مرجع مقالات رسمي عطر مرجع مقالات رسمي عطر .

مرجع مقالات رسمي عطر

گران ترين عطر ها

گرانترين عطرهاي جهان همگي ي ما مي دانيم كه تمام بشر ها رغبت دارا‌هستند در پيش‌روي سايرافراد زيبا و جالب به نظر برسند . انسان ها شيفته آنند كه با به كارگيري از عطر، در بين عموم مردمان از باقي خوبتر باشند و يك وجهه ي خوشايند از خود بسازند . عطرها شايسته ترين ابزار و وسيله براي نمايش يك رخ ي خوشايند از خويشتن به بقيه افراد هستند، زيرا بوي نامطبوع موجب مي شود كه تصوير خير چندان مطلوبي از فرد در ذهن صورت بگيرد . برندهاي زيادي وجود دارند كه به ساخت عطر درگير اند و محصول ها خود را كه در برخي موارد بسيار گران هستند، در نقاط متعدد جهان به فروش مي رسانند . عطرها در انواع و اقسام گوناگون و از سوي كمپاني هاي متعدد در اختيار مردم قرار گرفته اند؛ بعضا از آن ها گران بها و بعضا ديگر به قدري ارزان قيمت اند كه كليه ي افراد از بضاعت و توان مالي كافي براي تهيه ي آن ها برخوردارند . بسته بندي عطرهاي گران قيمت مضاعف زيبا و ديدني هست و مصرف كننده را به خريد محصول ترغيب مي نمايد . بخش اعظمي از برندهاي پرآوازه به ساخت عطرهاي گران قيمتي سرگرم اند كه تنها افراد ثروتمند از عهده ي خريد آن ها بر مي آيند . در برهه زماني باستان هم سهم خاصي از بازار به عطرها اختصاص داشت ؛ البته در دنياي روز جاري بازه زماني ي تنوع عطرها و رايحه ها به شدت گسترده تر گرديده مي‌باشد . عطرها با تركيب فوق العاده اي از مواد و بو هاي ابتدايي ساخته مي شوند تا در غايت يك رايحه ي فرح بخش و منحصر به شخص توليد شود . امروزه كليه مردان و زنان استعمال از بو و ادكلن را در معاش روزمره ي خويش گنجانده اند تا به اين وسيله در جهت حفظ شأن و وجهه ي فردي خويش بكوشند . علاوه بر اين ها، بو از همگاني ترين هدايايي هست كه به يكديگر و به دوستانمان كادو مي كنيم . عطرهايي كه در قضيه آن ها كلام خوا هيم كرد با استعمال از بعضي مواد اوليه ي نادر و كمياب ساخته مي شوند كه نقش به سزايي در ارتقا قيمت و آوازه عطرها ايفا مي كنند . قيمت اين عطرها به قدري بالاست كه همگان قدرت خريد آن ها را نخواهند داشت . در بازارهاي تجاري، عطرهاي گران بها در واحد اونس (معادل 25 ميل) به فروش مي رسند؛ به همين علت قيمت آن ها نيز بر حسب اونس تعيين مي شود . اين مطلب شما را با 10 بو برتر و گران ارزش جهان آشنا مي سازد . 
10 . شايسته ترين رايحه زنانه و مردانه از مارك آنيك گوتال ، وي دِ هادرين (Annick Goutal Eau d’Hadrien) 441 .18 دلار به ازاي هر اونس عطر خالص 

عطر زنانه خوشبو

وي دِ هادريِن (او دِ ادقيه يا اين كه Eau d’Hadrien) با شركت كردن آنيك گوتال و فرانسيس كامايل ، در سال 1981 به بازار عرضه شد و به تيتر يك عطر مشترك زنانه و مردانه به همگان معرفي شويد . بو ي اين رايحه در زُمره ي رايحه هاي مركباتي طبقه بندي مي شود و مواد تشكيل دهنده ي آن عبارتند از ليمو، نارنگي، ليموي سيسيلي، گريپ فروت، بالنگ، برگ سرو، آلدهيدها و عصاره ي استخراج شده از يك گياه در ماداگاسكار با نام يلانگ-يلانگ مي باشند . بو او دِ هادريِن (او راجع‌به ادقيه) در سال 2008 و به دنبال راهيابي به تالار مشاهير بنياد عطرسازي در طي مراسم اهداي جوايز في- في (FiFi Awards) به شهرت و محبوبيت رسيد . بطري اين رايحه زياد شكيل و باشكوه بوده و رنگ مايع بو به برهان ماهيت تركيبات تشكيل دهنده، به رنگ رنگ زرد مي باشد . 


برچسب: عطر زنانه خوشبو،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۰۸:۰۲ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :