مرجع مقالات رسمي عطر مرجع مقالات رسمي عطر .

مرجع مقالات رسمي عطر

چه پوستي، چه عطري؟

خصوصيت بو خوب اين ميباشد كه بو اش يكنواخت باشد و بعد از قرار تصاحب كردن روي پوست، تغيير و تحول ماهيت ندهد. هنگام خريد، اذن دهيد آزمايش رايحه تعدادي دقيقه روي پوست شمات باقي بماند تا عطر مبنا آن تا حدي مشخص و معلوم شود اما بيش تر از سه بو را هم‌زمان آزمون نكنيد زيرا بيني شما ديگر اقتدار تشخيص نخواهد داشت و شايد بو اي ناخواشيند از ادغام عطرهاي مختلف به مشامتان رسد. در برخي از عطرفروشي ها، يك كاسه قهوه يا اين كه كاكائو موجود هست تا مشتري بعد از هر توشه آزمون رايحه، از آن كاسه استشمام نمايد و به آزمون عطرها ادامه دهد.

عطر زنانه خوشبو

 

هيچ وقت بو را روي پوست خويش مالش ندهيد زيرا اين عمل سبب ساز از ميان رفتن مولكول هاي اساس رايحه و عدم ماندگاري آن مي‌شود. اما اين نكته را فراموش نكنيد كه پوست هاي متفاوت بر بو عطرها اثر ها گوناگوني ميگذارند و هر عطري را نبايد روي هر پوستي بهره برد. به عبارت ديگر براي هر پوستي عطرهاي خاصي پباده سازي شده‌است.

چه پوستي، چه عطري؟

رنگ پوست، چربي يا اين كه بي آبي پوست، رخ و شخصيت شما گزينش مي‌كند چه عطري مطلوب شما ميباشد. براي كساني كه پوست پر‌نور دارا هستند، به كارگيري از عطرهايي كه بو گل ها در آنان به عمل رفته توصيه ميشود و براي پوست هاي گندمي، به عمل بردن عطر هاي oriental يا اين كه مشرق زميني مطلوب خيس ميباشد.

 در عين حالا اشخاصي كه پوست روشني دارا هستند، بهتر ميباشد از بوهاي خنك و ترش يا اين كه خنك و تلخ به كارگيري نمايند زيرا با پوستشان سازش بيشتري دارااست و دوامش هم اضافه ميباشد. به اشخاص سبزه و گندمي هم بو هاي گرم و شيرين سفارش ميشود. ديدني ميباشد بدانيد مهم‌ترين لحظه فهم بو، هنگام عبور شخص ميباشد و شما مي‌توانيد با گزينش بو متناسب با فيس و شخصيت تان، روي ساير افراد تاثيري ماندگار بگذاريد. بهتر ميباشد در فصل گرما از عطرهاي خنك و در فصل سوز و سرما از عطرهاي گرم استعمال شود.

برخي از خانم ها ممكن ميباشد از يك رايحه مردانه خوششان بيايد البته پيشنهاد مي شود هيچ وقت از عطرهاي اختصاصي كالا مخالف به كار گيري نكنيد، چون مختصات هر متاع، در بو منحصر به فرد آن در لحاظ گرفته گرديده و مواد شيميايي به فعاليت رفته در آن نيز با فيزيولوژي و هورمون هاي تن تناسب دارااست.


برچسب: عطر زنانه خوشبو،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۵۵:۱۳ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :