مرجع مقالات رسمي عطر مرجع مقالات رسمي عطر .

مرجع مقالات رسمي عطر

بو گريس كلي

بو گريس كلي 
گريس كلي يك عدد از زيباترين بازيگران زن بود . گريس محبوبيت و شهرت متعددي در در ميان مردمان و طرفدارانش داشت البته عصر عمل سينمايي وي كوتاه بود، زيرا با پادشاه موناكو ازدواج كرد و ملكه موناكو شد . اوليور كريد از عطرسازان مشهوري بود كه براي خانواده‌هاي سلطنتي عطرهاي دست ساز ساخت مي‌كرد . عطري كه كريد براي گريس كلي ساخت به Creed Fleurissimo مشهور شد . 
اوليور كريد براي توليد عطرهاي خود از مواد طبيعي و با كيفيت استفاده ميكرد و علاقه مندان بسياري از طرف اشخاص داراي شهرت و هاليوودي داشت . كريد از قبل تا امروز همواره از برندهاي گران‌قيمت و گران جهان بوده مي‌باشد . 

عطر زنانه خوشبو
10 عطر مردانه با ماندگاري بالا و پخش بوي فوق العادهمشاهده عطرآدري هپبورن 
آدري هپبورن نيز همانند مرلين مونرو از بازيگران دوستداشتني و پر اسم و رسم سينما بود . هوبرت ژيوانشي، عطرساز مشهور مارك ژيوانشي در سال ۱۹۵۷عطري منحصربه‌فرد براي آدري توليد كرد . به درخواست آدري هپبورن اين بو صرفا منحصربه‌فرد او بود و به رخ انبوه ساخت نشد . ولي در سال ۱۹۶۰ اين واقعه به‌زمين‌خورد و تعداد زيادي از اين بو به ساخت انبوه رسيد . 
رايحه L Interdit بو منحصربه‌فرد و مسئله عشق و علاقه آدري هپبورن بود كه توسط ژيوانشي ساخت شد . اين رايحه در گويش فرانسه به معناي ممنوع شده مي باشد . بو مركباتي_ گلي بو از ترنج، رز، گل ياس، بنفشه، نرگس و چوب دمپايي تشكيل گرديده هست . علاوه بر اين بو Creed Spring Flower هم رايحه مورد عشق و علاقه آدري هپبورن بوده هست . 
عطر اليزابت تيلور 
اليزابت تيلور هم از بازيگران معروف سينما بود و در فيلم‎‎‌هاي متعددي هنرنمايي كرد . يك عدد از فيلم‌هاي داراي اسم و رسم وي فيلم كلئوپاترا بود كه اليزابت در نقش كلئوپاترا در اين فيلم نقش آفريني كرد . جين دسپرز عطرساز مشهور، عطر كلاسيك و پيچيده Bal a Versailles را براي اليزابت تيلور توليد كرد . 
اليزابت وقتي كه در فيلم كلئوپاترا بازي مي‌كرد، عطر موضوع علاقه‌اش را به مايكل جكسون كادو داد . رايحه اين عطر از رزماري، شكوفه پرتقال، چوب كفش تابستاني و وانيل تشكيل شده كه عشق و علاقه مندان بخش اعظمي داراست . 
براي مشاهده عطرهاي هنرمندان پر اسم و رسم به وبسايت ايرانوس مراجعه كنيد و از قسمت برندها عطر قضيه عشق خويش را تعيين فرمائيد . 
اين مقاله در بخش تحريريه تارنما ايرانوس گردآوري گرديده و به كار گيري از آن براي هدف ها غير تجاري و با قيد نام منبع بلامانع هست . 


برچسب: عطر زنانه خوشبو،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۱۴:۳۶ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :