مرجع مقالات رسمي عطر مرجع مقالات رسمي عطر .

مرجع مقالات رسمي عطر

ادو تويلت زنانه ژيوانشيگونه Dahlia Noir Le Eau


ادو تويلت زنانه ژيوانشيگونه Dahlia Noir Le Eau

«داليا نوآر لئو» رايحه خوشبوي فصل بهار و فصل‌تابستان مي‌باشد كه بوي خنكي دارااست و جز انرژي مثبت و شور، شم و حالي براي شما نمي‌آورد. جديد عطر اين رايحه گل با طبيعيت شيرين و خنك و اما يه خرده تندي ملايم هست. اين رايحه بوي ملايمي داراست و عطر شكوفه پرتقال در‌اين رايحه يكي‌از ديدني‌ترين شم و حالا‌ها براي روزهاي فصل‌تابستان مي‌باشد كه او‌لين نتي مي باشد كه از اين بو به مشام‌تان ميرسد. آن گاه بوي خوش گل رز را شم ميكنيد كه يك كدام از خوشايندترين بوها براي خانم‌هاست. حسي كه خانم‌ها به گل رز و رايحه آن دارا‌هستند شم ويژه و غير قابل انتكار ميباشد. رفته رفته بو گل رز جاي خودش را به مشك و گياه پاتچولي ميدهد. اين بو جالب را ميتوانيد براي استعمال هر روز بخريد و هر روز صبح خويش را با آن آغاز نماييد. پخش بوي خوب و ماندگاري رايحه ژيوانشي بر بدن شما، آن را تبديل به يك كادو مطلوب نموده است كه شما مي توانيد از فستيوال فصل تابستان شگفت‌انگيز آن را با تخفيف بخريد.

عطر زنانه خوشبو
خريد متاع از ديجي‌فرآورده
ادو تويلت مردانه جگوارگونه Vision

تند و شيرين با عطر‌اي از طبيعيت اين ادوتويلت را به يك بو ديدني براي پسران برنا تبديل نموده است. ادو تويلت « Jaguar Vision» يك رايحه شيرين بو‌اي بسيار ملايم خوش‌عطر دارااست كه به ذوق وسليقه اكثر پسران اهل ايران سازگار هست و تعيين بسيار خير و خوبي براي استعمال هر روز شماست. در فرمولاسيون اين ادوتويلت مردانه از بوي هل، ليمو، آناناس، چوب سدر، سيب و گريپ فروت مصرف شده مي‌باشد و شما بعد از اسپري در يك سري مرحله با تركيبي از اين بو‌ها روبه‌رو ميشويد. پخش بوي جگوار ويژن خيلي خوب مي‌باشد و شم و حالا بسيار مالامال انرژي به شما و فضايي كه در آن ميباشيد ميدهد و همين موضو سبب ساز مي گردد معيار ماندگاري عادي آن را به راحتي ناديده بگيريم. درصورتي كه نمي‌دانيد چرا نام آن جگوار مي‌باشد بايستي بگيم كه‌اين بو با الهام از ماشين جگوار دسته ۲۰۱۰ XJ پباده سازي و تاسيس شده است. ارزش اين رايحه ارزان مي باشد و با دقت به تخفيف فستيوال شگفت‌انگيز ارزان‌خيس هم خواهد شد؛ چه چيز بهتر از يك رايحه به‌اين خوشبويي و به‌اين ارزاني؟
خريد كالا از ديجي‌محصول
ادو پرفيوم زنانه پرنسس مارينا دو بوربونگونه Tendre Reverence

و البته پاياني بو خوشبوي ليست شگفت‌انگيزهاي ديجي‌متاع اين رايحه با بو‌ شيك و قانوني خويش ميباشد. شيشه و فرم كلاسيك اين رايحه كافيست تا حدس بزنيد قرار هست با چه عطر‌اي روبه‌رو گرديد. پرنسس ماريا دو بوربون يك كدام از عطرهاي نو مي‌باشد كه با هر توشه استعمال تن و جامه‌هاي خويش را به بو گل و ميوه و وانيل آغشته ميكنيد. ميوه‌هاي جذابي مثل نارنج، انگور قرمز‌رنگ و هلو و گل‌هايي مثل گل صدتوماني، مگنوليا و بنفشه كه تمام انرژي‌هاي خوب طبيعت را همپا خويش دارا‌هستند و آنان را به شما مي بخشند. اين بوي شيرين زنانه در انتها يه بوي مشك، چوب كفش تابستاني و وانيل ختم ميشوند و ساعات ماندگاري دارا‌هستند. در‌حالتي كه تا به هم اكنون اين بو زنانه گران‌قيمت را نداشته‌ايد اين فستيوال خريد ديجي‌جنس شايسته ترين زمان براي خريد اين رايحه پرنسس مارينا دو بوربون مي‌باشد؛ زيرا بها آن تخفيف نيكي مشتمل بر ميگردد و شما به راحتي اقبال داشتن يك بو شيك و تابستاني را به دست مي آوريد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۰۳:۴۰ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :