مرجع مقالات رسمي عطر مرجع مقالات رسمي عطر .

مرجع مقالات رسمي عطر

عطر فلاور باي كنزو يك عدد از مشهورترين و پرطرفدارترين برندهاي

عطر فلاور باي كنزو يك عدد از مشهورترين و پرطرفدارترين برندهاي دنياست كه ساليانِ سال در فهرست شايسته ترين عطرهاي زنانه، مقام خود را مراقبت كرده هست . در صورتي‌كه دوست داريد كه در فصل بهار، بوي عطرتان تلفيقي جادويي از خوش‌بوترين مواد ممكن باشد مطلقا به خريد فلاور باي كنزول تاءمل كنيد . اين عطر از بهار نارنج، مشك سفيد، زنجبيل و لوبياي تونكا( نگران نباشيد، اين لوبيا تماما معطر است!) ساخته مي شود و درحال حاضر و هوايي خنده رو و جوانانه به شما بيش تر خواهد كرد . كنزو گزينه زياد قابل قبولي براي كادو دادن به شخصي مي باشد كه دوستش داريد .

عطر زنانه خوشبو

زيرا اكثر وقت ها خانم‌هاي خوش‌سليقه از بوي آن لذت مي‌برند و احتمال اين‌كه كسي اين بو را نپسندد دوچندان كم مي باشد .براي خريد اين فرآورده دكمه زير را فشار دهيد:خريدرايحه زنانه كنزو۳ .كلوئي نومِيد (Chloe Nomade): عطرزنانه - بهار كلوئي هم از آن نام‌هاي معتبري ميباشد كه عطربازان و دوست‌داران دنياي مد و فشن با آن آشنا ميباشند . كلوئي نوميد، تركيبي مي‌باشد از بلوط، ليچي يا سرخالو و نوعي زنبق . عطرهايي براي بهار مناسبند كه رايحه‌اي از ميوه‌ها و گل‌هاي فصل را با خويش به همپا داشته باشند . در اين عطر هم بوي گل به خير در ادغام با ميوه‌ها قرار گرفته مي باشد . نبايد از كلوئي نوميد توقع يك بوي كلاسيك و رسمي داشته باشيد .
رايحه‌اي كه از اين رايحه زنانه به مشامتان خواهد رسيد، رايحه‌اي پرشور و نشاط است كه خانم‌هاي فعال و پرجنب و جوش مي‌پسندند . احتمال دارد برايتان ديدني باشد كه بدانيد كلمه نوميد كه در عنوان اين رايحه استفاده گرديده در لغت به معناي كولي يا اين كه خانه‌ به دوش هست . كسي كه اين رايحه را استفاده مي كند هم بايستي شخصيتي رها و آزاد داشته باشد و مثل يك كولي، خود را در مرزبندي‌هاي كليشه‌اي و محدوديت‌ها اسير نكند .
خريدبو۴ .فلوريس بِسپوك (Floris Bespoke): بوزنانه - بو بهاره فلوريس بِسپوك يك رايحه زنانه انگليسي است . هنگامي پاي انگليسي‌ها به دنياي بو و ادكلن گشوده ميگردد مي‌توان به سادگي، رگه‌هايي از تجمل سلطنتي را در آن پيدا كرد . اين بو دوچندان مختص و ويژه مي باشد . شبيه اين رايحه را به راحتي در در ميان برندهاي ديگر پيدا نخواهيد كرد . عطرهاي مارك فلوريس، حدود ۳۰۰ سال عمر دارند و از دستور ايجاد آن‌ها به دقت حفظ ميگردد تا براي نسل‌هاي سپس هم به يادگار باقي بمانند . در حالتي كه مي‌خواهيد، عطري به شدت يگانه و ويژه داشته باشيد كه بوي آن يادآور تركيب دانه‌هاي برف با شكوفه‌هاي درخت سيب است، فلوريس بسپوك را خريداري نماييد . مطمئن باشيد در يك كلام، بسپوك از آن عطرهايي هست كه همگي نامش را از شما سؤال خواهند كرد .براي خريد از مارك فلوريس به لينك زير وارد شويد:


برچسب: عطر زنانه خوشبو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۳۲:۱۰ توسط:علي پور موضوع:

عطر جيبي زنانه نوع ۷۱۳ از مارك Jacsaf

عطر جيبي زنانه نوع ۷۱۳ از مارك Jacsaf طراحي زيبا، ماندگاري بالا و اندازه كوچك اين بو جيبي ۲۰ ميلي ليتري، به شكلي است

عطر زنانه خوشبو

كه مي توان به راحتي در كيف يا ماشين به راحتي جا اعطا كرد در اين عطرمخلوطي از رايحه هاي دلفريب مركبات و فلفل سياه و هل و رايحه خوش گل ها و مشك، وانيل، عنبر و چوب گاياك مي باشد كه تمامي اين عطر ها رمانتيك بسيار دلنشين و قشنگ را به اشخاص مي بخشد رايحه جيبي زنانه عطر جيبي زنانه مدل Victoria Secret از برند Gabiyen اكثر خانم هميشه دنبال بو هايي با عطر هاي خنك هستند كه ما به اين افراد رايحه جيبي زنانه مدل Victoria Secret را معرفي مي كنيم اين بو با رايحه اي خنك و دل انگيز مطلوب ترين انتخاب براي ماه هاي گرم سال هست . كمپاني توليد كننده اين بو كمپاني گابي مي‌باشد كه اين كمپاني اهل ايران در موضوع ساخت گونه هاي بو ها با عطر هاي دلنشين كار مي كند تيم اي از هنر، نبوغ، مد و زيبايي به يك شركت كاركشته مي انجامد . توماس كارلايل فورد (Thomas Carlyle Ford) مردي هزارچهره در دنياي مد و پباده سازي است، وي در سال ۱۹۶۱ در ايالت تگزاس ايالات متحده به دنيا آمد . توماس فورد (Thomas Ford) كه موسس مارك معروف تام فورد (tom ford) است در حرفه ي معماري در دانش كده ي پارسونز يادگرفتن ديده است . فورد يك نمونه بارز براي افرادي است كه در حرفه اي غيرمرتبط با تحصيلشان به عمل مي پردازند، وي با حس زيبايي شناسي معركه ي خود توانسته محصولاتي پر فروش و لاكچري را وارد بازار جهاني كند . از اين گزاره مي بضاعت به بو زنانه تام فورد گونه Jasmin Rouge اشاره كرد . 
عرصه ي فعاليت فورد در حوزه ي زيبايي از طراحي خرقه و اكسسوار بالاتر رفته و سال هاست كه با طراحي رايحه هاي بي مانند مشتاقان بخش اعظمي را پيدا كرده مي‌باشد . توماس فورد (Thomas Ford) با رزومه اي چيره در خانه ي مد Chloé، همياري با كتي هاردويك (Cathy Hardwick) ، منزل مد گوچي (Gucci) و … توانسته به يك طراح به نام در اين حوزه تبديل شود . وي با مدير برندهاي پر اسم و رسم جهان به طور كامل با حرفه ي بازاريابي و علاقمندي هاي مشتريان آشنا بود تا آنكه در طي همياري با برند گوچي توانست عطرهاي سن لوران به اسم هاي YSL Opium و M7 را به بازار عرضه كند و از آنجا بود كه خط مشي و معاش كاري وي تغيير كرد . 
توماس فورد (Thomas Ford) در سال ۲۰۰۵ با هجرت به سرزمين زادگاهش كمپاني پباده سازي و مد خويش را بهره برداري كرد . او با توليد و پباده سازي اكسسوارهاي متعدد بخت خويش را در اين صنعت آزمون كرد و در مدت كوتاهي موفق شد كه برند اثاثيه آرايش و رايحه تام فورد (tom ford) را معرفي كند . اولين عطر ساخت گرديده برند تام فورد (tom ford) در سال ۲۰۰۶ پباده سازي و ساخته شد و Black Orchid اسم داشت . اين رايحه براي توماس فورد يك موفقيتي جهاني را به همراه آورد . برند تام فورد (tom ford) در مجموع داراي ۹۶ عطر در دسته هاي زنانه و مردانه مي‌باشد . در صورتيكه نسبت به برند تام فورد كنكجاو هستيد و مي خواهيد همگي چيز را در مورد عطرهاي مارك تام فورد بدانيد با ما هم پا باشيد . 


برچسب: عطر زنانه خوشبو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۵۹:۵۱ توسط:علي پور موضوع:

عطر مولكول اسنتريك

عطر مولكول اسنتريك 01 mollcules Escentric: عطر مولكول اسنتريك 01 عطري شگرف با ادغام گل و چوب هاي معطر مي باشد . اين عطر در سال 2006 براي آقايان و خانمها به بازار عرضه شد . 
رايحه فوق يك رايحه اي دقيق و خوشبو داراست كه يك احساس عالي را منتقل مي كند . 
علاوه بر قيمت مطلوب كيفيت مطلوبي هم دارد مشخصات ادكلن بو مولكول اسنتريك 01 molecules Escentric: احساس نشاط و شادبي را در شما مضاعف مي نمايد و در اين لحظه از عطر خويش لذت مي بريد آفريننده ي اين رايحه شخصي ميباشد به اسم Geza Schoen مي باشد . 

عطر زنانه خوشبو
اين عطر يكي از پرفروش ترين عطرهاي سال 1396 در كشور ايران مي باشد . 
در توليد اين بو خوشبو از گل زنبق،ليمو و فل فل صورتي به كارگيري شده مي باشد . 
همينطور عطر مولكول اسنتريك 02 اعلا در وب سايت موجود مي‌باشد . 
دكان اينترنتي رايحه و اسانس ماه 24 اين رايحه دلنشين را براي كساني كه نياز به وقار روحي دارا هستند توصيه مي كند . 

“قيمت بر حسب يك گرم حساب و كتاب مي گردد” با خريد عطر مولكول اسنتريك01 احساس نشاط و تازگي را در وجود خويش حس نمائيد . 
علاوه بر كيفيت عطر هم داراي گارانتي شد و چنانچه رايحه و بوي بو پسند نشد مي توانيد مرجوع فرمائيد . 
خريد عطر مولكول01 با دقت به رايحه خوشبوي آن و همينطور ارزش مناسب اين رايحه زياد باصرفه مي باشد . 
و توصيه فروشگاه خريد اينترنتي عطر ماه 24 به كار گيري از اين فرآورده در فصل بهار و تابستان مي‌باشد . 
چرا عطر مولكول اسنتريك 01 ؟ رايحه مولكول اسنتريك 01 يك بو با عطر ماسه اي Woody براي زنان و مردان است . 
اين عطر ساخته گرديده در سال 2006 توسط Geza Schoen توليد شده مي باشد . 
رايحه فوق از حيث رايحه فوق العاده خوشبو مي باشد . 
عطر 01 يك بو معطر مي باشد كه نسبتاً تمام رايحه هاي مدرن را مانند: ياسمن و سدر و چند از موردها ناب ديگر را را در خويش جاي داده مي باشد . 
اين رايحه عطر اي متفاوت داراست چرا كه بايد بوي آن را درك فرماييد تا به كيفيت و بو آن پي ببريد . 
هنگام استعمال از بو مولكول 01 شكيبا باشيد و به آن مجال دهيد تا خودش را نشان دهد و به كار گيري از آن را ادامه دهيد . 
اعتنا داشته باشيد اين بو حساس مي باشد و سپس از به كارگيري تن با پيچ و تاب و نوبت به نوبت تكامل مي دهد و رايحه و بوي طبيعي آن را براي ايجاد يك كيفيت فوق العاده جالب و خوشبو را به سناريو مي گذارد . 

“قيمت بر حسب يك گرم حساب و كتاب مي گردد” خصوصيات ارزش و خريد رايحه مولكول اسنتريك 01 molecules Escentric: اين عطر يك بو اي متمايز و دل انگيز كه به شما اعتماد به نفس واجب در مهماني ها و مجالس مي دهد و شما را مختص جلوه مي دهد . 
اين عطر خوشبو مطلوب براي كادو مي باشد كه مي تواند در فرد شم نيكي ساخت كند . 
عطر مولكول با ماندگاري فوق العاده و پخش بويي استثنايي سبب مي شود تا شما از عطر زدن به خويش لذت ببريد . 
بوي دلپذير اين بو در پيوند رابطه ها زن و شوهر و تحريك ارتباط ها انساني نقش مهمي دارد . 
همينطور رايحه مولكول اسنتريك 02 در تارنما موجود است با خريد رايحه مولكول 01 از اشانتيون هاي ما برخوردا گرديد . 
در فيس درخواست كادو نمودن كالا تماس حاصل كنيد و يا در قسمت پيام ذكر فرمائيد . 
علاوه بر كيفيت عطرها، بو هاي رايحه هم دارنده گارانتي مي باشد و چنانچه رايحه رايحه قضيه پسند شما دوستان خوب قرار نگرفت مي توانيد كالاي خريداري شده خود را مرجوع نمائيد . 
خريد بو فوق محصول كشور فرانسه مي باشد كه عطر و ماندگاري بهتري نسبت به عطر فرانسوي خود دارااست . 


برچسب: عطر زنانه خوشبو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۵۲:۲۸ توسط:علي پور موضوع:

معرفي عطر زنانه خسوس دل پوزو

در مقاله پيش رو به بررسي و معرفي عطر زنانه خسوس دل پوزو (Jesus Del Pozo) نوع Halloween مي پردازيم، در گام نخستين خوبتر خواهد بود تا يه خرده با تاريخچه ي اين مارك اسم آشناي اسپانيايي آشنا شويد، آنگاه با نگاه به طراحي يگانه شيشه بو و بو هاي مسئله به كار گيري در آن دعوا را ادامه مي دهيم . 

عطر زنانه خوشبو
نگاهي كوتاه به مارك خسوس دل پوزو (Jesus Del Pozo) خسوس دل پوزو طراح مد و استايليت اسپانيايي كه در سال ۱۹۴۶ در مادريد متولد شد سال هاي درازي مي باشد كه مشغول پباده سازي هاي خاص ميباشد . او در طي اين ساليان بيست و يك عطر طراحي و ساخت كرده است، وي در فرآيند ي ايجاد رايحه يا اين كه به رخ انفرادي كار مي كند و يا با ياري اشخاص ديگر . اولين عطر او به طور جداگانه در سال ۱۹۹۲ وارد بازار شد . جديدترن عطر برند او هم در سال ۲۰۱۹ ساخته گرديده هست . 
در سال ۱۹۹۷ عطر مرموز و خوش بو ي Halloween به وسيله مكس گاواري (max gavarry) يك عدد از طراحان به اسم بو و ادكلن و برند خسوس دل پوزو طراحي و ساخته شد . رايحه زنانه ي Halloween با بو اي خنك در عين هم اكنون شيرين و تند مطلوب به كار گيري ي روزمره در هر چهار فصل ميباشد . ناهم خواني دو بو ي خنك و شيرين سبب مي شود با به كارگيري از اين عطر در ذهن دوستان خوب و آشنايان ماندگار باشيد . براي انتخاب رايحه ي موضوع علاقه ي خويش مي بايست نكات ريزي را در لحاظ داشته باشيد كه ما در راهنماي رايحه بر شالوده ويژگي هاي شخصيتي به آن پرداخته ايم . 
رايحه بولگاري مردانه : 6 عطر از شايسته ترين رايحه هاي بولگاريمشاهده خسوس دل پوزو جور Halloween خسوس دل پوزو مدل Halloween پباده سازي يگانه شيشه ي رايحه Halloween بو اسرار آميز مي بايست شيشه اي مرموز نيز داشته باشد، رايحه Halloween همانگونه كه از اسمش پيداست تيم اي از افسانه ها و زيبايي ها را در كنار يكديگر پديد آورده هست . شيشه ي بو زنانه Halloween شبيه به شيشه هاي معجون در كارتون هاست، گزينش رنگ بنفش براي اين عطر اوج خوش سليقگي طراح معروف مكس گاواري (max gavarry) را نشان مي دهد، رنگ بنفش در اين عطر آرم ي : عشق، آرامش، اصالت، شجاعت، تقدس و سلطنت است . 
بر بر خلاف ديگر كمپاني هاي عطرسازي كه پافشاري دارا هستند نام و برند خود را بر روي شيشه حك كنند مارك دل پوزو با پباده سازي يك شيشه ي مختص با حاشيه هاي فلزي اين امكان را به شما مي دهد تا از بازي رنگ و شيشه لذت ببريد . در حاشيه ي فلزي شيشه ي عطر مي توانيد نام رايحه را مشاهده كنيد . در صورتي‌كه مي خواهيد بدانيد چه جور شخصيتي را دارا مي‌باشيد در بخش شخصيت شناسي با عطر بو رمز و راز خود و عطر قضيه عشق و علاقه تان را كشف كنيد . 

خسوس دل پوزو جور Halloween رايحه هاي ناب عطر Halloween در نقطه ي آغازين استشمام از عطر Halloween بو هاي نارنگي، گل بنفشه و دريا را شم خواهيد كرد . در نت دوم جشنواره اي دل انگيز از گل مريم، گل برف (شيپق گلي) و فلفل را لمس خواهيد كرد، در سطح ي پايان وانيل، صمغ درخت مور و چوب دمپايي نمايان مي شود . مخلوط اين بو ها باعث مي شوند تا بويي به يادماندني و دلنشين در حافظه ساير تصويب فرمائيد . 
اين طور مي بضاعت اظهار‌ در مرحله اوليه از عطر Halloween بوي خنك، در سطح دوم بوي تند و در مرحله سوم بوي شيرين را شم مي نمائيد كه اين دوگانگي در عين حالا ديدني ميباشد . هميشه خريد يك ادكلن زنانه براي خويش و يا اين كه ديگران انتخابي طاقت فرسا است، ما در مطلب ي گزينش ادكلن زنانه با توجه به ويژگي‌هاي شخصيتي زنان كارايي داريم شما را در اين رويه امداد كنيم . 


برچسب: عطر زنانه خوشبو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۲۰:۴۳ توسط:علي پور موضوع:

عطرهاي خالي

قسمت سوم عطرهاي خالي از هنر! مشاجره در مورد عطرها تنها از آنگاه امنيت استفاده و تاثيرات زيست محيطي تركيبات به كارگيري شده در آن ها، به هيچ وجه كافي نيست . چرا كه رشد و گسترش عطرها يك مسير هنرمندانه مي‌باشد . اگر فقط تركيباتِ معطر طبيعي يا اين كه تنها تركيباتِ سينتتيك را در پالتِ عطاران بگنجانيم، عطرها هيچ ارزشي نخواهند داشت . 

عطر زنانه خوشبو

قدم گذاشتن تركيبات سينتتيك به اين عرصه، طبقه بندي نو از تركيبات را برايمان به ارمغان آورد؛ مانند آلدهايدها . همين يك مورد به تنهايي، موجب تولدِ عطرهاي نوين و هيجان انگيزي شد كه تحولات بنيادين دنياي عطرسازي را به هم پا داشت . اگر آلدهايدها مورد به كار گيري قرار نمي گرفتند، عطرهاي مشهوري همچون Chanel No . 5 هيچ وقت متولد نمي شدند . عطري كه خودِ كوكو شنل در خصوص آن چنين مي گويد: "اين عطرِ زنانه با عطر زن، بدونِ آلدهايد ممكن نبود ." همين مورد را مي توانيم در موضوع Aqua Di Gio هم بگوييم كه از پايه گذاران تيم بويايي دريايي-آبي در برهه زماني معاصر بحساب مي آيد . 
هر دو رايحه موفقيتي تاريخي را در بازار از پيشِ چشم گذرانده اند و بار ديگر، مي بينيم كه چطور تركيبات سينتتيك توانستند استعداد عطاران را براي رفتار روايحي منحصربفرد كه در دهه هاي عبور كرد از پاراگراف پرفروش ترين ها بوده اند را، شكوفا كنند . 


آيا تركيباتِ ارگانيك مدام و براي همه عطرها عالي هستند؟ با دقت به هرآنچه پيش تر گفتيم، ممكن است اين سوال پيش بيايد كه: "چنانچه مواد نپخته سينتتيك چنين مزاياي گسترده اي دارند، پس چرا صنعت عطر همواره از مواد خام طبيعي نيز به كار گيري مي كند؟" پاسخ اين سوال در پيچيدگي ذاتي تركيبات معطر هست . 
مواد نپخته ارگانيك از منابع ارگانيك استخراج مي شوند؛ ميوه ها، برگ ها، شاخه ها، گياهان، گل ها، ادويه ها و بخش اعظمي منابع ارگانيك ديگر . پروسه عصاره گيري براي گرفتن روغن هاي مهم معطر از اين منابع انجام مي گيرد و به‌اين ترتيب، عطرهايي با تركيبات فراوان پيچيده بهمراه تعداد متعددي از مواد معطر و عصاره ها اخلاق و رفتار مي شود . 
از چشم اندازِ يك عطرساز، استفاده از مواد خام ارگانيك به توليد نوت هاي بويايي خاصي كمك مي كند، احساسات چندگانه را وارد بو كرده و موجب مي شود مشتري بتواند در گذر زمان، در لايه هاي زيباي رايحه خود كاوش نمايد . 


فارغ از شك، استفاده از تركيبات طبيعي، رغبت مشتري به عطر را افزايش مي دهد . اين قضيه هم موجب فروش گسترده عطرهاي تجاري و ايجاد انبوه و هم توليد ها گران قيمت و فاخر مي گردد . 
مزاياي استفاده از مواد نپخته ارگانيك و اخلاق و رفتار هنرهاي پيچيده بويايي، دركنار ترجيح دادن تركيبات ارگانيك به وسيله مشتري ها، بهمراه بعضا دلايل تركيبات سينتتيك، موجب شده هست كه امروزه تركيبات ارگانيك معطر، همواره در عطرها هنرنمايي نمايند و از صنعت عطرسازي حذف نشوند . 


برچسب: عطر زنانه خوشبو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۳۱:۰۹ توسط:علي پور موضوع:

ماده اي براي خوشبو كردن محيط

قرن ها پيش از اين، رايحه به عنوان ماده اي براي خوشبو كردن محيط در مراسم مذهبي مصريان سوزانده مي شد . در آن برهه زماني به كار گيري از اين مواد خوشبو فقط به دين ها و تشريفات مذهبي اختصاص داشتند ولي به تدريج از اين مواد براي ساختن پماد جهت تسكين و درمان جراحت هاي پوستي هم به كار گيري شد . 

عطر زنانه خوشبو



در طول قرن هفدهم، استعمال از بوي خوش و بو تماما در ميان مردمان همگاني شد . دستكش هاي معطر در فرانسه به بازار آمد و در سال ۱۶۵۶ بود كه اولين صنف سازندگان بو تاسيس شد . به كارگيري از بو در مرز و بوم فرانسه بيش از ساير نقاط جهان به سرعت افزايش پيدا كرد . در قرن ۱۸ با ساخت ادكلن (Eau de cologne) انقلابي در صنعت رايحه سازي به وقوع ضميمه . ادكلن كه در آن زمان تركيبي بود از گياهان رزماري، نارنج و ليمو موارد به كار گيري فراواني داشت، از آنجمله مي بضاعت به به كار گيري از آن براي خوشبو كردن آب گرمابه ، خوشبو كردن نوشيدني ها و شكر، بعنوان شستشو دهنده و خوشبو كننده دهان، جزئي از مواد آفريننده پمادها و … اشاره كرد . براي اولين بار در قرن هجدهم، در فرانسه عطر به فيس مايعي باطن بطري هاي شيشه اي دكوري به بازار آمد و شيشه هاي عطر قليل ناچيز بين مردمان محبوبيت پيدا كردند . در قرن نوزدهم، انقلاب فرانسه تحميلي باعث شد تا شادي و شوق و اشتياق مردم اين مرزو بوم براي استفاده از رايحه ناچيز شود . اما آن گاه از گذر كرد چندين سال مردم مجددآ جثارت پيدا كردند كه ميل شديدشان را براي استعمال از كالاهاي لوكس، از گزاره رايحه ابراز نمايند . از آن دوران تا كنون بوهاي جديد در شيشه هاي منحصر به فرد عطر با طرح ها و بسته بندي هاي متنوع به بازار عرضه مي شود .

عطر زنانه خوشبو

 

 ● نكاتي در رابطه با عطر و به كار گيري از آن فرق في مابين عطر، ادو پرفوم، ادو توالت و ادو كلن در چيست؟ فرق اين توليدها فقط در مقدار غلظت عصاره روغني آفريننده بوهاي مختلف است . بديهي هست هر قدر غلظت عصاره روغني در يك عطر بيشتر باشد، ماندگاري اش عمده خواهد بود . غليظ ترين عصاره، رايحه يا اين كه perfume اسم دارااست با غلظتي ميان ۴۰-۱۵% خالصترين و ماندگارترين بوهاست و در عين هم اكنون گرانترين دسته بو هست . ● و آن گاه از آن به ترتيب، Eau de Perfume با غلظتي در حدود ۱۵-۷% همگاني ترين گونه بو مي‌باشد كه ماندگاري مناسبي دارااست و به گراني بو هم نمي‌باشد . ادو توالت (Eau de Toilette) در حدود ۶-۱% غلظت داشته بوي ملايمي داراست كه ماندگاري متعددي نيز ندارد و براي تميديد بوي آن مي بايست يكسري بار در ارتفاع روز از آن استفاده شود . و آخر از همگي ادوكلن (Eau de Cologne) مي باشد كه در واقع همان ادو توالت (Eau de Toilette) است، بويي ملايم دارد و ماندگاري اش نيز به عبارتي اندازه مي‌باشد . در After Shave هاي منحصربه‌فرد آقايان كمترين ميزان عصاره روغني بكار مي رود به همين برهان استمرار بويش از بقيه ناچيز تر مي باشد . ● چرا برخي از بوها نسبت به ساير ماندگاري بيشتري دارند؟ افرادي كه پوستي چرب دارند معمولا بوي عطرشان نسبت به كساني كه پوست خشك دارند، ماندگاري بيشتري دارد . زيرا پوست چرب به طور ارگانيك مرطوب هست و رطوبت باعث حفظ و ماندگاري بوي عطر مي شود . ● چه كنيم تا بوي عطرمان عمده بماند؟ همانطور كه گفته شد ماندگاري بوي بو بسته به خشك يا چرب بودن پوست، اش در اشخاص متفاوت گوناگون مي باشد . در چهره قابليت در طول روز، رايحه خود را تجديد فرمائيد . متخصصان توليد محصول ها بهداشتي سفارش مي نمايند كه بو را به پشت گوش ها و گردن خويش بزنيد و مقدار مقداري را هم بر روي پوست بدنتان استفاده نماييد . با اين فعاليت بوي عطر شما پخش مي شود و سريع از در بين نمي رود . يك اسپري كوچك روي موها سبب مي شود بوي رايحه شما در تمام روز باقي بماند . ● چرا همگي عطرها الكل دارند؟ چون الكل سبب ساز مي شود بو روي پوستتان نمانده و از پوست شما متصاعد شود . فارغ از وجود الكل در عطر، شما تنها كسي خواهيد بود كه متوجه مي شويد رايحه زده ايد . ● فرق ميان لوسيون و ژل After Shave چيست؟ لوسيون After Shave پوست را مي سوزاند و به بسته شدن منافذ پوست سپس از اصلاح صورت امداد مي كند ولي ژل After Shave فقط خنك كننده و التيام دهنده پوست صورت مي باشد


برچسب: عطر زنانه خوشبو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۵۲:۱۱ توسط:علي پور موضوع:

ماده اي براي خوشبو كردن محيط

قرن ها پيش از اين، رايحه به عنوان ماده اي براي خوشبو كردن محيط در مراسم مذهبي مصريان سوزانده مي شد . در آن برهه زماني به كار گيري از اين مواد خوشبو فقط به دين ها و تشريفات مذهبي اختصاص داشتند ولي به تدريج از اين مواد براي ساختن پماد جهت تسكين و درمان جراحت هاي پوستي هم به كار گيري شد . 

عطر زنانه خوشبو



در طول قرن هفدهم، استعمال از بوي خوش و بو تماما در ميان مردمان همگاني شد . دستكش هاي معطر در فرانسه به بازار آمد و در سال ۱۶۵۶ بود كه اولين صنف سازندگان بو تاسيس شد . به كارگيري از بو در مرز و بوم فرانسه بيش از ساير نقاط جهان به سرعت افزايش پيدا كرد . در قرن ۱۸ با ساخت ادكلن (Eau de cologne) انقلابي در صنعت رايحه سازي به وقوع ضميمه . ادكلن كه در آن زمان تركيبي بود از گياهان رزماري، نارنج و ليمو موارد به كار گيري فراواني داشت، از آنجمله مي بضاعت به به كار گيري از آن براي خوشبو كردن آب گرمابه ، خوشبو كردن نوشيدني ها و شكر، بعنوان شستشو دهنده و خوشبو كننده دهان، جزئي از مواد آفريننده پمادها و … اشاره كرد . براي اولين بار در قرن هجدهم، در فرانسه عطر به فيس مايعي باطن بطري هاي شيشه اي دكوري به بازار آمد و شيشه هاي عطر قليل ناچيز بين مردمان محبوبيت پيدا كردند . در قرن نوزدهم، انقلاب فرانسه تحميلي باعث شد تا شادي و شوق و اشتياق مردم اين مرزو بوم براي استفاده از رايحه ناچيز شود . اما آن گاه از گذر كرد چندين سال مردم مجددآ جثارت پيدا كردند كه ميل شديدشان را براي استعمال از كالاهاي لوكس، از گزاره رايحه ابراز نمايند . از آن دوران تا كنون بوهاي جديد در شيشه هاي منحصر به فرد عطر با طرح ها و بسته بندي هاي متنوع به بازار عرضه مي شود . ● نكاتي در رابطه با عطر و به كار گيري از آن فرق في مابين عطر، ادو پرفوم، ادو توالت و ادو كلن در چيست؟ فرق اين توليدها فقط در مقدار غلظت عصاره روغني آفريننده بوهاي مختلف است . بديهي هست هر قدر غلظت عصاره روغني در يك عطر بيشتر باشد، ماندگاري اش عمده خواهد بود . غليظ ترين عصاره، رايحه يا اين كه perfume اسم دارااست با غلظتي ميان ۴۰-۱۵% خالصترين و ماندگارترين بوهاست و در عين هم اكنون گرانترين دسته بو هست . ● و آن گاه از آن به ترتيب، Eau de Perfume با غلظتي در حدود ۱۵-۷% همگاني ترين گونه بو مي‌باشد كه ماندگاري مناسبي دارااست و به گراني بو هم نمي‌باشد . ادو توالت (Eau de Toilette) در حدود ۶-۱% غلظت داشته بوي ملايمي داراست كه ماندگاري متعددي نيز ندارد و براي تميديد بوي آن مي بايست يكسري بار در ارتفاع روز از آن استفاده شود . و آخر از همگي ادوكلن (Eau de Cologne) مي باشد كه در واقع همان ادو توالت (Eau de Toilette) است، بويي ملايم دارد و ماندگاري اش نيز به عبارتي اندازه مي‌باشد . در After Shave هاي منحصربه‌فرد آقايان كمترين ميزان عصاره روغني بكار مي رود به همين برهان استمرار بويش از بقيه ناچيز تر مي باشد . ● چرا برخي از بوها نسبت به ساير ماندگاري بيشتري دارند؟ افرادي كه پوستي چرب دارند معمولا بوي عطرشان نسبت به كساني كه پوست خشك دارند، ماندگاري بيشتري دارد . زيرا پوست چرب به طور ارگانيك مرطوب هست و رطوبت باعث حفظ و ماندگاري بوي عطر مي شود . ● چه كنيم تا بوي عطرمان عمده بماند؟ همانطور كه گفته شد ماندگاري بوي بو بسته به خشك يا چرب بودن پوست، اش در اشخاص متفاوت گوناگون مي باشد . در چهره قابليت در طول روز، رايحه خود را تجديد فرمائيد . متخصصان توليد محصول ها بهداشتي سفارش مي نمايند كه بو را به پشت گوش ها و گردن خويش بزنيد و مقدار مقداري را هم بر روي پوست بدنتان استفاده نماييد . با اين فعاليت بوي عطر شما پخش مي شود و سريع از در بين نمي رود . يك اسپري كوچك روي موها سبب مي شود بوي رايحه شما در تمام روز باقي بماند . ● چرا همگي عطرها الكل دارند؟ چون الكل سبب ساز مي شود بو روي پوستتان نمانده و از پوست شما متصاعد شود . فارغ از وجود الكل در عطر، شما تنها كسي خواهيد بود كه متوجه مي شويد رايحه زده ايد . ● فرق ميان لوسيون و ژل After Shave چيست؟ لوسيون After Shave پوست را مي سوزاند و به بسته شدن منافذ پوست سپس از اصلاح صورت امداد مي كند ولي ژل After Shave فقط خنك كننده و التيام دهنده پوست صورت مي باشد


برچسب: عطر زنانه خوشبو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۵۱:۲۹ توسط:علي پور موضوع:

رايحه‌هاي اصلي عطرها


رايحه‌هاي اصلي عطرها با اين‌كه خيلي متعدد مي‌باشند ولي در ساخت‌شان معمولا از يكسري رايحه‌هاي اصلي استعمال مي‌شود، رايحه‌هايي مثل، رايحه گل‌ها، رايحه‌هاي شرقي، تركيب گل و رايحه‌هاي شرقي، چوب دمپايي و ميوه‌ها جزء اصلي‌ترين‌ها مي باشند . همينطور گياهاني نظير باديان رومي، گل سرخ، ترنج، هل، چوب سدار، اكاليپتوس، كندر، ياسمن، شمعداني، زنبق، اسطوخودوس، ليمو، ياس بنفش، لي لي، ماگنوليا، خزه، فصل بهار نارنج، پرتقال، زنبق زرد، نعنا، كاج، تمشك، رز، گل مريم و وانيل بخشي از موارد دوچندان دوست داستني و پرطرفدار به حساب ميايند . گونه رايحه اين گياهان و ميوه هاست كه گزينش مي كند عطر شما سرد مي باشد يا گرم . ممكن است از خودتان بپرسيد؛ چطور ميگردد عطري كه تركيبي از روغن‌هاي معطر و الكل هست به ياد ماندني شود؟ در حالي كه الكل مي پرد و روغن‌هاي معطر هم ممكن است زياد با استمرار نباشند . 

عطر زنانه خوشبو
سر ماندگاري عطر با بخش ديگري از طبيعت تكميل مي‌شود: حيوانات! ديدني مي‌باشد بدانيد رايحه را با كمك دريافت كردن از بعضا از حيوان ها ماندگار مي‌كنند . حيواناتي نظير آهو، با ساخت مشك به دوام عطرها كمك مي‌كنند . يعني معمولا سازندگان عطرهاي خوشبو مقداري مشك و عنبر نيز به عطرشان بيش تر مي‌كنند تا اين عطرها بازه زماني مدت بيشتري رايحه‌شان را نگهداري كنند و روي بدن بمانند . معمولا اندازه ماندگاري پرفيوم ها و ادوپرفيوم ها به همين خاطر عمده از سايز عطرهاست . بدين ترتيب در صورتيكه اندازه ماندگاري بو براي تان حساس مي باشد به سراغ اين دو مدل برويد . 
شيوه درست استفاده‌ كردن از عطر خيلي‌ها فكر مي‌كنند همين كه عطر را روي تن اسپري كنند، كار تمام است! اشتباه نكنيد . بو زدن آداب منحصر به‌خودش را دارد، ولي در شراي دل‌تان مي خواهد ماندگاري عطرتان بخش اعظم شود و مرتبا ناچار به به كارگيري مجدد نباشيد؛ بو را روي قسمت‌هاي نبض‌دار تن اسپري كنيد آن نيز نه از فاصله خيلي نزديك . عطري كه از مسافت نزديك اسپري شود روي يك نقطه عده ميشود و احتمال اين‌كه بوي آن به تلخي بزند دوچندان ميگردد . مچ دست‌ها، گردن (در مواردي ممكن است باعث ايجاد حساسيت شود) و آرنج‌ها محل‌هاي با اهميت اسپري شدن رايحه مي‌باشند . دست‌تان را در فاصله 10 تا 15 سانتي‌متري اين نقاط بگيريد و به آرامي عطر را اسپري كنيد . در مسئله مچ دستان يك نكته را به حافظه داشته باشيد؛ بعد از استفاده از عطر، مچ‌ها را به نيز نساييد؛ اين كار باعث وخيم شدن بوي عطرتان مي‌شود . بعضي‌ها عطر را صرفا روي گردن‌شان اسپري مي‌كنند ولي صرفا به گردن اكتفا نكنيد چون بخش متعددي از بوي عطرتان رو به بالا خواهد رفت و كمرنگ ميشود . مچ دست‌ها براي تكميل اين پروژه خوب است!


برچسب: عطر زنانه خوشبو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۰۴:۳۰ توسط:علي پور موضوع:

گونه هاي نوت عطر

گونه هاي نوت عطر هر دسته بو از سه جزء تشكيل گرديده كه فراريت و وزن ‏مولكولي آن‌ها باهم تفاوت دارند . 
جزء نخستين = رايحه آغازي = نوت بالايي = تاپ نوت TOP NOTE اولين، مشخص ترين و پر سرعت ترين نت بويايي كه به مشام مي رسه و خيلي هم فراره و تا 15 دقيقه نخستين استعمال از بو استشمام مي شه نت آغازين يا همون نت بالايي ِ كه مولكول هاي سبكي داره و سرعت بالا پخش مي شند . نوت آغازين معمولا 20 تا 40 درصد تركيبات عطر رو تشكيل مي دند . از انواع نوت بالايي نعناع، ترنج، ليمو، پرتقال، نارنج، درخت چاي و گريپ فروت رو ميشه نام پيروزي . 

عطر زنانه خوشبو
قسمتي از دوم = رايحه مياني = نوت مياني = ميدل نوت MIDDLE NOTE ماندگاري ميدل نوت، از تاپ نوت بيشتر مي‌باشد و عموما هم عصاره گل است . در ميان 15 تا 45 دقيقه آنگاه از اسپري بو بوي نوت هاي مياني به مشام مي رسه . ميدل نوت به قلب عطرها مشهور مي‌باشد و 40 تا 80 درصد تركيبات عطر رو تشكيل مي دند . ميدل نوت سرعت پخش نوت بالا رو نداره ولي از نوت بالا سرسخت خيس و ماندگارتر ميباشد . آن گاه از تبخير شدن نوت آغازي، نوت مياني خودش رو نشون مي روستا . اگه بو روي پوست اسپري بشه معمولا 10 تا 30 دقيقه سپس از اسپري، استشمام مي شه و معمولا نيز 4 تا 6 ساعت به ياد ماندني ميباشد . از گونه هاي نوت مياني: اسطوخودوس، فلفل سياه، كاج، رزماري و سرو رو مي تونيم نام ببريم . 
قسمتي از سوم = بو به ياد ماندني = نوت پايه = اند نوت END NOTE آخرين جزو اندنوت ِ كه ماندگاري اين نت از نت هاي ديگه اكثر هست و معمولا يك رزين يا پليمر مومي ‏است‏ كه از يك ساعت آن‌گاه از اسپري رايحه به مشام مي رسه و با سرعت كمتري حس بويايي رو تحريك مي كنه اما به مدت طولاني تري شم مي شه . نوت اساس از مولكول هاي سنگين تشكيل گرديده به همين ياد هم هنگامي كه اثر نوت بالا و مياني كم مي شه اين نوت به استشمام مي رسه . نوت اساس اثرگذاري نوت هاي مياني و بالا را تقويت مي كنه . اند نوت معمولا 10 تا 25 درصد عطر را تشكيل مي ده و معمولا 5 ساعت سپس از اسپري كردن به خوبي به مشام مي رسند و تا 1 روز هم مي توان متوجه آنان شد . از انواع نوت اساس مي تونيم به چاشني جات ( دارچين، درخت جوز، زعفران )، مواد چوبي ( صندل سفيد، نعناع هندي، سرو )، مواد شرقي ( عنبر، مشك، چرم ) و خانواده كارامل، شكلات، وانيل و كافي بخش اعظم مواد نپخته آفريننده اين كلاس نوت را تشكيل مي دند . 


برچسب: عطر زنانه خوشبو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۱۳:۰۳ توسط:علي پور موضوع:

عطر گوچي اسانسي شيرين

عطر گوچي اسانسي شيرين داراست كه با بقيه عطرهايي كه رايحه كرده ايد، تماما گوناگون است . از اسانس هاي اوليه آن بهار نارنج و ترنج مي باشند . عود و چرم نيز جزء اسانس هاي ثانويه آن هستند كه در ادغام با يكديگر عطري زنانه و فريبا را تشكيل داده اند . اين عطر براي مصرف روزانه و به به عبارتي نسبت قرارهاي عاشقانه، انتخاب قابل قبولي ست . 

عطر زنانه خوشبو
ادكلن زنانه Versace Crystal Noir EDP ادكلن زنانه Versace Crystal Noir EDP ادكلن زنانه Versace Crystal Noir EDP عطر Versace Crystal Noir EDP كه فرآورده مارك داراي اسم و رسم ورساچه است، با طراحي و فرمولاسيون عطر ساز داراي اسم و رسم آنتوني لي در سال ۲۰۰۴ ايجاد و به بازار معرفي شد . بو ملايم ادكلن ورساچه Crystal Noir EDP كه يكي از بهترين عطرهاي زنانه سال ۲۰۱۹ ميباشد گرم و شيرين بوده و تعيين قابل قبولي براي شبهاي فصل‌پاييز و زمستان و نيز چنين مهماني‌ هاي رسمي و شبانه مي‌ باشد چون به دليل گرم بودن طبع آن در فصول سرد ماندگاري طولاني مدتي خواهد داشت و حس گرما را به شما القا مي‌ كند . اين رايحه به عامل طرح قشنگ رايحه خوش و به ياد ماندني و قيمت قابل قبولي كه دارااست مورد اي مطلوب براي بانوان خوش ذوق و سليقه و شيك‌پوش مي باشد و همچنين بو زنانه كريستال نوآر مي تواند هديه قابل قبولي براي افرادي كه دوسشان داريد باشد . 
نت‌هاي بو Versace Crystal Noir EDP به قرار ذيل اند : نت هاي ابتدايي : انجير، گل بنفشه، انگورسياه نت هاي مياني : بوته ي ياسمين، گل ياسمين نت هاي پاياني : چوب صندل، وانيل، چوب كشميري بو لانكوم دسته La Vie Est Belle EDP رايحه لانكوم گونه La Vie Est Belle EDP بو لانكوم دسته La Vie Est Belle EDP مردمان فرانسه به طور قالب تمايل دارا‌هستند تا از رايحه هايي با بو خنك به كارگيري كنند، امسال هم در ليست بهترين عطر زنانه ۲۰۱۹ نام برند لانكوم به ديده مي خورد كه به عنوان نماينده اي از عطر هايي با بو خنك در اين ليست قرار داده شده مي‌باشد . از اين عطر مي توانايي در فصول گرم سال به خير به كار گيري نمود و احساس جواني را به خود منتقل كنيد . در اين بو زنانه از بو هاي چون گلابي، زنبق، شكوفه پرتقال، انگور سياه فرنگي، وانيل، ياسمن والا گيا و نعناع هندي به كار گيري گرديده مي‌باشد كه مي تواند يك بو فوق العاده نو را بر روي البسه شما به جاي گذارده و دقت اطرافيان را به سمت شما به خير و خوبي جلب نمايد . 
بهترين رايحه زنانه مورد استفاده سلبريتي ها سلنا گومز سلنا گومز يكي از خواننده هاي دوستداشتني و پر طرفدار جهان مي باشد كه در ميدان مد و بازيگري هم كار هاي موفقي داشته مي‌باشد . اين هنرمند جوان عشق متعددي به عطر برند جكوبس نوع Daisy Eau So Fresh EDT كه جنس مرز و بوم ايالات متحده مي باشد داراست . اين عطر خوش رايحه در نت آغازين خويش عطر رزبري و گلابي را خواهد داشت و در نت مياني خويش تركيبي از شكوفه سيب و بنفشه شيرين خواهد بود كه در نهايت و در نت آخري خود بوي آلو و مشك و سدر را به مشام دور‌وبري ها خواهد رساند . از اين رو اين بو هم در ليست بهترين رايحه هاي زنانه كه سلبريتي ها استعمال مي نمايند قرار مي گيرد . 
سلنا گومز سلنا گومز بريتني اسپيرز بريتني جين اسپيرز Britney Jean Spears يكي از افراد مشهوري مي باشد كه در موضوع خوانندگي، نويسندگي، رقص و بازيگري فعاليت مي نمايد . اين سلبريتي چيره علاوه بر موردها گفته شده براي خود مارك Curious را به وجود آورده كه در قضيه عطر فعاليت كرده و از بازه شروع به عمل حدود ۲۰ بو را به بازار معرفي كرده مي‌باشد . 
البته اين سلبريتي مشهور يك عدد از عطر هايي كه مورد عشق او مي باشد رايحه دولچ اند گابانا دسته Feminine EDT اسم دارااست . اين عطر خوش عطر در نت آغازين خويش بوي گل ابريشم و گل پنجه مريم را خواهد داشت كه پس از آن در نت مياني خود بوي گل آفتاب پرست و گل ويستريا را به مشام خواهد رساند . اين عطر كه مزه شيريني هم دارااست در نت آخري خويش بو وانيل و چوب كشمير را پخش مي نمايد . 
بريتني اسپيرز بريتني اسپيرز آنجلينا جولي انجلينا جولي سلبريتي دوستداشتني و مالامال طرفدار امريكايي كه در مورد بازيگري و كارگرداني عمل مي نمايد در كار هاي خوبي خواهانه نيز هميشه حضور لبريز رنگي داشته مي باشد . اين بازيگر مشهور پس از وصلت با پيروزي پيت از نام “انجلينا جولي پيت” استفاده مي نمايد . يك عدد از شايسته ترين بو هاي زنانه اي كه انجلينا جولي از آن استفاده مي نمايد رايحه كريد نوع Love in White EDP اسم دارااست . اين عطر لوكس و خوش عطر در نت آغازين خويش بو پرتقال را خواهد دشات كه پس از آن بو رز و زنبق را خواهد داشت . اين رايحه خوش عطر در نت نهايي خويش نيز بوي رانيل و عنبر را خواهد بخشيد كه با بو شيرين و طبع خنك خويش در در ميان بهترين عطر هاي زنانه اي قرار گرفته ميباشد كه سلبريتي ها از آن استعمال مي نمايند . 


برچسب: عطر زنانه خوشبو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۳۹:۳۶ توسط:علي پور موضوع: