مرجع مقالات رسمي عطر مرجع مقالات رسمي عطر .

مرجع مقالات رسمي عطر

رايحه كار كرده و از دوران آغاز به عمل حدود ۲۰ بو را به بازار معرفي نموده


بريتني اسپيرزبريتني جين اسپيرز Britney Jean Spears يكي‌از اشخاص مشهوري ميباشد كه در مورد خوانندگي، نويسندگي، رقص و بازيگري فعاليت دارد. اين سلبريتي پيروز علاوه بر مورد ها بيان شده براي خويش مارك Curious را به وجود آورده كه در مورد رايحه كار كرده و از دوران آغاز به عمل حدود ۲۰ بو را به بازار معرفي نموده است.

عطر زنانه خوشبو
ولي اين سلبريتي پر اسم و رسم يكي بو هايي كه آيتم عشق و علاقه وي مي‌باشد رايحه دولچ اند گابانا جور Feminine EDT اسم داراست. اين رايحه خوش عطر در نت آغازين خويش بوي گل ابريشم و گل پنجه مريم را خواهد داشت كه بعد از آن در نت مياني خويش بوي گل آفتاب پرست و گل ويستريا را به مشام خواهد رساند. اين بو كه مزه شيريني نيز دارااست در نت آخري خويش بو وانيل و چوب كشمير را پخش مينمايد.
بريتني اسپيرزبريتني اسپيرزآنجلينا جوليانجلينا جولي سلبريتي دوستداشتني و پربيننده امريكايي كه در مورد بازيگري و كارگرداني فعاليت دارد در فعاليت هاي نه خواهانه نيز مدام حضور مالامال رنگي داشته مي‌باشد. اين هنرپيشه داراي شهرت بعداز وصلت با پيروزي پيت از اسم “انجلينا جولي پيت” به كارگيري مي‌نمايد. يكي شايسته ترين رايحه هاي زنانه اي كه انجلينا جولي از آن به كار گيري مي‌نمايد بو كريد جور Love in White EDP اسم دارااست. اين رايحه لاكچري و خوش عطر در نت آغازين خويش بو پرتقال را خواهد دشات كه پس از آن بو رز و زنبق را خواهد داشت. اين رايحه خوش رايحه در نت نهايي خويش نيز بوي رانيل و عنبر را خواهد بخشيد كه با عطر شيرين و طبع خنك خويش في مابين شايسته ترين بو هاي زنانه اي قرار گرفته مي باشد كه سلبريتي ها از آن به كارگيري مي‌نمايند.بو گس نوع GIRL EDTبو گس نوع گرل، عطري برنا پسند هست كه دوشيزه هاي خوش ذوق وسليقه از داشتن چنين عطري به صورت حتم هيجان زده ميشوند. اين بو در نت آغازين خويش بو برگامت، طالبي و تمشك را خواهد داشت كه بعداز آن در نت مياني خويش بو ملخ سياه، زنبق و اركيد را به مشام خواهد رساند. در نت آخري نيز رايحه گرل عطر شيرين وانيل كفش تابستاني را خواهد داشت. درحال حاضر در حالتي‌كه خواستار اين بو كه وابسته به مرزو بوم امريكاست مي باشيد ميتوانيد با خريد آن لذت يك عطر شيرين و خنك را تجربه فرمائيد.
تفاوت بو ادكلن در چه چيز هايي مي باشدمشاهدهبو گس گونه GIRL EDT بو زنانه با ماندگاري طولاني
خريد بو گس جور GIRL EDT
بو كنزو گونه L Eau 2 EDTاين بو نيز با بو خنك و ملايم خويش در ليست رايحه زنانه با ماندگاري طولاني براي فصل‌زمستان و فصل‌پاييز قرار ميگيرد به اين دليل كه با طبع گرم خويش در هواي سرد ميتواند بو هاي ميوه اي و گلي خويش را به شايسته ترين صورت ممكن انتقال دهد و كيفيت خويش را خير صرفا در زمان زمان دوران از دست نداده بلكه بيش تر نيز بشود. اين بو جنس مارك فرانسوري كنزو مي‌باشد كه در شيشه هاي ۱۰۰ ميلي ليتري با قيمت خوب به فروش مي‌رسد.
بو كنزو نوع L Eau 2 EDT رايحه زنانه با ماندگاري زياد
خريد بو كنزو دسته L Eau 2 EDT
رايحه لنوين گونه Marry Me EDPاين بو در نت آغازين خويش بو نارنج، فريجا و هلو را كه عطر اي ميوه اي هست پخش خواهد كرد و بعد از آن نيز در نت مياني خويش با عطر گل هاي ياسمن و سرخ بلغاري و مگنولينا ادغام عطر گل را به وجود خواهد آورد و در انتها نيز در نت آخري با عطر سدر و مشك و كهربا لذتي وصف نشدني را براي كاربر خويش به وجود خواهد آورد تا در سرماي فصل‌زمستان انرژي مضاعفي داشته باشد.


برچسب: عطر زنانه خوشبو،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۰۵:۵۱:۲۴ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :