مرجع مقالات رسمي عطر مرجع مقالات رسمي عطر .

مرجع مقالات رسمي عطر

15 نكته ديدني رايحهاز عطرهايي


15 نكته ديدني رايحهاز عطرهايي مانند بولگاري، اسكادا و ايريا كه عطر سنگيني دارا هستند، ترجيحا در محافل قانوني به كارگيري نماييد. مدام بهتر مي باشد كه در مكان‌هاي قانوني از بو‌هاي تلخ، گرم، شيرين و تند به كار گيري فرمائيد.بو را در نقاط نبض دار تن به كار گيري كنيد. نقاطي مانند; مچ دست و پشت گوش و قفسه سينه و گردن و درون آرنج ها كه جريان خون قوي بر پوست گرمتر از ديگر نقاط مي باشد .

عطر زنانه خوشبو
به نقل از باشگاه خبرنگاران روزگار آزمون كردن بو، هنگام خريد اذن دهيد دست كم رايحه به دوران 10 دقيقه روي پوست شما باقي بماند و زمانيكه بوي بو با بوي طبيعي تن شما آميخته مي گردد ايجاد بوي متفاوتي خواهد كرد. با اين فعاليت تعيين بهتري خواهيد كرد. همچين بيش از 3 بو را هم زمان آزمون نكنيد زيرا بيني شما ديگر توان تشخيص نخواهد داشت.
در دنياي مُد، رايحه و اودكلن هم مثل رخت و جامه و كفش و كلاه و . . . سال به سال، تازه ميگردد ولي هر عطري براي هر سن وهرموقعيتي مطلوب وجود ندارد.
از عطرهايي مانند بولگاري، اسكادا و ايريا كه عطر سنگيني دارا هستند، ترجيحا در محافل قانوني به كار گيري نماييد. مدام بهتر هست كه در مكان‌هاي قانوني از عطر‌هاي تلخ، گرم، شيرين و تند به كارگيري نماييد.
در توليد عطرهاي تلخ معمولا از اسانس‌هايي مانند ريشه درختان و چاشني‌هاي تند شرقي به كار گيري ميكنند. عطرهاي شيرين و گرم هم عطرهايي مي‌باشند كه از رايحه و مزه شكلات و ميوه‌هاي تابستاني برخوردارند.
از عطرهايي مانند مادام روشاز، گپ، هوگو و آزارو ترجيحا در محافل از صميم قلب و صميمي استعمال نماييد. مدام بهتر ميباشد كه در محافل از صميم قلب و صميمي، از عطرهاي سرد و ترش به كارگيري فرمائيد.
بو سرد به عطري مي گويند كه شم خنكي و طراوت را القا ‌نمايد. استشمام اين عطرها معمولا منجر مي شود كه مزهِ ميوه‌هايي مانند خيار و هندوانه را به خيال و خاطر بياوريم.
رايحه ترش به عطري ميگويند كه مزه مركبات را به خيال و خاطر بياورد. عطرهاي ترش نيز القاكننده شم تازگي و شادماني‌اند.
عطرهاي سرد و ترش سبب متانت روحي و رفع خستگي نيز ميگردند. لابد چشم‌ايد كه در باشگاه‌هاي ورزشي، هواي باطن باشگاه را معمولا با عطر‌هاي سرد و ترش مطبوع مي كنند. عطرهايي با مزه گل‌هاي وحشي ميتوانند شم صميميت بيشتري به فضا القا نمايند.
همانگونه كه در دعوا رنگ‌ها، از رنگ سال و رنگ فصل برايتان گفتيم؛ در مشاجره عطرها هم مي بايست از رايحه سال و رايحه فصل حرف كنيم. طبيعتا عطرهايي كه بهتر مي‌باشد در روزهاي گرم و آفتابي استعمال ‌شوند، با عطرهايي كه مطلوب روزهاي سرد فصل‌زمستان‌اند، يكسان نيستند.
در بهار از عطرهاي ملايم به كارگيري نماييد. عطرهاي ملايم و بهاري را معمولا از گل‌هاي بنفشه، تمشك و مگنوليا ميگيرند.
در روزهاي گرم فصل‌تابستان براي ماندگاري بوي بو بايستي به دفعات بيشتري از آن استعمال نمائيد. با اين اكانت، بهتر مي‌باشد كه در فصل گرم از عطري به كار گيري فرمائيد كه ماندگاري بيشتري داشته باشد.
در فصل گرم، به كار گيري از بو‌هاي خنك و ترش، تلخ و ‌‌‌سرد، جنگلي و‌ وحشي بسيار خوشايند هست. به كار گيري از بو هاي خنك و ترش در تابستان، سرماي خوشايندي را به شما و اطرافيانتان منتقل مينمايد و درنتيجه از شم ِ‌گرماي فضا مي‌كاهد تا به يك شم تعادل دمايي برسيد.
ماندگاري عطرها در هواي سرد طولاني تر مي‌باشد. يعني در فصل پاييز و فصل‌زمستان با دقت به دماي ذيل هوا، الكل مو جود در بو ديرتر تبخير ميشود. در فصل‌هاي سرد سال، بهتر ميباشد از بو‌هاي سنگين مانند عطرهاي شيرين، تند و تلخ به كارگيري نماييد.
در‌صورتي‌كه پوست‌تان چرب مي باشد، ذوق زده باشيد زيرا دوام و ماندگاري عطرها بر روي پوست‌هاي چرب و تيره اضافه ميباشد. ولي بو براي پوست‌هاي پر‌نور و كم آب، در حكم يك مرطوب‌كننده مي باشد و دوام متعددي روي اين پوست‌ها ندارد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۵:۰۷:۲۲ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :