مرجع مقالات رسمي عطر مرجع مقالات رسمي عطر .

مرجع مقالات رسمي عطر

بو و ادكلن خوب و معروفي هم مخالفاني داراست، موافقيد؟


به‌اين مجموعه در كنار هم نگاه فرمائيد: اسطوخدوس، مريم‌گلي، ترنج، نعناي هندي، چرم، علف وِتيوِر، عنبر، كاكائو، گل زنبق. مطلقا مي پنداريد كه با اين‌ها طلسم و يا اين كه معجون‌هاي جادويي صحيح مي‌نمايند. درصورتي كه چنين فكري كرده‌ايد تا حدي حق با شماست. چون مخلوط اين گروه رويايي باعث به ايجاد عطري ميگردد كه عطر آن را نسبتاً همگي دوست دارا هستند.
ديوراُم از آن مدل عطرهايي ميباشد كه هم براي گوشه و كنار قانوني و راز عمل مطلوب ميباشد و هم در مواقع ديگر. اين بو در تمام فصول و وضعيت‌ها با عطر خوبش برايتان خاطرات به ياد ماندني به وجود خواهد آورد.

عطر زنانه خوشبو
ولي هر بو و ادكلن خوب و معروفي هم مخالفاني داراست، موافقيد؟ معارضان ديور ميگويند  اين رايحه مقداري تِم و بو زنانه دارااست و شايد آن‌قدرها كه با سوپراستارهايي مانند رابرت پتينسون و جود لاو برايش تبليغ گرديده، قيمت فراهم نمودن ندارد. شما چطور مي‌پنداريد؟
۴. اِتِرنيتي (Eternity By Calvin Klien)؛ درخشش ابدي يك رايحه منزه

در‌حالتي كه اهل دنياي مُد باشيد يا اين كه حداقل، مقداري اهل دنياي مُد باشيد مطلقا با مارك پر اسم و رسم كلوين‌كلاين شناخت داريد. توليدات اين مارك به راحتي در نوع شاگردان ممتاز كلاس بو و ادكلن‌ها و مُد قرار ميگيرند. اترنيتي هم از آن جور عطرهاي جايگاه‌ يكي از ميباشد كه براي فضا عمل به كار گيري مي شود.
تعريف خصوصيت‌هاي يك رايحه در قالب كلمه ها پاره اي مشقت بار ميباشد ولي درصورتي كه بخواهيم شرح و وصف مختصري در رابطه اترنيتي داشته باشيم بايستي بگوييم عطر آن يادآور مردان خانواده‌صلح ميباشد كه خوش‌خلق و قابل‌اعتماد ميباشند.
در مخلوط بوي اين رايحه مردانه از مريم‌گلي، چوب اقاقيا و پرتقال ماندارين به كار گيري ميگردد. در شرايطي كه قرار كاري و مهمي داريد و ميخواهيد مثل يك جنتلمن رمز قرار ظواهر گرديد، اترنيتي را فراموش نكنيد كه از قديم ( شايد هم خير از خيلي قديم!) گفته‌اند، انسان فارغ از رايحه مانند بشر فارغ از خرقه ميباشد.
اما منتقدان، پشت راز كلوين‌كلاين هم سخن‌هايي مي زنند به عنوان مثال؛ گفته ميگردد كه اترنيتي، ويژه و مختص وجود ندارد و بيش تر بوي تميزي و رخت‌هاي جديد‌ شسته‌گرديده را ميدهد. اينكه از لحاظ شما عطر و عطر اترنيتي چطور تعبيروتفسير شود، معين وجود ندارد اما بديهي ميباشد كه با خريد رايحه مردانه اترنيتي، كسي از نشستن در كنارتان آزرده نميشود اما در آخر گرد‌همايي يا اين كه ملاقات هم اسم عطرتان را نمي‌پرسد تا براي خودش يكي‌از بخرد و مثل شما مختص باشد. زيرا بوي اترنيتي مناسب البته معمولي ميباشد.
۵. لاكوست (Laغير مجاز مي باشدte Pour Homme ): بوي خوش تَن

برخي از اشخاص، زياد عرق مي‌نمايند. فرقي نمي‌نمايد كه برهان عرق كردنِ زياد از حدتان چه مي باشد. در هر هم اكنون با وجود لاكوست مي توانيد، بخشي از نگراني‌هاي خويش را درين‌باره رفع نماييد. چرا؟ به خيال اينكه ماندگاري لاكوست بسيار زياد ميباشد و علاوه بر اينكه بوي خوش آن روي تن و خرقه‌تان به يادماندني ميگردد، در گوشه و كنار‌هاي غيربسته هم دوام داراست و اصطلاحا سريع نمي‌پَرد.
در ايجاد لاكوست از ترنج ايتاليايي، هِل، چوب دمپايي و سرو كوهي به كار گيري ميگردد. ولي گريپ‌فروت هم كه نقش معركه‌اي در ساخت عطر‌هاي به يادماندني در صنعت عطرسازي داراست هم در تركيبات لاكوست موجود هست. گشوده هم به شما ياد‌آوري مي كنيم كه عطرهاي دربردارنده مركبات معمولات بوي چيره خويش را از بو اين ميوه‌ها اخذ مي نمايند. پس در حالتي كه با مركباتي مانند گريپ‌فروت ارتباط خير نداريد، يادتان باشد كه به مرور دوران و با گذشتن از اسپري كردن رايحه روي تن و جامه‌تان، بوي مركبات به بو‌هاي ديگر مي‌چربد.
۶.  كارون پاريس پورانوم (Caron Paris): اشك‌ها و لبخندها

اسانس‌ها و تركيبات طبيعي مو جود در‌اين بو كه يادآور بوي خوش گل و ميوه ميباشد، كارون پاريس را سالهايِ سال در ابتدا جدول شايسته ترين و دوستداشتني‌ترين عطرهاي جهان قرار داده ميباشد. اين بو كه بيش تر با اسم پورانوم هم دربين نسل سابق‌خيس (حوالي ده سال ۳۰ و ۴۰) طرفدار داراست، بو‌اي نو و شيك در دور و بر پخش مي‌نمايد. در صورتيكه از اشخاصي كه بالاي ۶۰ سال دارا‌هستند، بخواهيد يكي‌از شايسته ترين عطرهايي كه ميشناسند، اسم ببرند احتمالا در فهرستشان اسم پورانوم يا اين كه كارون پاريس هم به ديده خواهد خورد.
اين رايحه براي نسل قبلي يادآور خاطرات متعددي ميباشد. خاطراتي از اشك‌ها و لبخندهاي متفاوت در مسير پرپيچ و خم معاش. ولي نكته حائض اهميت، عشق و علاقه زياد نسل‌هاي جديدتر هم به آن ميباشد. عطر كارون پاريس، اصيل و ماندني ميباشد. در مخلوط كارون پاريس يا اين كه به عبارتي پورانوم خودمان، از علف وتيوِر، ترنج و ليموي ايتاليايي به كارگيري مي گردد.
تنها يادتان باشد كه‌اين عطر كلاسيك براي اينكه تحت عنوان يك برنا شاداب معرفي گرديد، كاربرد ندارد. زيرا براي بيش تر اشخاص به ويژه عطربازان قهار، يادآور بابا و پدربزرگ‌شان ميباشد. پس در صورتي‌كه مي خواهيد خويش را در جمعي كاري براي مثال تحت عنوان نماينده يك استارتاپ چابك و برنا معرفي فرمائيد، بهتر ميباشد در پي آيتم‌هاي جوانانه‌خيس باشيد.
۷. مونت بلانك (Mont Blanc): كوهستان سرد

تلفظ درست عطرهاي گوناگون هم روايت‌هايي دارااست. اعتنا كرده‌ايد گهگاه‌وقت ها، در ميان فروشندگان واقعه نظري در فراخواني كردن عطرهاي متعدد نيست؟ به عنوان مثال همين رايحه پر اسم و رسم مونت بلانك؛ برخي‌ها مي گويند: «مون بلان» و برخي آن را «مونت‌بلانك» ميگويند. خب، فرقي هم نمي‌نمايد زيرا تلفظ آمريكايي و فرانسوي اين عطرها عموما با هم پاره اي تفاوت داراست.
چنانچه از مخلوط بوي بلوط، گل سلطان‌پسند و هِل خوش‌تان مي آيد مسلما مونت بلانك را در فهرست گونه هاي بو مردانه شيك و مطلوب دفتر قرار بدهيد. خريد رايحه مردانه مونت بلانك به شما جذبه، توان و اثرگذاري خاصي اهدا مي نمايد كه در بستن قراردادهاي تجاري مهم يا اين كه مذاكرات كاري اثرگذار خواهد بود. بو مردانه مونت بلانك دقيقا مانند بلندترين كوهِ هم‌نامش در فن كوه آلپ، شمارا براي قرار به دست آوردن در بالاترين مرتبه‌هاي شغلي سزاوار و مهيا مينمايد.
نكته‌اي كه بايستي به خيال بسپاريد، اين ميباشد كه در مخلوط مونت‌بلانك بوي غالبي نيست و تمامي مواد به عمل رفته در كنار هم به توليد بو‌اي يك‌دست ياري مي كنند. اين زمينه هم مي تواند خوب باشد و هم بد. خوب از آن نظر كه مانند برخي از عطرها با سپري شد روزگار، بوي ماده‌اي موفق سبب تغيير تحول عطر رايحه نخواهد شد و از سوي ديگر بد ميباشد چون با پوست و خرقه‌تان در هم مي‌آميزد و شرايط يكنواختي پيدا مي‌نمايد كه از ماندگاري نخستين‌ خويش مي‌كاهد.


برچسب: عطر زنانه خوشبو،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۴۹:۱۰ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :