مرجع مقالات رسمي عطر مرجع مقالات رسمي عطر .

مرجع مقالات رسمي عطر

رايحه گرم، بو سرد


رايحه گرم، بو سرد

 عطر زنانه خوشبو
معمولا طولاني تر اشخاص تعريف و تمجيد بي آلايش رايحه گرم و سرد را ميشناسند؛ مي‌دانند عطرهايي كه در آن ها عطر شكلات يا اين كه چوب دمپايي يا اين كه چاشني هاي شرقي به عمل رفته باشد عطرهاي گرم به اكانت مي‌آيند و عطرهايي كه در آن ها بو ليمو و نارنج يا اين كه هندوانه به عمل رفته باشد عطرهاي خنك مي‌باشند. براي فصل هاي سرد مي بايست از عطر هاي گرم استفاده نمود و براي فصل هاي گرم از عطر هاي سرد.
اكنون كه به‌تدريج به فصل بهار نزديك مي شويم، بد وجود ندارد به تامل تغيير دادن عطرتان بيفتيد. براي اين فصل از بو هاي خنك استعمال فرمائيد. بهتر ميباشد براي اين فصل 2 رايحه تهيه و تنظيم فرمائيد؛ يكي‌از براي به كارگيري روزانه و ديگري براي ضيافت ها. عطرهاي سنگين، مثل توليد ها كمپاني ديور يا اين كه ورساچه را در ضيافت ها به كار گيري نماييد؛ اين عطرها معمولا به تلخي يا اين كه شيريني ميزنند.
از آنجايي كه با ورود به بهار روزهاي گرم هم به ندرت خودي نشان ميدهند به سراغ عطرهايي با ماندگاري طولاني برويد. تن در فصول گرم سال، اضافه عرق مينمايد و همين قضيه سبب ساز از در بين رفتن زود به زود بوي بو مي‌گردد. برخلاف فصل‌زمستان كه عطرها براي خودشان اكنون حالاها مي‌مانند و جايي نمي مراحل!
شيوه صحيح به كار بستن از رايحه
خيلي ها فكر‌مي‌كنند همين كه بو را روي تن اسپري نمايند، عمل تمام ميباشد! نادرست نكنيد. رايحه زدن آداب اختصاصي به خودش را دارااست، اما در حالتي كه دلتان مي‌خواهد ماندگاري عطرتان اضافه شود و مرتبا بدون چاره به به كار گيري دوباره نباشيد؛ رايحه را روي بخش هاي نبض دار تن اسپري فرمائيد آن هم خير از مسافت خيلي نزديك. عطري كه از مسافت نزديك اسپري شود. روي يك نقطه عده مي‌شود و احتمال اينكه بوي آن به تلخي بزند زياد ميشود مچ دست ها، گردن (در مواقعي ممكن ميباشد سبب توليد آلرژي شود) و آرنج ها محل هاي اصلي اسپري شدن بو مي‌باشند. دست تان را در مسافت 10 تا 15 سانتيمتري اين نقاط بگيريد و به آرامي رايحه را اسپري فرماييد. درباره‌ي مچ دستان يك نكته را به خيال و خاطر داشته باشيد؛ پس از به كارگيري از بو، مچ ها را به هم نساييد؛ اين فعاليت سبب حاد شدن بوي عطرتان مي‌گردد.


برچسب: عطر زنانه خوشبو،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۰۸:۲۸ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :