مرجع مقالات رسمي عطر مرجع مقالات رسمي عطر .

مرجع مقالات رسمي عطر

عطر جيبي زنانه نوع ۷۱۳ از مارك Jacsaf

عطر جيبي زنانه نوع ۷۱۳ از مارك Jacsaf طراحي زيبا، ماندگاري بالا و اندازه كوچك اين بو جيبي ۲۰ ميلي ليتري، به شكلي است

عطر زنانه خوشبو

كه مي توان به راحتي در كيف يا ماشين به راحتي جا اعطا كرد در اين عطرمخلوطي از رايحه هاي دلفريب مركبات و فلفل سياه و هل و رايحه خوش گل ها و مشك، وانيل، عنبر و چوب گاياك مي باشد كه تمامي اين عطر ها رمانتيك بسيار دلنشين و قشنگ را به اشخاص مي بخشد رايحه جيبي زنانه عطر جيبي زنانه مدل Victoria Secret از برند Gabiyen اكثر خانم هميشه دنبال بو هايي با عطر هاي خنك هستند كه ما به اين افراد رايحه جيبي زنانه مدل Victoria Secret را معرفي مي كنيم اين بو با رايحه اي خنك و دل انگيز مطلوب ترين انتخاب براي ماه هاي گرم سال هست . كمپاني توليد كننده اين بو كمپاني گابي مي‌باشد كه اين كمپاني اهل ايران در موضوع ساخت گونه هاي بو ها با عطر هاي دلنشين كار مي كند تيم اي از هنر، نبوغ، مد و زيبايي به يك شركت كاركشته مي انجامد . توماس كارلايل فورد (Thomas Carlyle Ford) مردي هزارچهره در دنياي مد و پباده سازي است، وي در سال ۱۹۶۱ در ايالت تگزاس ايالات متحده به دنيا آمد . توماس فورد (Thomas Ford) كه موسس مارك معروف تام فورد (tom ford) است در حرفه ي معماري در دانش كده ي پارسونز يادگرفتن ديده است . فورد يك نمونه بارز براي افرادي است كه در حرفه اي غيرمرتبط با تحصيلشان به عمل مي پردازند، وي با حس زيبايي شناسي معركه ي خود توانسته محصولاتي پر فروش و لاكچري را وارد بازار جهاني كند . از اين گزاره مي بضاعت به بو زنانه تام فورد گونه Jasmin Rouge اشاره كرد . 
عرصه ي فعاليت فورد در حوزه ي زيبايي از طراحي خرقه و اكسسوار بالاتر رفته و سال هاست كه با طراحي رايحه هاي بي مانند مشتاقان بخش اعظمي را پيدا كرده مي‌باشد . توماس فورد (Thomas Ford) با رزومه اي چيره در خانه ي مد Chloé، همياري با كتي هاردويك (Cathy Hardwick) ، منزل مد گوچي (Gucci) و … توانسته به يك طراح به نام در اين حوزه تبديل شود . وي با مدير برندهاي پر اسم و رسم جهان به طور كامل با حرفه ي بازاريابي و علاقمندي هاي مشتريان آشنا بود تا آنكه در طي همياري با برند گوچي توانست عطرهاي سن لوران به اسم هاي YSL Opium و M7 را به بازار عرضه كند و از آنجا بود كه خط مشي و معاش كاري وي تغيير كرد . 
توماس فورد (Thomas Ford) در سال ۲۰۰۵ با هجرت به سرزمين زادگاهش كمپاني پباده سازي و مد خويش را بهره برداري كرد . او با توليد و پباده سازي اكسسوارهاي متعدد بخت خويش را در اين صنعت آزمون كرد و در مدت كوتاهي موفق شد كه برند اثاثيه آرايش و رايحه تام فورد (tom ford) را معرفي كند . اولين عطر ساخت گرديده برند تام فورد (tom ford) در سال ۲۰۰۶ پباده سازي و ساخته شد و Black Orchid اسم داشت . اين رايحه براي توماس فورد يك موفقيتي جهاني را به همراه آورد . برند تام فورد (tom ford) در مجموع داراي ۹۶ عطر در دسته هاي زنانه و مردانه مي‌باشد . در صورتيكه نسبت به برند تام فورد كنكجاو هستيد و مي خواهيد همگي چيز را در مورد عطرهاي مارك تام فورد بدانيد با ما هم پا باشيد . 


برچسب: عطر زنانه خوشبو،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۵۹:۵۱ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :