مرجع مقالات رسمي عطر مرجع مقالات رسمي عطر .

مرجع مقالات رسمي عطر

تفاوت بو و ادكلن چه چيزي است؟


تفاوت بو و ادكلن چه چيزي است؟تفاوت رايحه و ادكلن در معيار اسانس و الكل باطن آن هست. معمولاً معيار اسانس به عمل رفته در بو حدود 15-25% (ماندگاري فراتر) و در ادكلن حدود 2-5% (ماندگاري كمتر) ميباشد.تفاوت بو و ادكلن بين بخش اعظمي ار اشخاص غير قابل درك ميباشد و سواي دور انديشي از آن‌ها، از اين دو واژه براي خريد استعمال ميكنند. بعضا از اشخاص،  تفاوت بو و ادكلن را درين دانسته كه رايحه را وابسته به خانم ها و ادكلن را منحصر به فرد آقايان ميدانند. در واقع مردم به اسانس هاي مو جود داخل شيشه ها رايحه گفته و به عطرهاي مارك با شيشه هاي قشنگ و باكس هاي نفيس ادكلن مي‌گويند. اسانس ها بايستي از بو و ادكلن به طور كامل غيروابسته شوند. در شرايط كلي به عطرهايي كه حالتي روغني داشته و باطن شيشه ها لبريز مي گردند، اسانس گفته مي‌شود.
 عطر زنانه خوشبو 
بو Perfumeبه همه عطرها به جز اسانس ها در كشور‌ايران رايحه گفته ميشود. پس اگر كه ميخواهيد عطري خريد فرمائيد خواسته شما اسانس نخواهد بود، پس در واقع شما در‌پي رايحه ميباشيد و مي بايست از واژه و كلمه بو براي خريدتان به كار گيري فرماييد.

تفاوت رايحه و ادكلناكثر زمان ها مردم ميدانند كه عطرها از تركيبات اسانس مواد ناپخته (گياهان، مشك و …) و آب و الكل تشكيل‌شده اند. تفاوت بو و ادكلن در معيار اسانس، به عمل رفته در آب و الكل باطن يك بو است.
تفاوت ديگر بو و ادكلن در ماندگاري آن ميباشد. در صورتي‌كه كه واحد سنجش اسانس به فعاليت رفته در رايحه طولاني تر باشد اين رايحه دوام و ماندگاري بالاتري دارااست. واژه و كلمه ي رايحه يا اين كه به عبارتي Perfume حدود 15 تا 25 درصد اسانس در آن به فعاليت رفته ميباشد كه ماندگاري نسبتا خير و خوبي داراست، و ادكلن يا اين كه به عبارتي Eau de cologne حدود 2 تا 5 درصد اسانس در آن به فعاليت رفته ميباشد و ماندگاري بسيار پاييني داراست.ر


برچسب: عطر زنانه خوشبو،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ دى ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۳۷:۱۳ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :