مرجع مقالات رسمي عطر مرجع مقالات رسمي عطر .

مرجع مقالات رسمي عطر

غلظت عصاره روغني توليد كننده بوهاي متفاوت


فرق اين محصول ها صرفا در معيار غلظت عصاره روغني توليد كننده بوهاي متفاوت ميباشد. واضح ميباشد هر قدر غلظت عصاره روغني در يك رايحه بيش تر باشد، ماندگاري اش بيش تر خواهد بود.
غليظ ترين عصاره، بو يا اين كه perfume اسم داراست با غلظتي در ميان ۴۰-۱۵% خالصترين و ماندگارترين بوهاست و در عين درحال حاضر گرانترين مدل رايحه ميباشد.

 عطر زنانه خوشبو
و آن‌گاه به ترتيب، Eau de Perfume با غلظتي نزديك به ۱۵-۷% متداول ترين جور بو ميباشد كه ماندگاري قابل قبولي داراست و به گراني بو هم وجود ندارد.
ادو دستشويي (Eau de Toilette) نزديك به ۶-۱% غلظت داشته بوي ملايمي دارااست كه ماندگاري متعددي هم ندارد و براي تمديد بوي آن مي بايست چند توشه در حين روز از آن مصرف شود.
و انتها از همگي ادوكلن (Eau de Cologne) ميباشد كه در واقع به عبارتي ادو سرويس بهداشتي (Eau de Toilette) ميباشد، بويي ملايم داراست و ماندگاري اش نيز به به عبارتي اندازه ميباشد.
در After Shave هاي منحصربه‌فرد آقايان كمترين مقدار عصاره روغني بكار مي رود به همين برهان دوام بويش از ساير نادر خيس ميباشد.
 
به چه شكل رايحه دلخواه خويش را گزينش كنيم ؟
گزينش بو يك كدام از فردي ترين و ذوق اي ترين گزينش ها ميباشد.پيشنهاد اينجانب به شما اين ا ست كه صرفا به شم و ذائقه خويش اعتنا نشان دهيد،چراكه بو شما نشان دهنده ي استيل و ذوق وسليقه ي شماست.اكثر اوقات رايحه شما در برگيرنده ي زواياي نهفته و پيچيده ي روح، شخصيت و مراد هاي شماست،پس در تعيين آن اعتنا متعددي صرف نماييد تا در گير تناقض نشويد.
• قبلي از خريد بو دلخواه،اشانتيون آن را از فروشنده بخواهيد و براي چندين روز آن را آزمون فرمائيد.چراكه پوست هر فرد رايحه و ترشح شيميايي منحصربه‌فرد به خويش را دارااست و بوي يك بو روي پوست اشخاص متفاوت،بو ي متفاوتي را توليد مي‌نمايد.
• براي آزمون بوي يك رايحه،هيچ زمان شيشه آن را مستقيمأ رايحه نكنيد.چراكه تنها بوي الكل و پيش بو ي آن به مشام مي‌رسد.مدام بو را روي پوست آزمون كرده و بعداز حدود ۱۰ الي ۱۵ دقيقه آغاز به باز‌نگري آن نمائيد.براي اطمينان از انتخابتان بهتر ميباشد كه مسافتي را گام بزنيد تا فضا تاثير خويش را بر بوي رايحه بگذارد و بارها آن نقطه را عطر نمائيد.
• هيچ وقت اضافه از سه رايحه را پي در پي آزمون نكنيد.چراكه غدد بويايي شما در گير نادرست ميگردند.
• در‌صورتي‌كه شما از قبيل كساني مي باشيد كه علاقمند به گردآوري رايحه و ادكلن مي‌باشند؛حتمأ عطرهاي خويش را از في مابين گونه هاي گوناگون گزينش فرماييد.براي مثال:عطرهاي خنك،گرم،مطلوب روز و مطلوب شب.چراكه ذائقه ي شما سازه بر فصل،شرايط،آب و هوا و….عوض ميشود.
• سه معاند اصلي رايحه؛نوروفروغ،دماي بالا و رطوبت هستند.پس رايحه خويش را در حالتي‌كه به مقدار نادر استعمال ميكنيد،در باكس ي اصلي و به دور از گرما و رطوبت(به خصوص گرمابه ودستشويي) نگه داريد.
 
چرا بعضا از بوها نسبت به ساير ماندگاري بيشتري دارا‌هستند؟

كساني كه پوستي چرب دارا هستند معمولا بوي عطرشان نسبت به كساني كه پوست كم آب دارا هستند، ماندگاري بيشتري داراست. چون پوست چرب به صورت طبيعي مرطوب ميباشد و رطوبت سبب حفظ و ماندگاري بوي رايحه مي گردد.


برچسب: عطر زنانه خوشبو،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۳۰:۱۵ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :