مرجع مقالات رسمي عطر مرجع مقالات رسمي عطر .

مرجع مقالات رسمي عطر

شيشه هاي رايحه براي خنك كننده هاي خانگي


3. به كارگيري از شيشه هاي رايحه براي خنك كننده هاي خانگي در‌صورتي‌كه از آن مدل اشخاصي مي باشيد كه دوست داريد مدام بوي خوب و نو اي در منزلتان بپيچد ، بعداز بطري هاي رايحه كهن خويش براي ساخت طراوت خانه به كارگيري نماييد. اين عمل به صورت طبيعي و پيوسته بوي زيبايي را به فضا مي‌بخشد.

عطر زنانه خوشبو
الكلآبروغن گياهيني شني يا اين كه چوب بامبواين پروسه بسيار بي آلايش مي باشد. در آغاز دو نصيب از الكل را به يك بخش آب درون بطري بيشتر نماييد، بعد از آن يكسري قطره روغن گياهي بريزيد. همينطور مي‌توانيد يك‌سري تكه كوچك از پوست ليمو يا اين كه پرتقال را به آن طولاني تر نمائيد. در صورتيكه بوهاي گياهي را بهتر دوست داريد، اسطوخودوس، رزماري، آويشن، يا اين كه نعناع را آزمون فرمائيد.
در آخر، ني شني را طولاني تر فرمائيد. ( آنان معمولا با هواي نو در دكان فروخته ميگردند )، يا اين كه مي‌توانيد سيخ هاي چوبي گريل به كار گيري فرماييد و آن‌ها را به اندازه ببريد. وقتي كه آنها در مايع مي‌باشند، چوب آب و اسانس را جذب مينمايد و بو را در سراسر دور و بر پخش خواهند كرد. به حافظه داشته باشيد تكه هاي چوب را به موقع بده بستان نماييد تا رايحه نو باشد.
ساخت طراوت خانه
كاربرد شيشه هاي خالي رايحه براي ساخت طراوت در خانه4. شيشه هاي رايحه تحت عنوان تزيين از‌آنجا كه شيشه هاي رايحه بسيار جالب ميباشند، مي‌توانيد با اعتنا به اندازه، صورت و مارك خويش از آن‌ها تحت عنوان چينش استعمال نماييد. در صورتي‌كه ميخواهيد معاش تازه و زيبايي داشته باشيد، در اينجا چندين ايده بي آلايش موجود است.
آنان را با آب رنگي مالامال فرمائيد. از رنگ خوراك يا اين كه رنگ هاي مايع به كار گيري نمائيدنماي فرنگي را رنگ فرمائيد تا جلوه زيبا تري پيدا نمايد.آن‌ها را با پولك، زرق و برق و يا اين كه مرواريد مالامال فرمائيد.با رنگ هاي متفاوت، بافت ها، و الگوهاي مختلف روبان بزنيدمي‌توانيد سبكي را تعيين نماييد كه با شما و اتاق تان تناسب بيشتري دارااست،از تخيل خويش استعمال و منزلتان را تزيين فرماييد


برچسب: عطر زنانه خوشبو،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۳۶:۲۶ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :