مرجع مقالات رسمي عطر مرجع مقالات رسمي عطر .

مرجع مقالات رسمي عطر

چه‌طور عطر بزنيم؟

نكته ديگر اين‌كه بو را روي نقاطي از پوست به فعاليت ببريد كه ذيل آن‌ها نبض وجود دارااست . در اين نقاط، خون با فشار بيشتري جريان داراست و حرارت حاصل از آن، به تراوش عطر و انعكاس آن از پوست كمك متعددي مي كند . به طور معمول نقاط نبضي شامل مچ دست ها، پشت گوش ها، آرنج و گردن ميباشند كه شايسته ترين نقاط براي زدن رايحه به حساب مي آيند . البته عطر زدن به گردن، احتمال بروز بيماري هاي پوستي در اين حيطه را افزايش مي دهد . عطر زنانه خوشبو
ماندگاري عطر بوي عطر اشخاصي كه پوستي چرب دارند، اكثر از كساني كه پوستي كم آب دارند مي ماند . پوست چرب و مرطوب منجر مراقبت و ماندگاري بوي رايحه مي شود . اشخاصي كه پوست خشك دارند، بهتر مي باشد در رخ امكان، در طول روز چندين توشه رايحه بزنند . 
چه‌طور عطر بزنيم؟ متخصص ها ايجاد توليدها آرايشي و بهداشتي توصيه مي كنند كه عطر را عمدتا به پشت گوش ها بزنيد تا بوي آن بيشتر متفرق شود . 
اندازه مقداري از بو را هم روي پوست بدنتان بزنيد . در عين حال، يك اسپري كوچك روي موها سبب ساز مي شود بوي عطر در تمام ارتفاع روز باقي بماند اما سفارش مي شود در‌صورتي‌كه مي خواهيد عطر بو شما ماندگاري بيشتري داشته باشد، هيچ گاه روي لباستان از بو به كار گيري نكنيد . 


تاريخ انقضا به طور معمول شيشه هاي رايحه را به حافظه زيبايي شان يا اين كه براي دم دست بودن، روي ميز آرايش مي چينند؛ جايي كه به طور معمول روشن و آفتابگير هست . ممكن مي باشد سپس از مدتي متوجه گرديد كه بوي عطرها تغيير و تحول كرده است . ولي مگر عطر هم فاسد مي شود؟ براي آن كه عطرتان ديرتر فاسد شود، شيشه آن را در محل خشك، خنك و به دور از پنجره و نور و روشنايي خورشيد نگه داريد، زيرا روشنايي خورشيد باعث پيدايش تغييراتي در مواد تشكيل دهنده بو مي شود و آن را از دربين مي پيروزي . در ضمن براي اين كه رايحه عمر بيشتري داشته باشد، بهتر است آن را مدام باطن باكس اش محافظت نماييد . 


برچسب: عطر زنانه خوشبو،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۱۱:۰۷ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :