مرجع مقالات رسمي عطر مرجع مقالات رسمي عطر .

مرجع مقالات رسمي عطر

ارتقا دهنده خود باوري با استفاده از عطر


ارتقا دهنده خود باوري

عطر زنانه خوشبو 
يك بو خوشبو و مطلوب هم صحيح مثل يك جامه شيك و قشنگ كار كشته خواهد بود اقتدار اعتماد به‌نفس و اطمينان به خويش را در شما ارتقا دهد. گزينش عطري مطلوب با موقعيت و شخصيت شما قادر است برگ غالب برد شما باشد و به شما ياري دهد تا با اقتدار و سواي خوف و استرس در حالت گوناگون ظواهر گرديد.
۴ – جذابيت اضافه در ارتباطات
احساس بويايي يك كدام از مهم ترين حواس پنج‌گانه ميباشد. ممكن ميباشد خويش شما هم گهگاه به واسطه رايحه خوشي كه از مخاطبتان به مشام ميرسيد عاشق او و سخنانش گرديده باشيد. پس مي‌قدرت اعلام كرد از خاصيت عطرها اين ميباشد كه موجب ميگردند شما جالب‌خيس به لحاظ برسيد. بو و ادكلن به جهت اينكه سرشار از فرومون ميباشند موجب مي گردند مخاطبين بيشتري عاشق شما گردند.
۵ – تقويت قواي جنسي
اكثري از عطرها تحت عنوان تقويت‌كننده طبيعي قواي جنسي نيز كاربرد دارا‌هستند البته بعضي از عطرها لزوماً به همين خواسته ساخت گرديده و به وسيله پزشكان به بيماران سفارش مي شوند.
۶ – ارتقا‌دهنده سالمي
با اين كه هيچ شواهد و مدارك علمي براي تثبيت ادعاي تاثير عطرها بر تن درستي اشخاص نيست، با اين درحال حاضر همگي ما مي دانيم كه بوي خوش موجب بهبود اوضاع و احوال روحي اشخاص گرديده و با الطبع اكنون روحي خوب قادر است تاثير متعددي بر تندستي اشخاص و بهبود بيماريها داشته باشد.
۷ – محرك خاطر و به خاطر آورنده خاطرات خوش
رايحه مي‌تواند محرك بسيار نيكي براي خاطرات خوش به شمار آيد. ممكن ميباشد در ذهنيت شما نيز بويي با خاطراتي خوش از فردي يا اين كه موقعيتي كه در آنجا لحظات خوشي را سپري كرده‌ايد حك گرديده باشد. استشمام اين عطرها خاطر را تحريك كرده و با به خاطر آوردن خاطرات خوش در ذهن شخص، لحظات خوشي را براي او ميسازند.


هر توشه كارايي فرماييد بو جديدي را آزمون نماييد. بدين طرز با عطرهاي متفاوت از مكان‌ها يا اين كه اشخاص متعدد خاطره خواهيد داشت و ميتوانيد لذت بيشتري را تجربه نمائيد.
۸ – آروماتراپي يا اين كه بو درماني
خاصيت عطرها مشتمل بر فوايد وقار‌بخش و درماني اكثري ميباشد. عطر مركبات، گل‌ها و چاشني‌ها به آهسته‌كردن ذهن و التيام تن امداد شاياني ميكنند. اين عطرها موجب ميگردند سطح استرس تن زير در اختيار گرفتن درآيد.


برچسب: عطر زنانه خوشبو،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۵:۵۴:۱۶ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :