مرجع مقالات رسمي عطر مرجع مقالات رسمي عطر .

مرجع مقالات رسمي عطر

چه‌طور رايحه تقلبي را تشخيص دهيد؟


چه‌طور رايحه تقلبي را تشخيص دهيد؟رايحه اصلچه طور رايحه تقلبي را تشخيص دهيد؟ 

عطر زنانه خوشبو 

نسبت به خريد رايحه اصل، حساس باشيد. عطرها مستقيما با سيستم تنفسي شما سروكار دارا هستند. در حالتي كه رايحه شما نامرغوب باشد احتمال اين‌كه به تن‌تان و حتي به اطراف‌زيست صدمه بزند زياد ميباشد.اين روز ها زياد چشم مي شود كه دستفروش‌ها عطرهايي را با شكلي مشابه عطرهاي اصل مي فروشند و متاسفانه توده‌اي هم اين عطرها را مي خرند. خصوصي به وب سايت‌هاي فروش بو گزينه نظرتان بزنيد.با يك جست‌وجوي معمولي متوجه خواهيد شد كه ارزش آن رايحه حدود چقدر ميباشد. چطور ممكن ميباشد به عبارتي بو را با يك دهم بها بفروشند و بگويند اصل هم ميباشد؟ حتي در صورتيكه گفتند به خيال نداشتن باكس به بها ذيل فروخته ميشوند اعتقاد و باور نكنيد؛ اين عطرها تقلبي مي‌باشند.چه گونه رايحه تقلبي را تشخيص دهيد؟عطرهاي تقلبي معمولا شيشه‌هاي نامرغوب و كدري دارا هستند. چاپ روي شيشه و باكس معمولا كمرنگ و با مثال اصل آن گوناگون ميباشد و محتويات شيشه به طريق عجيبي غيرعادي به‌لحاظ ميايد(براي مثال خيلي پررنگ ميباشند).در صورتيكه در وب عكس مثال‌هاي اصل را مشاهده كنيد به راحتي ميتوانيد با مثال‌هايي كه فروشنده‌ها به شما نشان مي دهند مقايسه كنيد و تعيين صحت داشته باشيد. در شرايطي‌كه رايحه شما تقلبي باشد قادر است علاوه بر پوست به ريه‌ها نيز زخم بزند علائمي مثل خارش گلو و بيني، عطسه، آبريزش بيني و سرفه ميتواند نشان‌دهنده مشكل‌دار بودن عطرتان باشد.از طرف ديگر كساني كه حساسيت دارا‌هستند يا اين كه به بيماري‌ها و مشكلات تنفسي مثل آسم مبتلا ميباشند بايستي بسيار مراقب خودشان باشند.
چه‌طور رايحه قابل قبولي بخريم؟رايحه چه چيزي است؟چه‌طور رايحه قابل قبولي بخريم؟  عطرها از الكل طبيعي و اسانس هاي روغني درست شده اند.اكثرا آنها‌را مبني بر اينكه چه مقدار اسانس روغني در آن ها به فعاليت رفته ميباشد به مجموعه هاي متعدد تقسيم مينمايند. طبيعي ميباشد كه با فراتر رفتن ترازو اسانس روغني در يك بو،ماندگاري آن فراتر مي رود و از كيفيت و درنهايت ارزش بيشتري برخوردار ميگردد.
چه گونه بو قابل قبولي بخريم؟گونه هاي رايحه1-پرفيوم: اين دسته عطرها بسيار بادوام ميباشند و تا 22% اسانس روغني دارا هستند.2-ادوپرفيوم:اين مجموعه از عطرها در بين 15 تا 22 درصد از اسانسهاي روغني برخوردارند. در سكو بندي در جايگاه دوم قرار ميگيرند.3-ادوتوالت: اين مجموعه از عطرها 8 تا 15 درصد از روغن معطر فايده مند مي باشند.4-ادكلن: ادكلنها 4 درصد اسانس دارا هستند.5-ادوفرش: صرفا 3 درصد اسانس معطر دارا هستند و بو آن‌ها ملايم و ضعيف ميباشد.گونه هاي بوي رايحه1-رايحه سرد و ترشاين عطرها بوي سرد و خنكي دارا هستند، شم متانت خاصي به شخص ميبخشند.2-عطرهاي ترشاكثر عطرهاي ترش، مزه و بوي مركبات را به شخص القا مي‌نمايند. اين عطرها احساس طراوت و شادابي را به يار مياورند.3-عطرهاي تلخبرخي از عطرها بوي شيرين و تندي دارا هستند اكثرا بوي شكلات و ميوه هاي تابستاني را به خاطر ما مياورند، آنهاعطرهاي تلخ ناميده مي گردند كه براي ضيافت هاي قانوني بسيار مطلوب ميباشند.


برچسب: عطر زنانه خوشبو،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۵۴:۵۶ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :