مرجع مقالات رسمي عطر مرجع مقالات رسمي عطر .

مرجع مقالات رسمي عطر

عطرهاي بر مبنا بو گل رز؛ رمانتيك و ظريف


عطرهاي بر مبنا بو گل رز؛ رمانتيك و ظريف 


 عطر زنانه خوشبو 
در صورتي‌كه قرار باشد ارتباط رايحه و خصوصيت‌هاي شخصيتي اشخاص را بسنجيم، عطرهايي با مبنا عطر گل رز منزلت ويژه‌اي دارا‌هستند، به دليل آن كه دربين تمام اقوام اين نگرش رايج ميباشد كه گل رز يك كدام از شايسته ترين مخلوقات معبود ميباشد. رايحه طبيعي گل رز به تنهايي براي سحر كردن زمين و روزگار كافي ميباشد. بو گل رز اين توان را داريد كه تمام ذهن و روح‌تان را با احساسات عاشقانه تسخير نمايد. شايد به همين خيال و خاطر باشد كه معمولا در مراسم عروسي گل رز صحبت ابتدا را براي جور گل عروس و تزيينات ديگر ميزند. كساني كه رايحه گزينه عشق‌شان عطرهايي با شالوده بوي گل رز ميباشد شخصيتي حساس و رمانتيك دارا‌هستند. يك كدام از مهمترين خصوصيت‌هاي اين اشخاص اين ميباشد كه براي انجام هر كاري هزار توشه مي‌پندارند و تمام جوانب فرمان را مي‌سنجند و آن‌گاه تصميم‌گيري ميكنند. اين اشخاص معمولا به‌تدريج در گير غلط ميشوند زيرا پيش از انجام هر كاري تمام جوانب فرمان را معقول‌اند.
 
صد رد صد بخوانيد  مي دانيد براي رفع استرس چه نماييد؟ به سفارش روانشناسان اين 12 خط مش را آزمون فرمائيدعطرهاي بر مبنا عطر مركبات؛ سلطه‌جو و كاركشته 


 
بو مركبات را دوست داريد؟ كيست كه شيدا بوي پرتقال، گريپ‌فروت، نارنج و ليمو ترش و شيرين نباشد؟ مركبات به شما حس طراوت و سرزندگي ميدهند و ابدا همين خواص مركبات ميباشد كه منجر به كارگيري گسترده از آن ها در صنعت عطرسازي شده‌است. درصورتي كه شما از آن‌مدل كساني ميباشيد كه معمولا عطرهايي با اساس عطر مركبات گزينش ابتدا شماست مي بايست بگوييم كه شما ذاتا يك رهبر متولد گرديده‌ايد. براساس ارتباط بو و خصوصيت‌هاي شخصيتي كساني كه عطرهاي مركباتي را مي‌پسندند شخصيتي جاه‌طلب، بلند‌پرواز، پرتلاش و سلطه‌جو، كاركشته و مسلط مي باشند. اين اشخاص مدام پرانرژي مي‌باشند و شيدا اين ميباشند كه در خانه و دفتر شخصي وضعيت‌ شناس به لحاظ برسند.
 
عطرهاي بر مبنا بو اشكال ميوه؛ بدبين و مقداري هم عصباني 


 
رايحه ميوه آكنده از حس طراوت و نشاط ميباشد ولي در صورتي‌كه مي پنداريد آن‌جور از اشخاصي كه عطرهايي با اساس عطر اشكال ميوه را مي‌پسندند انسان‌هايي شيرين و خوش مشرب و با تازگي ميباشند دشوار در اشتباهيد! در صورتيكه بخواهيم ارتباط بو و خصوصيت‌هاي شخصيتي اشخاص علاقمند به بو ميوه‌ها را محاسبه كنيم به نقطه‌اي مي‌رسيم كه صحيح برخلاف خصوصيت شاخص ميوه‌جات ميباشد. اشخاصي كه ترجيح ميدهند رايحه و ادكلني با شالوده بوي ميوه را تعيين نمايند معمولا از لحاظ شخصيتي كساني بدبين، بدخو و عصبي مي باشند كه معمولا با‌گاز از كوره در مي روند. به اين ترتيب در صورتي‌كه شما شيدا بوي خوش سيب، گونه هاي توت و بري و خربزه و طالبي يا اين كه بقيه ميوه‌هاي گرمسيري ميباشيد بي ترديد خودتان هم به‌اين فيض رسيده‌ايد كه معمولا نمي‌توانيد عصبانيت‌تان را در اختيار گرفتن فرماييد و گهگاه با سخن‌هاي‌تان دور و بري ها را مي‌رنجانيد. عاشقان عطرهاي ميوه‌اي معمولا كساني دمدمي مزاج مي‌باشند كه مثل باران بهاري نمي‌قدرت عكس العمل و رفتارشان را پيش‌بيني كرد. بدين ترتيب بهتر ميباشد رايحه خويش را عوض فرماييد، يا اين كه روي خلق و خوي و عكس العمل‌هايتان فعاليت فرماييد تا از خطر افسردگي در امان بمانيد. ذكر اين نكته ضروري ميباشد كه‌اين تجزيه و بررسي ها بر اساس آمارگيري روي يك جمعيت انگيزه به دست مي آيد و قابليت دارااست كه در امر تمام اشخاص درستي نكند.


برچسب: عطر زنانه خوشبو،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۳۲:۳۷ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :