مرجع مقالات رسمي عطر مرجع مقالات رسمي عطر .

مرجع مقالات رسمي عطر

اجتناب از افراط كاريهنگامي حرف از رايحه


11. اجتناب از افراط كاريهنگامي حرف از رايحه ميگردد مي بايست دقت نماييد كه به كار گيري كمتر مدام از افراط و به كار گيري بيش تر از حد بهتر ميباشد!
در صورتيكه به مراسم مهم مي‌رويد و نگران ميباشيد كه تعريق زياد منجر كاهش عطر رايحه شود پيشنهاد ميكنيم شيشه ادكلن را با خويش ياور داشته باشيد تا در رخ لزوم آن را تجديد فرمائيد.
مرحله چهارم: نقاط صحيح براي اعمال رايحه12. كتف كردن بو باطن مويرايحه به الياف و حرفه ها بهتر مي چسبد و به كار گيري از آن روي موها راهي عالي براي ماندگاري اضافه آن به حساب آورده مي شود.

عطر زنانه خوشبو
كافيست پاره اي رايحه به كتف يا اين كه برس اسپري كرده يا اين كه آن را با دست يا اين كه حوله به برس بماليد، بعد به آرامي موهاي خويش را با آن كتف بزنيد. اعتنا داشته باشيد كه كتف را به همگي بخش هاي موها – خير تنها يك‌سري منطقه يگانه – بكشيد.
از اعمال رايحه بيشتراز حد به موها اجتناب فرماييد چون الكل جان دار در آن سبب ساز كم آب شدن موها ميشود. همينطور در شرايطي كه از بو تنها روي موها استعمال ميكنيد بهتر ميباشد هنگام خريد رايحه منحصربه‌فرد موي تعيين فرمائيد.
13. اعمال رايحه به پشت گوشپشت گوش از ساير نقاط پالس ميباشد كه درين حيطه عروق خوني بسيار نزديك خيس به سطح پوست مي باشند، با نوك انگشت اندكي بو به پشت گوش بماليد. اعمال بو بدين منطقه اثر فوري داشته و براي عطرهاي شبانه بسيار مطلوب ميباشد.
14. اعمال بو نزديك استخوان ترقوه نواحي حريم گردن يا اين كه استخوان ترقوه به جهت استخواني بودن آن عمق متعددي داشته و منجر مي‌شود رايحه فضاي متعددي براي ماندگاري و تعامل با پوست داشته باشد. بو را با نوك انگشت به حوزه‌ ماليده يا اين كه از مسافت 13 تا 17 سانتي متري به آن اسپري فرماييد.
15. اعمال بو به حوزه‌ پشتپشت تن معمولا براي بو زدن تعيين نميشود البته از‌آنجا‌كه اين حوزه‌ با خرقه تماما پوشيده ميشود ماندگاري رايحه را ارتقاء داده و از سوي ديگر عطر آن بيش تر از حد تند و زننده نخواهد بود.
به آساني دست هاي خويش را به پشت تن برده و ادكلن را به رديف فقرات اسپري فرمائيد، در رخ نياز مي‌توانيد از همسر يا اين كه دوست خويش براي اين عمل امداد بگيريد.
16. اعمال رايحه به پشت زانوتكان هميشگي زانوها در زمان روز گرماي متعددي ساخت كرده و سبب نشر تدريجي و بهتر بو رايحه مي گردد. كافيست با نوك انگشت اندكي رايحه به پشت زانوها ماليده يا اين كه از مسافت 13 تا 17 سانتي متري اسپري نماييد.
17. اعمال رايحه به باطن آرنجآرنج نيز مانند زانوها از نقاط پالسي ميباشد كه به صورت دايم آن را جنبش ميدهيم و منجر ارتقا حرارت و تكثير بهتر بو بو ميگردد. با نوك انگشت اندكي رايحه به نصيب داخلي آرنج ماليده يا اين كه از مسافت 13 تا 17 سانتي متري اسپري فرماييد.
18. اعمال بو به نافشايد تا به درحال حاضر نشنيده باشيد ولي ناف يكي‌از شايسته ترين نواحي روي پوست براي به كارگيري از بو ميباشد و از آن جايي كه با تيشرت پوشيده ميشود بو ماندگاري بيشتري داشته و بو آن تند و زننده نخواهد بود. كافيست مقداري رايحه با نوك انگشت به داخل و حريم ناف بماليد.
مرحله پنجم: بعداز اعمال بو و ادكلن19. دقت به سازش پوست و رايحهپوست ممكن ميباشد به طرق متعدد به عطرهاي مختلف عكس العمل نشان دهد. بعداز اعمال رايحه به ماندگاري آن توجه كرده و ملاحظه كنيد بو بو تا يك سري ساعت باقي ميماند، همينطور پوست خويش را ارزيابي نماييد كه آيا عكس العمل منفي به رايحه نشان ميدهد يا اين كه نه.
20. تجديد رايحههر 4 ساعت بو را تجديد نماييد چون حتي شايسته ترين عطرها نيز مقطع روزگار خيلي طولاني ماندگاري نخواهند داشت.
اگرچه اكثر اوقات وقت ها با وجود كار كشته بودن بو، به جهت عادت كردن به بوي بو آن را شم نخواهيد كرد، به اين ترتيب گذشته از تجديد بو، سفارش ميشود از اعضاي خانواده يا اين كه دوست خويش دراين باره سوال فرمائيد.
21. در صورتيكه بيشتراز حد رايحه زده ايد …در‌صورتي‌كه فكر مي‌كنيد در به كارگيري از رايحه افراط نموده ايد بهتر ميباشد با دستمال مرطوب الكلي (دستمال مرطوب منحصربه‌فرد تزكيه طفل) و ضد عفوني كننده دست حوزه‌ را منزه كرده، كم آب فرماييد و مجدد رايحه بزنيد.
بقيه نكات22. ملايم كردن بوي رايحهدر حالتي‌كه ترجيح مي دهيد پس از به كار گيري از رايحه و ادكلن فقط عطر ملايمي از آن روي شما باقي بماند كافيست بو را در هوا اسپري كرده و در آن شيوه برويد. اين عمل سبب ميشود رايحه به سراسر تن شما رسيده و عطر تند و تيزي نيز نخواهد داشت.
23. به كارگيري با صرفه از رايحهپس از تمام شدن رايحه، نهايي قطره آن را به لوسيون فارغ از عطر خويش بيش تر نمائيد تا هيچ ذره اي از رايحه هدر نرود.
24. محافظت بو و ادكلنگرما و نور و روشنايي سبب تغيير و تحول مواد شيميايي باطن بو گرديده و بوي آن را تغيير و تحول ميدهد. پيشنهاد مي شود بو و ادكلن را دور از گرما، نوروفروغ، رطوبت و در جاي خنك محافظت فرمائيد، شايسته ترين مكان براي محافظت رايحه درون فريزر ميباشد.
25. به مورخ انقضا اعتنا داشته باشيدبو نيز مانند اكثري از توليدها ديگر مورخ انقضا دارااست و بعداز تمام شدن اين مورخ ممكن ميباشد كهنه گرديده و بوي آن تند شود.


برچسب: عطر زنانه خوشبو،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۰۴:۵۹ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :