كنيم در هنگام خريد عطر دقت نماييد و بردبار باشيد در فيس شتاب كردن، قابليت و امكان داراست عطري را انتخاب فرماييد كه بعد از آن متوجه شويد بو مورد پسندتان را ندارد . از طرفي احتمال داراست در بعضا از ايام عطري را بپسنديد و در روز آن‌گاه آن را دوست نداشته باشيد يا بلعكس . هيچ اشكالي ندارد كه تعدادي توشه براي بوييدن رايحه  هاي متعدد به مغازه رايحه فروشي برويد يا اين كه پيشين از خريد، تعدادي روز از نمونه  هاي رايگان و تبليغاتي عطري استعمال كنيد . هرگز شتاب نكنيد . خصوصا اگر رايحه كه خريداري مي  كنيد، گرانقيمت هم باشد . 

عطر زنانه خوشبو
فرمول مناسب خود را گزينش كنيد تنوع محصول ها خوشبوكننده تن خيلي فراوان است و در سود انتخاب مطلوب را سخت مي  كند:ادكلن، عطر، روغن هاي معطر ، لوسيون  ها، دئودورانت  ها و… . جور استفاده خود را بشناسيد و براساس آن خريد فرماييد . به عنوان مثال ادكلن براي استعمال روزمره سفارش مي  شود . دئودورانت را به عنوان ضد عرق بعد از آن از استحمام بكار ببريد و براي يك ضيافت شام، خوب تر ميباشد از عطري با غلظت بيشتر به كارگيري نمائيد . 

خريد عطر عالي و باكيفيت آشنايي با روشهاي خريد رايحه با كيفيت هر پوستي عطر مختص خويش را دارد هيچ بو خاصي براي اشخاصي با موهاي طلايي، قهوه اي يا مشكي وجود ندارد؛ اين جور پوست مي‌باشد كه تفاوت را ساخت مي  كند و به همين عامل نيز ماندگاري بو از شخصي به شخص ديگر مختلف هست . تعيين بو همينطور مي بايست براساس مدل شخصيت افراد باشد؛ عطرها در چند گروه متعدد دسته بندي مي  شوند و هر كدام چهره يي متمايز را در ذهن تداعي مي  كنند:راهي براي مشخص و معلوم شدن ماهيت حقيقي و واقعي اشخاص . 


برچسب: عطر زنانه خوشبو،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۱۳:۲۸ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :