مرجع مقالات رسمي عطر مرجع مقالات رسمي عطر .

مرجع مقالات رسمي عطر

عطر در خانه


4- وقت آزاد و قابل قبولي را به اصلاح كردن روغن اختصاص دهيد. هنگامي كه مشغله‌اي نداشته و اعضاء خانواده عمل خاصي با شما ندارند تا با اين عمل وقار يافته، از كار خويش لذت ببريد. ميتوانيد از مصاحبت و امداد شخصي ديگر سود ببريد.

عطر زنانه خوشبو
5- شيشه‌هاي كوچك، درپوش و همه وسايل را شسته و كم آب فرماييد. در صورتيكه كه مي خواهيد مقدار متعددي از يك مدل روغن تهيه و تنظيم فرمائيد، از يك شيشه وسيع براي مخلوط استعمال نماييد.
6- مقدار ادغام‌ها بستگي به لحاظ شما داراست. ولي 40 تا 50 قطره روغن ضروري در 100 ميلي‌ليتر روغن حمل كننده مطلوب هست. در حالتي كه از گياهان كم آب يا اين كه جديد استعمال ‌مي كنيد، روغن بايستي روي آن ها را تماما بپوشاند. هرچه به مقدار گياهان طولاني تر مي كنيد، بايستي از مقدار روغن بيش‌تري به كارگيري نمائيد.
7- بعداز افزودن روغن به معطركننده يا اين كه گياه و ويتامينE ، كاسه را خوب حركت دهيد تا مخلوط خوب جا بيفتد.در شرايطي‌كه از روغن ضروري به كارگيري كرده‌ايد، فقط پس از يكسري روز معطر خواهد شد. در شرايطي كه از گياه يا اين كه صيفي جات استعمال كرده‌ايد، آنها را دست كم 14 روز در جايي گرم تاريك بي واسطه خورشيد قرار دهيد.
8- براي بيرون كردن گياهان، روغن را صاف فرماييد. زيرا با وجود خوشگل بودن آنها درون روغن و حتي استعمال از ويتامينE تحت عنوان محافظ به خودي خويش ترش خواهند شد.
9- از يك صافي خوب و قابل انعطاف به كار گيري فرمائيد. پارچه پنير براي اين عمل مطلوب ميباشد. اگرچه پاره اي روغن به آن خواهد چسبيد و پاره اي از زحمت‌تان درين مرحله به هدر خواهد رفت. صافي را درون يك قيف بگذاريد تا خارج نريزد.
10- در هر مناسبتي ميتوانيد روغن‌هاي معطر را كادو دهيد. كافيست شيشه آن را تزيين فرمائيد و يار با شمعي قشنگ يا اين كه يك بسته شكلات به طور كادويي يگانه درآوريد. يا اين كه گونه هاي متفاوت آن را براي داشتن بو‌اي همواره خوش، براي خويش نگه داريد.


برچسب: عطر زنانه خوشبو،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۵۱:۰۴ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :