مرجع مقالات رسمي عطر مرجع مقالات رسمي عطر .

مرجع مقالات رسمي عطر

۵ رايحه از خوشبو‌ترين و پرفروش‌ترين


۵ رايحه از خوشبو‌ترين و پرفروش‌ترين عطرهاي زنانه تابستاني با ماندگاري خوب منتشر گرديده در ۰۵-۰۴-۹۸ 25475 مشاهده فارغ از نگرشبازه زماني دوران تقريبي مطالعه : 7 دقيقه5 بو از خوشبو‌ترين و پرفروش‌ترين عطرهاي زنانه تابستاني با ماندگاري زيادگزينش عطري با بو مطلوب براي روزهاي گرم فصل‌تابستان پيش رو از آن نوع مواقعي مي‌باشد كه در عين سهل وآسان بودن بسيار حساس مي باشد و نياز به تجربه فراوان داراست. در‌اين نوشتار به شما ميگوييم به چه شكل يك رايحه مطلوب براي فصل تابستان گزينش فرمائيد و درپي ۵ مثال از خوشبو‌ترين و پرفروش‌ترين عطرهاي زنانه تابستاني با عطر خنك و ماندگاري بالا و پخش بوي بالا را به شما معرفي مي كنيم.

عطر زنانه خوشبو





چطور يك رايحه تابستاني خنك و خوشبو تعيين كنيم

چطور يك بو تابستاني خنك و خوشبو تعيين كنيم


بو مردانه و زنانه فرقي ندارد، در وهله ابتدا يادتان باشد رنگ شيشه و رايحه به شكل اتفاقي گزينش و پباده سازي نميشود. طبق گفته كارشناسان حوزه بو، در اكثر اوقات موردها عطرهايي با زردرنگ، سبز، صورتي و آبي رنگ عطرهايي با بو‌هاي خنك، خنده رو و جديد، مطلوب فصل‌تابستان مي‌باشند. در واقعيت ترفند گزينش رايحه مطلوب فصل‌تابستان تعيين عطرهايي با بوي خنك و سرد مي‌باشد. عطرهايي با عطر نعناع هندي، چوب درخت سدر، شكوفه ليمو، پرتقال و ماندارين، چوب تر و نارنج، خيار دريا و اقيانوس و در كل عطرهاي موسوم به گلي- ميوه‌اي شايسته ترين گزينش‌ها براي عطرهاي تابستاني محسوب ميگردند. يادتان باشد گزينش عطرهايي با عطر شيرين، سنگين و بيش تر از حد غليظ براي تابستان منجر آزار و سردرد دور‌وبري ها به خصوص در اطراف‌هاي سربسته مثل دفتر كار و آژانس و اتوبوس و مترو ميگردد. پس در تعيين يك رايحه مطلوب براي فصل تابستان يه خرده اعتنا فرمائيد.


خوشبو‌ترين و پرفروش‌ترين عطرهاي زنانه تابستاني

خوشبو‌ترين و پرفروش‌ترين عطرهاي زنانه تابستاني


Miss Dior Cherie؛ براي دختران شيك، باذكاوت و دلداده پاپ‌كورن

Miss Dior Cherie؛خوشبوترين و پرفروش‌ترين عطرهاي زنانه تابستاني


هنگامي كلام از عطرهاي خوشبو و پرطرفدار زنانه به بين مي آيد قطعا عطرهاي شيك و پرطرفدار مارك پر اسم و رسم «ديور» در ستون پنج گزينش ابتدا قرار ميگيرند. رايحه زنانه تابستاني Miss Dior Cherie با عطر ميوه‌اي- مديترانه‌‌اي، انتخابي خنك و خوشبو براي شب‌هاي كوتاه و روزهاي بلند فصل تابستان كه به عبارتي‌طور كه از نامش پيداست مثل يك گيلاس شيرين و ديدني مي‌باشد. عطر ميوه‌اي و دلفريب اين رايحه پر اسم و رسم و پرطرفدار Riley Keough نوه وسيع Elvis Presley رخ تبليغاتي اين دختر شيرين مارك لاكچري «كريستين ديور» ميباشد. در معرفي اين بو زنانه تابستاني آمده مي‌باشد: عطري مطلوب دختران سرزنده و بشاش، زرنگ و جالب و رمانتيك كه پاپ‌كورن هم دوست دارا هستند. آري تعجب نكنيد، دختراني كه پاپ‌كورن دوست دارا‌هستند. ولي دليلش را بعدا متوجه خواهيد شد. رايحه با بو ملايم پرتقال ماندارين، آناناس، گيلاس و توت‌خارجي مقدمه مي‌گردد. به دنبال بوي خوش گل‌‌هاي ياس، رز، بنفشه و بوي مدهوش كننده كارامل و ولي پاپ‌كورن مشام‌تان را نازونوازش مينمايد. بو اصلي و نهايي رايحه هم بوي جالب مشك، نعناع‌هندي و عنبر مي‌باشد.




Rio Glow Jennifer Lopez؛ يك رايحه زنانه خنده رو و سرخوش

Rio Glow Jennifer Lopez؛ يك رايحه زنانه خنده رو و سرخوش


فصل‌تابستان سال ۲۰۱۴ و هم زمان با مقدمه مسابقات ليوان جهاني فوتبال در برزيل بود كه «جنيفر لوپز» از اين بو خوشبو زنانه تابستاني خنك و سرخوش به اسم خودش رونمايي كرد. بو گلي- ميوه‌اي Rio Glow يا اين كه (ريو در تب‌و‌تاب هست) با بو‌هاي بشاش و سرزنده تابستاني‌اش يادآور سرخوشي و روحيه خنده رو مردم برزيل مي‌باشد. بو با بو ابتدايي هلو، گلابي و سيب مقدمه مي‌گردد و با رايحه شكوفه پرتقال، آلو و گل آفتاب‌پرست ادامه پيدا مينمايد. عطر اساس و اصلي رايحه وانيل، سدر، مُترديد و كهربا مي‌باشد كه آن را تبديل به يك بو زنانه خنك و ملايم براي روزهاي گرم فصل‌تابستان مي‌نمايد.


برچسب: عطر زنانه خوشبو،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۲۷:۱۳ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :