مرجع مقالات رسمي عطر مرجع مقالات رسمي عطر .

مرجع مقالات رسمي عطر

براساس عطرها فيض‌گيري


بدبين‌ها و بدگُمان‌ها (پارانوئيدها)؛ براساس عطرها فيض‌گيري مي‌كنند 
اين جور اشخاص معمولا به هر آنچه در حوالي‌شان مي‌گذرد، سوءظن و شك دارا هستند.  به همين استدلال معمولا متخاصم، تحريك‌پذير و خشمگين ميباشند. اين اشخاص طولاني تر از اينكه به عطري كه خودشان استعمال مي‌كنند اعتنا نشان دهند به عطري كه سايرافراد استعمال مي‌كنند دقت نشان مي دهند. ذهن اين اشخاص به‌دنبال كوچك‌ترين سرنخ‌هايي براي قضاوت و سود‌گيري مي‌باشد؛ براين اساس بيش تر از سايرافراد به بوهايي كه از آن ها به مشام‌شان مي رسد مفهوم و معنا خاصي مي دهند. در شرايطي‌كه با بشر‌هاي بدبين و شكاك زياد رمز و كار داريد ترجيحا از عطرهاي شيرين و ملايم كه بوي آن‌ها نمادي از رمانتيك و عاشقانه بودن ميباشد، به كارگيري نكنيد زيرا شك‌، سوءظن و بدبيني آن ها را تشديد مي‌كند.

عطر زنانه خوشبو
 
اسكيزوتايپال‌ها؛ طرفدار بوهاي ملايم و خنك 
اين گونه از اشخاص برخلاف ساير افراد از مسائل متفاوت و معمولي برداشتي تعجب آور و غيرعادي‌تري دارا هستند. از آنجا كه رمزآلودگي يكي از خصوصيت‌هاي پيروز اين گونه اشخاص مي‌باشد معمولا عطرهايي با بوي تلخ و خنك را طولاني تر مي‌‌پسندند زيرا مدام در سوز و سرما، تاريكي و تلخي، نوعي از رمزآلودگي موجود است. اين اشخاص همينطور دوست دارا هستند در پس پرده هر چيزي رمز ديگري را جست‌وجو كرده و پيدا كنند؛ به همين برهان به حيث ميرسد به مارك و حتي لوگوي مارك عطري كه تعيين مي‌كنند بيش تر از ديگر تيپ‌هاي شخصيتي دقت نشان دهند. هرچه لوگو خيره كننده‌ و غريب‌خيس و رمزآلودتر باشد، گرايش بيشتري به گزينش و خريد عطرهاي آن مارك يگانه پيدا مي‌كنند.
 


متعلق‌ها با حيث ديگر افراد بو ميخرند ‎
 
شخصيت‌هاي خودشيفته‌ (نارسيسيتيك‌ها)؛ عطرهاي يگانه و گران را تعيين مي‌كنند 
اين اشخاص خويش را وسيع و مهم فكر مي كنند و زيرا خويش را ويژه، فوق‌العاده و لايق مي دانند، انتظار دارا‌هستند كه سايرافراد تمام نظرها آن ها را بپذيرند و به آنان احترام بگذارند. آنان معمولا تحمل نقد را ندارند و از عيب گيري سايرافراد خشمگين مي شوند. خودشان را بسيار مختص و مهم فكر مي كنند و دوست دارا هستند دور و بري ها همواره آن‌ها‌را آيتم تحسين و تعريف و تمجيد قرار دهند و آن‌ها‌را بي‌عيب، بي‌نقص، مختص و فوق‌العاده خطاب كنند؛ به اين ترتيب عطرهاي خيلي گران و برندهاي خيلي داراي شهرت و لوكس را گزينش مي‌كنند تا بتوانند تعريف سايرافراد را برانگيزند. درواقع هنگام گزينش بو گونه مارك و معيار آوازه آن از بويي كه آن بو ميدهد براي‌شان اهميت بيشتري دارااست. به‌هيچ‌وجه از عطرهاي غيراصل و تقلبي به كار گيري نمي‌كنند. جمع‌اي از اشخاص خودشيفته هم مي‌باشند كه ابدا از بو به كار گيري نمي‌كنند زيرا معتقدند وجودشان به اندازه‌اي كه مي بايست مهم ميباشد كه نيازي به خوشبو و معطر كردن خويش نداشته باشند. اين اشخاص در به كارگيري از بو اهل افراط و تفريط‌ مي باشند؛ يعني يا اين كه به هيچ عنوان رايحه نمي‌خرند يا اين كه چنانچه بخرند شايسته ترين و گران‌ترين بو را مي خرند.
 
ضداجتماعي‌ها؛ گهگاه ملايم و خنك، گهگاه تند و تلخ 
اين گونه اشخاص بضاعت خير و خوبي براي سازش با ضوابط و موازين اجتماعي ندارند و به‌نوعي از آنان رمز گشوده ميزنند. دروغگويي و فريبكاري يكي از خصوصيت‌هاي اين اشخاص هست. تحريك‌پذير و پرخاشگر مي‌باشند همينطور بي‌احتياط و بي‌مسئوليت. فريبكاري و اغواگري يكي از خصوصيت‌هاي بارز اين مدل اشخاص ميباشد و دوست دارا هستند براي سوءاستفاده از ساير افراد اعتماد آن‌ها را به نوعي جلب كنند تا بتوانند چهت نيل به انگيزه‌شان آنان‌را فريب دهند. به حيث ميرسد بسته به وضعيت،  اضافه از عطرهاي ملايم و خنك به كار گيري مي‌كنند تا حالتي از شم اعتماد را در طرف مقابل‌شان ساخت كنند.  تنوع رايحه در‌اين نوع اضافه به چشم مي خورد.
 
شخصيت‌هاي نمايشي؛ عطرهايي ميزنند كه دقت بقيه افراد را جلب كند 
اين اشخاص، تحريك‌پذير و هيجاني‌اند و رفتاري برجسته و لعاب، نمايشي و برونگرايانه دارا هستند. ولي با وجود كردار متظاهرانه و لبريز زرق و برقي كه دارا هستند، اكثر اوقات نمي‌توانند دلبستگي عميقي را به مقطع طولاني نگهداري كنند. از‌آن‌جا‌كه اعتنا‌طلبي افراطي، يكي از بارزترين خصوصيت‌هاي اين جور اشخاص مي‌باشد؛ بدين ترتيب به لحاظ مي رسد عطرهاي شيرين، گرم و تند را بيش تر تعيين مي‌كنند زيرا هيجانات آن ها را طولاني تر برمي‌انگيزد. اين اشخاص مدام دوست دارا هستند بوي خوب بدهند و با اين بوي خوب روي ديگرافراد تأثير دلخواه‌شان را بگذارند. درواقع اين اشخاص از بو به كارگيري‌ ابزاري مي‌كنند؛ يعني عطري را به كار گيري مي‌كنند كه توسط آن بتوانند اعتنا ديگرافراد را به خويش جلب كنند. مصرف رايحه در‌اين مدل از اشخاص خيلي بالاست.


برچسب: عطر زنانه خوشبو،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۱۱:۱۳ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :