مرجع مقالات رسمي عطر مرجع مقالات رسمي عطر .

مرجع مقالات رسمي عطر

ادو تويلت زنانه خسوس دل پوزو گونه Halloween


۶-ادو تويلت زنانه خسوس دل پوزو گونه Halloween
معرفي ادكلن زنانه ي هالووينششمي ادكلن زنانه ي مالامال فروش ليست ما هالووين ميباشد
اين بو براي زناني كه اعتماد به‌نفس بالايي دارا هستند و رفتارهاي مرموز و تعجب آور و غريبي از آنها رمز ميزند، بسيار مطلوب به لحاظ مي رسد. با نگاهي به شيشه‌ي مختص و مخصوص اين ادو تويلت، او‌لين چيزي كه حيث شمارا به خويش جلب مي‌نمايد، رنگ بنفش و متمايل به ياسي آن ميباشد
زماني هالووين را روي محل نبض يا اين كه جامه خويش اسپري ميكنيد، بوي نت‌هاي دريايي، برگ درخت موز، گل بنفشه و برگ درخت نارنج به خير و خوبي دور و اطراف حريم را زير تأثير خويش قرار مي دهد.

عطر زنانه خوشبو
اين ادغام طبيعي، احساس خنكي اقيانوس را تداعي مينمايد. بعداز اين، نت‌هاي مياني يا اين كه به عبارتي اصلي با وجود فلفل سياه، زعفران، گل مريم، بنفشه، زنبق و ماگنوليا به نرمي جاي نت‌هاي پيشين را مي گيرند.
شيريني ناشي از اين موادسازنده به شما انرژي و شور ويژه‌اي ميبخشد. پس از سپري شد مدتي خير چندان كوتاه، متوجه تغيير تحول مسير بو‌ي هالووين به سمت و سوي وانيل و چوب دمپايي براي ثبت شيريني و خنكي خواهيد شد.
 
رايحه زنانه ي هالووين با دقت به بوي خنك و شيرين مطلوب بهار و فصل‌تابستان ميباشد
ارزش اين بو ميان ۱۰۰هزار تومان الي ۱۳۹۰ هزار تومان ميباشد
بعضي ايده ها راجع به اين ادكلن:رشيدي گفته:
پخش عطر عااالي ماندگاريش دبيرستان البته. به عنوان مثال در روز مي بايست دوبار ازش بزني. باوجوداين با درنظر دريافت كردن بوي خاصش ميشه ذكر كرد يك كدام از بهتريناس. مخصوصا كه هرچي ميگذره خوشبوتر ميشه.
عبد و بنده الوهاب گفته:
براي مصرف روزمره عاليست. به ياد ماندني و خنك…
سميرا گفته:
ابدا پخش عطر ماندگاري نداره… نخريد حيف پول
 
 
۷-ادو پرفيوم زنانه بولگاري نوع Jasmin Noir
ادو پرفيوم زنانه بولگاري گونه Jasmin Noirبولگاري جزمين نوير در سال ۲۰۰۸ معرفي شد.ايجاد سرزمين ايتاليا ميباشد و در حجم ۱۰۰ ميلي ليتر روانه ي بازار شده‌است.
ارزش اين فرآورده بولگاري دربين ۲۴۰هزار تومان الي ۲۹۰هزار تومان ميباشد.
اين رايحه كه از بو‌اي شيرين و گرم سود مي برد، يكي‌از شايسته ترين گزينش‌ها براي بانواني ميباشد كه بدين دسته عطر عشق دارا‌هستند. ساختار اصلي اين رايحه را گياهان معطر تشكيل مي دهند و همين مورد منجر مي شود تا بوي اين رايحه براي شخص استعمال‌كننده و اطرافيانش، يادآور متانت و زيبايي طبيعت باشد.
 
با بستن ديده‌ها و استشمام اين رايحه، ادب عميقي شما‌را دربرمي‌گيرد و لذتي به‌يادماندني اشراف‌تان ميكند. به محض اسپري‎شدن اين رايحه، نت‌هاي آغازين آن به مشام مي‌رسند كه دربرگيرنده بو‌ي گل ياسمين و نت‌هاي سبز مي‌باشند. نت‌هايي كه وقار را يار با لذتي دروني به خاطر مياورند.
با سپري شد اندك وقتي از اسپري ابتدايي، رايحه نت‌هاي مياني به مشام مي رسد: گل ياسمين و بادام؛ نت‌هايي كه يادآور طراوت و تازگي بهار مي‌باشند و بوي گل‌هاي خوشگل و معطر بهاري را به مشام شما مي رسانند. با گذشتن از نت‌هاي مياني به نت‌هاي نهايي اين بو دوست‌داشتني مي‌رسيم
نظرا بعضا به كارگيري كنندگان:آنت گفته:
براي مامان خريدمش خيلي بوي شيكي داره و ماندگاري طولاني
فلاحنژاد:
اينجانب عاششششقم بوي فوق العاده با كلاسي داره هركس دنبال مختص بودنه ميتونه تهيش كنه
خوشيده گفته:
ماندگاري خير و خوبي داره و حدودا ۲ روز بوش باقي ميمونهولي ماندگاري بو بستگي به پوست اشخاص دارهپخش بوش زياد وجود ندارد ولي اينجانب در همين حد ميپسندماين رايحه به لحاظ اينجانب بها خريد داره
باروطي گفته:
ماندگاريش پايينه، قيمتش بالاست و مجموعاَ نميارزه
 
تلاوت اين مقالهمعرفي ادكلن زنانه ي ايفوريا - Euphoria for Women 
۸-ادو پرفيوم زنانه لاليك جور Amethyst
ادو پرفيوم زنانه لاليك گونه Amethystمارك لاليك را با ادكلن مردانه  سياه و مكعب مربعي اش ميشناسند.ولي يكي‌از پرفروش ترين و پرطرفدار ترين ادكلن زنانه هم جنس مارك لاليك ميباشد.
لاليك آميتيست در سال ۲۰۰۷ به بازار معرفي شد.مال ميهن فرانسه ميباشد و گونه غلظت آن ادوپرفيوم ميباشد.
آمتيست براي قرارهاي مهم در عصرهاي بهاري، بسيار مطلوب به لحاظ ميرسد. همينطور با اعتنا به بها منطقي و خير‌چندان بالايش، شايسته ترين آيتم براي كادو‌دادن به صلح ميباشد كه براي شما قيمت متعددي دارااست.
با نگاه ظريف بدين بو، روي شيشه‌ي بنفش آن، نقوش و خطوطي را به صورت شاخه‌ها و ميوه‌هاي تمشك مشاهده خواهيد كرد. بطري مكعب‌مستطيلي كشيده و در مكعبي قشنگ با هم هماهنگي خاصي دارا‌هستند.
 
اين بطري حجم مقداري از ميز شما‌را اشغال مي كند؛ همينطور به جهت وزن سبكي كه داراست، گهگاه به هيچ عنوان احساس نميكنيد كه در كيف‌دستي شماست. او‌لين باري كه آمتيست را اسپري ميكنيد، بوي انگور سياه، زغال‌اخته، توت سياه، فرمان روا‌توت و توت‌خارجي با گاز در دور و بر پخش ميشود.
 
شيريني نتايج از اين مخلوط سبب ساز ساخت شم شعف و هيجان در شما و اطرافيانتان مي گردد. پس از مدتي، عطر‌ي تركيبي گل ياسمن، فلفل، يلانگ‌ يلانگ و گل رز جاي نت‌هاي ابتدايي را مي گيرد. تندي ملايم اين تركيب جذاب، هيجان شمارا دوچندان خواهد كرد.
 
پس از مدتي طولاني، بوي مشك، وانيل و نت‌هاي چوبي جانشين نت‌هاي مياني گرديده و روي خرقه و محل نبض شما شم ميگردد. خريد بو لاليك آمتيست با دقت به پخش بوي بالا، مارك گرانبها و شناخته‌گرديده، شيشه‌ي قشنگ و زنانه و ارزش مناسبش براي شما و هر كس اين رايحه را از شما كادو ميگيرد، بسيار لذت‌بخش خواهد بود


برچسب: عطر زنانه خوشبو،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۱۲:۴۸ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :