مرجع مقالات رسمي عطر مرجع مقالات رسمي عطر .

مرجع مقالات رسمي عطر

عطر چاشني اي شيرين


6
Fahrenheit Le Parfum
House: Christian Dior
Perfumer: Francois Demachy
Year: 2014
عطر چاشني اي شيرين و احساس با كيفيتي از شيرين بيان در كنار لطافت بنفشه كه قضيه اي از جير الكل آلود دارااست؛ تمامي در غايت نازكي و درخشش در بستري از وانيل لذيذ و قابل انعطاف جريان يافته اند تا "فارنهايت له پارفوم" جادويي سراسر اغواگري و وسوسه انگيز گردد. با هر جنبش نسيمي افسونگر محيط را آكنده مي‌نمايد تا لبخندي رمز مستانه بر لب هاي خويش و دور‌وبري ها نقش بندد.

عطر زنانه خوشبو
5
Timbuktu
House: L`Artisan Parfumeur
Perfumer: Bertrand Duchaufour
Year: 2004
"تيمبوكتو" ارائه ي با كيفيتي از وجه چوبي-خاكي وتيور هست كه حاشيه هايي حيواني و دودي داراست. اين رايحه تحسين بر انگيز تمام اين فضاها را در قالبي براق و لطيف ارائه مي نمايد كه گرماي مطبوع و لذت بخشي از هل و نوت ميوه اي در آن حس مي‌شود.
تيمبوكتو صد رد صد يك كدام از شايسته ترين تعيين ها براي اين روزها از سال مي‌باشد.
4
Iris Nazarena
House: Aedes de Venustas
Perfumer: Ralf Schwieger
Year: 2013
"آيريس نازارنا" عطري گل رايحه با محوريت زنبق و رز هست كه در قالبي چوبي و چرمي ارائه مي‌شود و بو ي آن با شرايط چركين ميخك و مشك؛ پيچيده خيس و متمايز مي گردد.
آنچه اين رايحه باارزش را به پيشنهادي ويژه تبديل ميكند ارائه ي بو ي دقيق و با كيفيت زنبق هست كه با حسي جديد، پاك و متمايل به چوبي در حالتي كم آب ولي بسيار فاخر و گيرا نمايش داده ميشود و حضور بقيه آكورد ها نيز در سوي اكران هر چه با شكوه خيس زنبق هست. يك روز پاييزي قشنگ كه براي لذت بردن از ملازمت با شاه فصل ها؛ بو استعمال مي‌كنيد؛ نگران گرم شدن، طوفاني يا اين كه ابري شدن و يا اين كه حضور گرد و غبار در هوا نباشيد. شما ياور افسونگري بنام "آيريس نازارنا" در كنار خويش داريد كه موجب لذت بردن شما از هر ماجرايي مي گردد.
3
Damascus
House: Dr. Gritti
Perfumer: ?
Year: 2012
"دمشق" يك عصاره جادويي مي‌باشد. يك اكسير ناب. رؤياي با شكوهي از غوطه ور شدن در اسرار تاريخي نتيجه ها از اغناي قوه ي بويايي به وسيله ي بو اي عميق و مالامال جلا از ملازمت و همراهي نوت هاي چاشني اي و برگ هاي تنباكو با حالتي دودي و گياهي.
دمشق يك رايحه پاييزي بدون نقص مي‌باشد كه كمال آن با طولاني تر شدن عطر پچولي به فضاي كلي به نقطع ي عطف مي‌رسد و در غايت با وصال به تعادلي روشن با آكورد چوبي؛ به ملازمت بي مانندي از شم دوي و بدون نور صمغ ها، تنباكو و پچولي تبديل ميگردد كه در كادر چوبي لاكچري به اكران در آمده مي باشد.
2
Piper Nigrum
House: Lorenzo Villoresi
Perfumer: Lorenzo Villoresi
Year: 1999
در نگاه نخستين چنين به حيث مي‌رسد كه‌اين بو فضايي نا مرتب و مهيب را ارائه خواهد بخشيد. ولي چنين گماني درباره با اثرها "لورنزو ويلورزي"؛ تماما نادرست ميباشد. اين بو شاهكاري وسيع مي باشد كه در غايت آساني و دوري از تكلف عرضه مي‌شود. گرمايي لطيف و مطبوع با حالتي گياهي كه از ملازمت آكورد چاشني اي پر رنگ با نعنا نتيجه ها مي شود و در بستري از چوب سدر و صمغ ها قرار جريان مي‌يابد كه غناي فعاليت را دو چندان ميكنند.
اين انديشه منفي كه فصل‌پاييز فصل ناراحتي و افسردگي هست را كنار بگذاريد. روز خويش را با عطر ي مالامال انرژي و فاخر "پايپه نيگرام" ابتدا فرماييد تا تمام وقت از تجربه ي اين وقت از سال؛ مملو از حس متانت و نشاط و شادي گرديد.
1
Corsica Furiosa
House: Parfum d`Empire
Perfumer: Marc Antoine Corticchiato
Year: 2014
"كورسيكا فيوريوسا" رايحه فصل‌پاييز مي‌باشد؛ بو ي اين روز هاي از سال كه از دل مزارع و باغات برمي‌خيزد و با باد ملايم دود گرفته ي مالامال راز و رمز مي آميزد. اين اثر انتخابي به خواسته به كار گيري از بو جهت اكران يا اين كه حضور در محافل وجود ندارد؛ بلكه عطر ي تعمق و خاطره بازي مي باشد.
كورسيكا فيوريوسا شاهكاري جاودانه مي باشد از بكارگيري نوت هاي سبز؛ از بوته هاي گوجه گرفته تا بو علوفه هاي نصفه كم آب و برگ هاي رو به سقوط. سبزي طبيعي و نابي كه با استعمال ي استادانه ي صمغ ها؛ حسي دودي به خويش ميگيرد تا شكوه خويش را دو چندان نمايد و در شيريني محو و رمز آلود؛ شما رو مسحور فضاسازي استادانه ي خويش كند.
عطري براي غيروابسته شدن از دوران و غوطه ور شدن در خاطرات فصل‌پاييز هاي بدور دست...
ليست فوق معرفي بو هايي مطلوب استعمال در‌اين روزگار از سال مي باشند كه گشوده هم تذكر اين مقاله ضروري ميكند كه توليدات معرفي گرديده؛ همه اثراتي بر حسب ذوق و سليقه ي نگارنده مي باشند. شما نيز ميتوانيد نظرها گران بها خويش را به مراد به كارگيري در‌اين فصل با ما در بين بگذاريد تا با ارتقا گزينش ها؛ لذت بيشتري از پاييزي معطر ببريم.


برچسب: عطر زنانه خوشبو،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۰۶:۳۸ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :