مرجع مقالات رسمي عطر مرجع مقالات رسمي عطر .

مرجع مقالات رسمي عطر

عطر ادكلن‌هاي اصلي


عطر ادكلن‌هاي اصلي
ادكلن‌هاي اصلي سه لايه بو دارا هستند كه به آن نت نيز مي گويند يعني بعد از اسپري نمودن آن روي سطح پوست و يا اين كه جامه خويش شدت بوي متعددي دارا هستند كه بعد از سپري شد مدتي اين بو ملايم‌خيس و خوشايندتر خواهد شد كه‌اين علامت كيفيت و بها خريد عطرهاي اصل ميباشد و سبب ساز انتقال وقار و احساس خوب به شما و اطرافيانتان مي گردد اما عطرهاي تقلبي يك بوي يكنواخت دارا‌هستند كه اكثراً بوي الكل از آن متصاعد ميگردد و يا اين كه غلظت چربي بالايي دارا هستند كه بعد از اسپري نمودن روي جامه و پوست شما رد ميگذارند كه براي تن درستي مصرف‌كننده بسيار مضر ميباشد.

عطر زنانه خوشبو
ماندگاري بو اورجينال
هيچ زمان ماندگاري رايحه عامل اصل بودن آن وجود ندارد به‌طور نمونه رايحه كريد اونتوس جزء يكي‌از گران‌ترين عطرهاي مردانه ميباشد البته ماندگاري و شدت بوي اول آن حدود ۶ تا ۱۰ ساعت ميباشد اما از پخش رايحه و كيفيت بسيار بالايي برخوردار‌است.
رايحه مردانه ساواج


بو مردانه ساواج اين رايحه مردانه بسيار حاذق و محسور كننده در سال ۲۰۱۵ بوسيله كمپاني فرانسوي كريستين ديور معرفي و عرضه‌ شده‌است و از به عبارتي در آغاز با استقبال بسيار خير و خوبي مواجه شد. 
اين بو مردانه بويي مركباتي و آروماتيك دارااست عطر‌اي ملايم و تند داراست و از پخش بويي بسيار خوب برخوردار‌است اين ورژن از بو ساواج غلظتي ادو تويلت دارااست.در خريد مثال اصل اين بو مي بايست به محصول درب بطري و محصول شيشه و بچ كد آن اعتنا فرماييد كه از كيفيت و مرغوبيت خير و خوبي برخوردار باشند.
ادكلن لانكوم لاويه ميباشد


ادكلن لانكوم لاويه ميباشد آري محصولي بي‌نظير و شگفت‌انگيز از مارك فرانسوي و بسيار پيروز لانكوم كه در سال ۲۰۱۲ معرفي و عرضه شد.
 اين بو زنانه بويي گلي ميوه‌اي داراست و بو‌اي گرم و شيرين را از خويش متصاعد مي نمايد.
مثال اورجينال اين رايحه شيشه‌اي واضح و يك دست داراست البته در مثال فيك شيشه‌هاي موج‌دار و كدر ميباشد و درب شيشه تحمل وزن آن را ندارد و از روش بويايي مي‌اقتدار مثال اصل را از تقلبي تشخيص اعطا كرد.


برچسب: عطر زنانه خوشبو،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۴۲:۰۸ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :