مرجع مقالات رسمي عطر مرجع مقالات رسمي عطر .

مرجع مقالات رسمي عطر

كدام شخصيت ها به چه عطر هايي علاقمند مي باشند؟


چوبي:
مجموعه بويايي چوبي به چندين مدل اقيانوسي، چيپر، آروماتيك، گلي مشك و چاشني اي تقسيم مي‌شود و كساني كه‌اين عطرها را تعيين مي نمايند نمادي از اقتدار، استواري و منطق گرايي دارا هستند.

عطر زنانه خوشبو


كدام بو؟ كدام شخصيت؟كدام شخصيت ها به چه عطر هايي علاقمند مي باشند؟رايحه با بو تند
اشخاصي كه عطرهاي با عطر تند را مي پسندند دارنده خودبا‌وري بالا مي باشند و تيزهوش، مدير توانا، پايدار از خصوصيت هاي شخصيتي آنهاست. اين اشخاص با استشمام عطرهاي تند روحيه شاداب و سرزنده اي پيدا ميكنند.
رايحه با بو تلخ
كساني كه عطرهاي با بو تلخ را مي پسندند ، شخصيتي با هدف بالا دارا هستند كه مايل نيستند تا معاش شان زياد دست خوش تغييرات باشد، فعال بوده و ورزش يكي‌از علايق آنهاست.
دنياي مد نمناك اشاره نموده است كه شخصيت اشخاصي كه عطرهاي تلخ را به كار گيري ميكنند طوري ميباشد كه هميشه سماجت دارا‌هستند تمامي چيز طبق نظرشان پيش برود و در غير اينصورت عصباني مي‌شوند البته عصبانيت خويش را بروز نمي دهند.
بو با بو ملايم
اشخاصي كه از عطرهاي ملايم به كارگيري ميكنند ، اشخاصي آن‌ها رمانتيك، آهسته، اسرارآميزهستند و قلبي وسيع دارا هستند و دربين عزيزان و خانواده خويش بسيار دوستداشتني مي باشند. اين اشخاص خودخواه نيستند و خيلي سريع خطاها معاش خويش را فراموش مي‌كنند . آن ها عذر و بهانه گيرند و خيلي زود عصبي مي گردند و در كمترين زمانه اعتماد باقي اشخاص را به دست مياورند.
بو با عطر خنك
اشخاصي كه از عطرهاي خنك به كارگيري مينمايند ، رئيس و طرح ريزي ظريف دارا‌هستند و هيچگاه وقت خويش را براي مسائل بيهوده هدر نمي دهند. آن‌ها هدفشان معين ميباشد و چهت نيل به آن، طرح ريزي كرده و اصولي پيش مي‌روند.


شخصيت شناسي با عطرهاآيا ميشود از روي رايحه شخصيت اشخاص را آشنايي؟بو با بو گرم
كساني كه رايحه با بو گرم را مي پسندند مسئوليت پذيري متعددي دارا هستند و براي نگهداري و انجام مسئوليت هايي كه برعهده مي‌گيرند ميدانند كه مي بايست چه طور خلق و خوي نمايند. آنان بسيار رمانتيك مي باشند و در قبال مسائل معاش اكثر زمان ها عكس العمل هاي شديدي نشان ميدهند . اين اشخاص بسيار خون گرم و ياور و مشاور خير و خوبي براي خانواده و عزيزان مي‌باشند .
بو با بو شيرين
اشخاص علاقمند به عطرهاي شيرين ، هم كلام خير براي همگي مي باشند و مي شود به راحتي و سواي گرفتاري با آنان درد و دل كرد و مشورت كردن گرفت. اين اشخاص مدام در حالا حافظه به دست آوردن ميباشند و بسيار شوخ طبعند. اين افراد حساس و زود مشقت هستند در حدي كه خيلي زود عصبي گرديده ولي خيلي دير اشخاص را مي‌بخشند.آنان چهت نيل به هدف ها خويش بسيار مالامال تلاشند.


برچسب: عطر زنانه خوشبو،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۱۵:۰۱ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :